بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

با توجه به پیشرفت‌های و تکنولوژی هرچند نمی‌توان جلوی رونده طبیعی پیری را گرفت اما می توان به کمک این روش ها و حتی استفاده از روش‌های ساده مثل کرم های صورت به مزایا و کاربردهای فراوانی دارند باعث جوان تر شدن پوست صورت و رفع مشکلات ایجاد شده در این نواحی شد.

بهترین کرم های جوان کننده صورت می‌تواند در کمترین زمان به مبارزه با چین و چروک و مشکلات پوستی کمک و باعث بهبود پوست صورت گردد. همچنین باعث افزایش لطافت و نرمی پوست صورت و رفع تیرگی های ایجاد شده در صورت شود.

استفاده از کرم های جوان کننده صورت علاوه بر حفظ جوانی نتافت پوست می تواند باعث بهبود ظاهر صورت نیز بگردد و به طور موقت به تواند به رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست و برجستگی ها نیز کمک کنند و این مشکلات را در صورت کاهش دهد.
کرمها و لوسیون هایی که جهت رفع مشکلات پوست استفاده میکنیم باید هویه مواد و ویتامین های مورد نظر جهت رفع مشکلات بوس کرد که معمولاً این کرم حاوی روغن ها و ترکیبات خاص مثل پروتئین مو گلیسیرین لاکتات و اوره می باشد.

کرم هایی که اغلب جهت رفع چین و چروک بر پوست صورت استفاده می گردد حاوی مرطوب کننده هایی می باشند که باعث رفع مشکلات و رطوبت رسانی پوست می گردد.  این کرم ها علاوه بر اینکه به رفع خطوط ریز و روی پوست صورت کمک می کند می تواند باعث حجم دهی و رفع خشکی پوست نیز کمک کننده باشند.

اثرگذاری این کرم ها با یکدیگر متفاوت می باشد و با توجه به نوع پوست شما و ترکیباتی که داخل آنها وجود دارد می تواند در زمان معین به رفع مشکلات پوست کمک کند.

در ادامه بخشی از انواع محصولاتی که باعث رفع چین و چروک می گردد و همچنین تعدادی از ترکیبات فعال و رایج موجود در انواع کرمها را مورد برسی قرار می‌دهیم تا با شناخت بهتر این محصولات و استفاده آنها باعث بهبود و رفع مشکلات ایجاد شده در ظاهر و صورت خود گردید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

رتینوئید:

معمولا ترکیباتی که در این نوع محصولات به کار برده می شود از ویتامین های Aمی باشد که به عنوان  رتینول و رتینوئیک اسید  می باشند.

استفاده از این محصولات می‌تواند در مدت زمان طولانی باعث رفع مشکلات پوست و ترمیم بافت های آسیب دیده گردد.
همچنین می تواند پوست را به دلیل وجود سوختگی ها و مشکلاتی که ناشی از نور مستقیم خورشید شده محافظت کند و باعث کاهش چین و چروک و روی خطوط ریز در پوست صورت گردد.

 

ویتامین سی یا آسکوربیک اسید :

این ویتامین نوعی آنتی اکسیدان می باشد که به راحتی می تواند در برابر رادیکال های آزاد که باعث آسیب رساندن به پوست می شود از بروز  مشکلات در پوست محافظت نمایند.
استفاده از این ویتامین می تواند پوست را در برابر آسیب دیدگی هایی که ناشی از نور مستقیم خورشید می باشد محافظت نماید.

محصولاتی که حاوی ویتامین سی می باشد باید در محل های خشک بدون دسترسی به نور مستقیم خورشید و حفاظت گردد تا ساختار این نوع محصول  دچار تغییر نگردد.

آلفا هیدروکسی اسید حاوی گلیکولیک، سیتریک و اسید لاکتیک است  که‌ می تواند به راحتی سلول هایی که بر روی پوست از بین رفته را مورد استفاده قرار دهد .
استفاده منظم از این محصول می‌تواند باعث شود تا ترکیبات فعال به آماده سازی پوست بهتر محصولات را جذب نمایند و با تحریک رونده رشد و ترمیم پوست بسیار موثر می باشد.

آلفا هیدروکسی اسید، بتا هیدروکسیل اسید به عنوان یک نوع پلی هیدروکسی شناخته شده می باشد که می تواند تاثیرات فوق العاده جهت رفع چین و چروک و همچنین کاهش خطوط ریزی  که در صورت ایجاد شده کمک زیادی به همراه داشته باشد

کوآنزیم کیو تن:

یکی دیگر از ترکیبات کی میتواند پوست را در برابر آسیب دیدگی هایی مثل اشعه های نور خورشید می باشد

پپتیدها مولکول‌های معمولاً در بدن موجودات زنده یافت می شوند و به صورت طبیعی هستند این نوع ترکیبات باعث می شوند کلاژن در پوست بهبودی بهتری پیدا کند و باعث رفع چین و چروک در پوست گردند

 

عصاره چای سبز:

یکی دیگر از انواع آنتی اکسیدان ها و ضد التهابات که می توان در انواع محصولات و کرم های جوان کننده پوست از آن استفاده کرد چای سبز و چای اولونگ  می‌باشد که این دو محصول می تواند در ساخت انواع کرم ها به بهبود و رفع چین و چروک های صورت کمک کند.

نیاسینامید:

از دیگر محصولاتی که می تواند به عنوان یک نوع آنتی اکسیدان بسیار قوی معمولاً در گروه ویتامین سی قرار دارد و به عنوان یک محصول قدرتمند باعث کاهش روند پیری و به افزایش  آب میان بافت پوست کمک کند و باعث بهبود  الاستیسیته در پوست گردد.

کرم های جوان کننده پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – کرم های جوان کننده پوست

آیا استفاده از جوانسازی پوست واقعا موثر است؟

بیشتر افرادی که از کرم های جوان کننده پوست جهت رفع مشکلات پوست استفاده می کنند معمولا به امید این که این محصولات را خریداری می نمایند تا باعث رفع چین و چروک های که بر پوسته آنها ایجاد شده کمک کند و باعث کاهش این مشکلات گردند و از بروز آسیب دیدگی های دیگر بر پوست جلوگیری نمایند.

در  بیشتر موارد مهمترین سوالی که مطرح و پیش می‌آید این است که آیا استفاده از این محصولات می توانند تاثیرات فوق العاده ای بر روی پوست بگذارد ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به نوع ترکیباتی که در این کرم ها مورد استفاده قرار میگیرد و مدت زمانی که از این محصولات استفاده می کنید جواب گوی سوالات شما می باشد .
محصولاتی که معمولا افراد بدون نیاز به نسخه پزشک تهیه می کنند جزء گروه داروها قرار نمی گیرد برای همین در مورد استفاده این محصولات تحقیقات علمی انجام نگرفته تا مشخص شود  اثرگذاری این محصولات چگونه است.

اگر شما به دنبال روش های نوین جهت لیفت صورت خود هستید و به دنبال کرم هایی هستند که نتایج فوق‌العاده‌ای برای شما به دنبال داشته باشد و شما را به نتیجه مورد نظرتان برساند باید این را بدانید که استفاده از این محصولات موقتی می باشد و محصولاتی که نتایج چندانی را ایجاد کند هنوز وارد بازار نشده است و از آن جایی که سازمان غذا و داروی آمریکا با ارزیابی محصولات زیبایی اثرگذاری آنها را مورد بررسی قرار نداده است نمی‌توان تضمین کرد که استفاده از هر یک از لوازم آرایشی بتواند باعث کاهش چین و چروک ایجاد شده بر پوست گردد .

در هنگام خریداری محصولات حتماً در مورد اینکه چه تاثیراتی بر روی پوست می‌گذارد دقت کافی را داشته باشید که ما در ادامه سعی میکنیم به نکات قابل توجه در مورد خریداری این محصولات جهت رفع مشکلات پوست بپردازیم.

قیمت:

معمولاً انتخاب یک محصول ارتباطی بین تأثیرگذاری آن ندارد و صرفاً فرد جهت اینکه به دنبال روشی جهت رفع مشکلات پوست می باشد از این محصول استفاده می نماید و به دنبال اینکه کدام محصول ارزش و قیمت بیشتری دارد جهت اینکه استفاده از این روش می‌تواند نتایج مطلوبی برای او به دنبال داشته باشد نیست زیرا بعضی از محصولاتی که ارزان قیمت هستند می توانند کارایی بیشتری داشته باشند.

استفاده از محصولاتی که جهت رفع چین و چروک بدون نسخه پزشک برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد.
در مقایسه با محصولاتی که متخصص جهت رفع مشکلات پوست تجویز می کند به دلیل اینکه در ترکیبات این محصولات از مواد موثر استفاده نشده نتایج چندان مناسبی را به دنبال ندارد.
ولی وقتی از یک محصولی که توسط متخصص تجویز شده استفاده کنید به دلیل اینکه در ترکیبات این محصولات دو یا سه ترکیب فعال وجود دارد می‌توان به رفع مشکلات پوست در کمترین زمان کمک کرد .
ولی این را مد نظر قرار دهید که اگر محصولی حاوی دو یا چند ترکیب فعال نیز باشد به این معنا نیست که در مقایسه با محصولاتی که حاوی یک ترکیب هستند تاثیرات مثبت بر جای بگذارد زیرا استفاده همزمان از چندین محصول می‌تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی و بروز مشکلات بیشتر گردد.

در بیشتر موارد جهت اینکه نتایج مطلوب تر از کرم های جوان کننده پوست بگیرید باید به مدت چندین هفته روزی یکبار یا دو  بار از محصول مورد نظر استفاده نمایید تا تاثیرات خود را بر جای بگذارد معمولاً به محضی که محصولات مراقبتی پوست را قطع نمایید به دلیل موقتی بودن کرم ها پوست به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

همچنین ممکن است استفاده از برخی از محصولاتی که به عنوان محصولات ضدچروک مورد استفاده قرار می گیرد عوارض همچون قرمزی التهاب و سوختگی و راش پوستی را به دنبال داشته باشد .
پس بهتر است که قبل از استفاده از هر نوع محصول و مراقبت های پوستی بروشور محصول را مورد مطالعه قرار بدهید تا عوارض جانبی آن را بهتر بشناسید و با شناخت عوارض و همچنین نوع محصولاتی که در تهیه محصول مورد استفاده قرار گرفته بهتر آشنا شوید و بدانید که چه نوع محصولی می‌تواند باعث ایجاد واکنش و آلرژی در شما گردد تا از بروز مشکلات در جهت استفاده از محصولات دیگر خودداری نمایید.

شرایط جسمانی در هر فرد با فرد دیگر متفاوت می‌باشد و ممکن است که استفاده از یک محصول که باعث بهبود وضعیت یک فرد شده و کیفیت پوست  یک بیمار  را  بسیار عالی کرده تاثیراتی جهت بهبود در پوست فرد  دیگر با شرایطی  دیگر را نداشته باشد  پس به هیچ عنوان از لوازم و محصولاتی که  جهت رفع چین و چروک برای یک نفر تجویز شده شما نباید استفاده کنید.

اگر شما نیز خواهان استفاده از روش های جوانسازی به کمک کرم ها و انواع لوسیون ها هستید باید تحت درمان متخصص با توجه به مشخص کردن نوع پوست و نوع مشکل ایجاد شده در پوست از کرم های مخصوص پوست خود استفاده کنید  و  شناخت کافی در انتخاب آن را داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما جهت مشخص کردن نوع پوست و انتخاب نوع لوسیون توسط پزشک کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین پوست می باشد .
شما به راحتی می توانید با انتخاب بهترین روش درمانی به رفع مشکلات پوست خود در کمترین زمان ممکن کمک کنید.

 

برنامه مراقبت از پوست:

جهت استفاده کردن از کرم های جوان کننده پوست حتما به ترکیباتی که جهت آماده سازی این نوع کرم ها مورد استفاده قرار می گیرد دقت کافی را داشته باشید و با توجه به نوع پوست و چروکی های ایجاد شده از کرم مخصوص استفاده کنید تا با استفاده منظم از کرم مورد استفاده به رفع مشکلات پوستی و بهبود ظاهر صورت خود کمک نمایید.

اگر جزو افرادی هستید که استفاده از کرم ها و محصولات ارایشی برای مراقبت از پوست ها دوست نداری و به دنبال روش‌های موثر جهت رفاه و سلامت پوست خود هستید می توانید از روش های زیر را حتما مد نظر قرار دهیم و از آنها بهره مند شوید.

از پوست خود در برابر نور آفتاب محافظت کنید:

سعی کنید که در برابر پرتوهای مضر فرابنفش نور خورشید قرار نگیرید زیرا این پرده ها می تواند به افزایش رونده پیری کمک کند و باعث ایجاد چین و چروک های فلی دار در پوست صورت گردد.

مهمترین عاملی که می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک گردن قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید می باشد .
پس سعی کنیم که به عنوان یک قانون هدفمند از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید تا از ایجاد علائم پیری و آفتاب سوختگی و همچنین ایجاد نشانه‌های پیری از جمله تیرگی بر پوست صورت خود جلوگیری نمایید.

اگر جهت مراقبت از پوست خود از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید به مدت زمان طولانی جلوگیری نمایید می توانید به پوست خود کمک کرده و از ایجاد چین و چروک در پوست در سال های بعد جلوگیری نمایید .
همچنین جهت مراقبت مناسب از پوست سر کنیم که از کرم های ضد آفتاب و پوشش مناسب جهت قرار گرفتن در محیط های باز استفاده کنید.

از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید:

هنگام خرید محصولات مراقبت از بود مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد خرید ضد آفتاب جهت محافظت از پوست خود را دارید سعی کنید که ضد آفتابی را انتخاب کنید که عیار حفاظتی آن حداقل ۱۵ باشد و مورد تایید انجمن پوست و موی آمریکا باشد.

استفاده از کرم های ضدآفتاب که ایار حفاظتی آنها زیر و بالاتر از این باشند بهترین محصولات می باشد و استفاده از این کرم ها میتواند باعث ایجاد طیف گسترده‌ای در مقابل پرتوهای فرابنفش و همچنین پرتوهای فراصوت  از پوست شما باشد به عنوان یک محافظت کننده مناسب باعث حفاظت از ایجاد مشکلات در پوست گردد.

اگر می خواهید یک کرم ضدآفتاب مناسب خریداری نمایید هنگام خرید کرم مناسب پوست خود را انتخاب کنید و حداقل هر دو ساعت یکبار از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید تا از ایجاد مشکل خودداری نمایید .
وقتی که در محیط بیرون قرار دارید و در مواقعی که پوست عرق می کند هر دو ساعت یکبار کرم موردنظر خود را تمدید کنید.

استفاده از کرم مرطوب کننده:

استفاده از این کرم ها به طور موقت می تواند به رفع چین و چروک و بهبود حدود ایجاد شده در پوست صورت کمک کند ولی نمیتواند از ایجاد چین و چروک ها پیشگیری کند اما به کمک این مرطوب کننده ها می تواند باعث افزایش رطوبت در پوست شد .
زیرا استفاده از مرطوب کننده ها می تواند باعث شود آب موجود در پوست را  به دام اندازد  و به طور موقت به رفع چین و چروک ایجاد شده بر روی پوست کمک کند.

 از استعمال دخانیات خودداری کنید:

استعمال دخانیات می‌تواند باعث تنگ شدن عروق خونی و روی سطح پوست گردد و افرادی که معمولاً دخانیات سیگار مصرف می نمایند  عروق خونی در سطح پوست آنها تنگ تر می گردد و باعث آسیب رسیدن به پوست می گردد. زیرا وقتی سطح عروقی کاهش پیدا کند کلاژن و الاستین کمتر تولید می گردد و به همین دلیل انعطاف پذیری پوست کاهش پیدا می کند  و اثرات منفی و روی پوست می گذارند.
در نتیجه باعث می شود پوست و چاره افتادگی گردد و چین و چروک در پوست ایجاد گردد.

افرادی که به طور مداوم سالیان زیاد از استعمال دخانیات استفاده کرده‌اند حتی با مصرف زیاد این دخانیات به راحتی می‌توانند با ترک این مواد باعث بهبود سلامت پوست خود گردند و از به وجود آمدن چین و چروک بیش از اندازه در حوزه خود پیشگیری نمایند .

جهت رفع مشکلات پوستی می توانید به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا متخصصین بود با توجه به نوع مشکل پوستی و ارزیابی پوست شما بهترین برنامه تخصصی را برای شما جهت ایجاد نتایج دلخواه طراحی کنند تا شما با رعایت برنامه به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید.

جهت ایجاد نتایج می توانید در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد جهت درمان و رفع مشکلات پوست علاوه بر استفاده از کرم های زیبایی از روش های کلینیکی همچون تزریق بوتاکس و استفاده از محصولات مناسب و محصول جهت رفع چین و چروک  پوست استفاده کنید.

همچنین به کمک لایه برداری های پوست که در این کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند باعث ایجاد زیبایی جوانی و رفع مشکلات در پوست خود گردید.

جهت رفع مشکلات پوست و ایجاد جوانی برای پوست  دو راه حل  مناسب وجود دارد که در زیر این راه حل ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

روش اول:

جهت انتخاب روش اول با توجه به اینکه پزشک برای از بین رفتن سلولهای مرده از روی پوست ممکن است که از روش های کلینیکی و لایه بردار های مناسب استفاده کنند.
استفاده از روش هایی همچون میکرودرم ابریژن و میکرونیدلینگ.

روش دوم:
در روش دوم جهت جوانسازی پوست ممکن است که متخصص از روشهای کم تهاجمی تر جهت رفع مشکلات پوست استفاده کند و روش‌هایی همچون تزریق ژل که به راحتی می توان با کمک این تزریق به کاهش حجم و رفع چین و چروک های ایجاد شده در صورت کمک کرده و باعث افزایش عمر و روش چین و چروک در کمترین زمان ممکن شد.

استفاده از انواع روش درمان جهت رفع مشکلات پوستی  و ایجاده جوانی با توجه به شرایط پوسته فرد صحن و میزان آسیب دیدگی در پوست توسط متخصص مشخص و مورد استفاده قرار می گیرد.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش درمانی موثر برای جوانسازی صورت و افزایش لطافت آن است. میکرودرم ابریژن یکی از روش‌های بسیار ساده و کم تهاجمی برای کسب نتایج دلخواه بیمارانی است که پوست حساسی دارند. میکرودرم ابریژن در افرادی که رنگ پوست آنها تیره است توصیه نمی‌شود زیرا احتمال تغییر رنگ پوست آنها وجود دارد.

جهت آشنایی بیشتر شما با روش های کلینیکی برای رفع مشکلات پوست دردی به بررسی این روش ها می پردازیم:

 میکرونیدلینگ:

میکرونیدلینگ روشی است که در علم پزشکی از آن می توان جهت افزایش زیبایی و رفع مشکلات ایجاد شده در پوست با مرکب و در کمترین زمان ممکن باعث ایجاد جوانی در بورس چند جهت استفاده از این روش متخصص از تعداد سوزن های بسیار ریز جهت ایجاد سوراخ های بسیار کوچک درون پوست صورت استفاده می کند تا با ایجاد این سوراخ های ریز باعث شود پوست تحریک و بعد ترمیم واکنش نشان دهد.

استفاده از این روش می‌تواند به درمان چین و چروک و رفع مشکلات بوس از جمله رفع اسکار و تغییر رنگ ایجاد شده در پوست کمک کننده باشد.

هنگام استفاده از این روش هنگامی که پوست تحریک به ترمیم خود می گردد کلاژن و الاستین نیز بیشتر تولید می شود و این امر منجر به افزایش زیبایی پوست در کمترین زمان ممکن می شود.

استفاده از این روش درمانی به عنوان یک روش کلینیکی موثر می تواند برای تمام افراد با تمام طیف رنگی مورد استفاده قرار بگیرد و باعث زیبایی و روشن تر شدن رنگ پوست نیز بگردد.

پیلینگ شیمیایی:

جهت استفاده از این روش درمانی متخصص برای انجام آن از ترکیبات خواص شیمیایی استفاده می‌نماید که با استفاده از این روش با عضله های برداری فوقانی پوست می گردد و سلول های مرده از روی پوست جمع آوری و با انجام این روش به ایجاد نرمی شادابی و لطیف تر شدن پوست کمک شایانی می گردد .
جهت انجام این درمان متخصص در جلسه قبل از درمان فرد را مورد ارزیابی قرار می دهند و با توجه به نوع پوست و ایجاده نتایج بهتر نوع پیلینگ مناسب برای رفع مشکلات پوست را به فرد متقاضی پیشنهاد می‌دهد تا نتایج دلخواه از انجام این روش درمانی را ایجاد کند.

تزریق محصولات ضد پیری:

از جمله محصولاتی که می توان جهت رفع چین و چروک و رفع خطوط روی پوست به دلیل بالا رفتن سن مورد استفاده قرار بگیرد انجام تزریق ژل و فاز میباشد این محصولات علاوه بر اینکه می‌تواند به رفع چین و چروک ایجاد شده بر پوست کمک کند می تواند واضح از افزایش حجم نیز در نواحی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از تزریق بوتاکس فقط در نقاط مخصوص و خاص صورت می تواند به رفع چین و چروک ایجاد شده به کمک کننده باشد و تاثیرات فوق العاده می‌تواند به همراه داشته باشد ولی نمی توانند بر حالات طبیعی صورت تاثیر بگذارد.

استفاده از ژل و بوتاکس انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع مشکل پوستی انتظارات فرد از نوع درمان و نوع هدف و شرایط فرد بهترین نوع توسط پزشک برای فرد در نظر گرفته می شود .

جهت رفع مشکلات پوست افزایش حجم لب و همچنین افزایش حذف در گونه ها و برجسته کردن این نواحی می توان از انواع ژل ها در کلینیک ها و مراکز معتبر استفاده کرد
. اگر شما نیز خواهان انجام تزریق ژل برای رفع مشکلات پوست زیبایی و جوانی پوست خود هستید می توانید اقدام به انجام این درمان در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد نمایید در این کلینیک جهت رفع افتادگی افزایش حجم و تزریق ژل در نواحی مختلف بدن استفاده می گردد که اگر خواهان استفاده از این روش درمانی هستید برای انجام این درمان و همچنین در مورد نحوه درمان و مراقبت های قبل و بعد از انجام این درمان ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

 

انجام تزریق ژل جهت ایجاد زیبایی و جوان کننده صورت:

استفاده از تزریق ژل به عنوان یک روش نیمه تهاجمی می باشد که به کمک این روش زیبایی میتوان در کمترین زمان ممکن باعث ایجاد  حجم مورد نظر و رفع چین و چروک های ایجاد شده در پوست صورت میگررید  .
با استفاده از تزریق ژل می توان باعث ایجاد فرم دلخواه و رفع افتادگی های پوست در کمترین زمان ممکن شد.

استفاده از ژل با توجه به نوع و ساختار آن برای هر فرد با توجه به مشکلات ایجاد شده می تواند متفاوت باشد که جهت انتخاب نوع ژل باید به کلینیک و مراکز معتبر مراجعه نمایید و متخصص با توجه به مشکلات ایجاد شده در پوست شما ژله مورد نیاز برای شما را توضیح و سپس اقدام به انجام این روش درمانی نمایید.

مراحل تزریق ژل به صورت :

مهمترین اقدام که شما میتوانید جهت ایجاد زیبایی و جوان کننده صورت با ی کمک تزریق ژل داشته باشید مراجع بگیری و مراکز معتبر می باشد. تزریق ژل شاید به نظر ساده و راحت برسد اما این فرایند باید به صورت تخصصی و با مهارت بالا انجام شود. در برخی از سالن های آرایشگاهی و مراکز عمومی تزریق ژل بدون مهارت انجام می ‌شود و متاسفانه نتایج نا مطلوبی به همراه دارد .

بنابراین قبل از مراجعه به کلینیک در این زمینه تحقیقات کافی داشته باشید .

پس از مراجعه شما به کلینیک در جلسه مشاوره توضیحات کاملی در مورد اهداف خود از تزریق ژل ارائه خواهید داد . پزشک شرایط جسمانی، سن و پوست شما را مورد بررسی قرار می دهد و میزان دوز تزریق ژل را تعیین خواهد کرد .

پس از انجام مراحل و پشت سر گذاشتن این موارد ناحیه های مورد نظر جهت انجام تزریق ژل از انواع آلودگی ها بر روی پوست پاکسازی می گردد و فرایند انجام تزریق به کمک بی حس کننده های موضعی صورت می پذیرد.
سپس متخصصین بر اساس ناحیه درمان مقدار نیاز ژل را به این ناحیه تزریق خواهند کرد و در پایان با ماساژ های ملایم و اصولی ژل در زیر پوست پخش می شود تا شما به نتایج مورد نظر خود دست یابید.  مدت زمان تزریق ژل به بخش های مختلف صورت متفاوت است که در حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می کشد . پس از پایان تزریق زیبا جویان عزیز می توانند کلینیک را ترک کنند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

 

کاربرد ها و مزایای تزریق ژل جهت جوان کننده صورت :

  • درمان چین و چروک ها و خطوط ایجاد شده در بخش های مختلف صورت مانند اطراف چشم، اطراف دهان، سطح پیشانی، خط بین دو ابرو
    کشیدگی و لیفت گونه ها، تغییر مدل لب ها ،
    ایجاد تعادل در دو طرف لب، برطرف کردن مشکلات ظاهری بینی از قبیل قوز، انحنا ،قوس و پره های پهن بینی ، کاهش فاصله بینی تا  لب، زاویه سازی صورت،رفع پف چشم، برطرف کردن گودی زیر چشم، آب رسانی و شادابی پوست صورت

تزریق ژل جزء روش های سرپایی  و بدون جراحی است که با چند تزریق ساده  در بخش های مختلف صورت انجام می شود.

هزینه تزریق ژل نسبت به روش های دیگر زیبایی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اثرات و نتایج تزریق در مدت زمان کوتاهی قابل مشاهده می باشد.
در صورت عدم رضایت و ایجاد واکنش های حساسیتی امکان استخراج ژل ها و آنزیم های مناسب وجود دارد .
میزان عوارض در این روش به حداقل می رسد و نیاز به دوره نقاهت ندارد.
جهت استفاده از این روش به عنوان یک روش جوان کننده صورت متخصص از هیچگونه بخیه و برشی استفاده نمی کند برای همین هیچگونه زخم بر روی پوست ایجاد نمی گردد و مراحل به صورت سرپایی تنها با بی حسی موضعی صورت می پذیرد.

کاندیدای مورد نظر جهت انجام تزریق ژل برای استفاده از تزریق ژل به عنوان روش جوان کننده صورت

تزریق ژل بعد از سن ۱۸ سالگی انجام می ‌شود و برای کسانی مناسب است که برای ایجاد تغییراتی در چهره خود از قبیل فرم بینی،  فرم لب،  زاویه سازی صورت و …. نمی ‌خواهند عمل جراحی  انجام دهند.
ژل های حاوی هیالورونیک اسید  ماده ای طبیعی هستند که در بدن نیز تولید می شوند  اما اگر به صورت مصنوعی وارد بدن شود برای برخی افراد با حساسیت و واکنش های آلرژیک همراه خواهد بود .
کسانی که می خواهد از این فرایند زیبایی استفاده کند باید از سلامتی کامل برخوردار باشند و نسبت به ترکیبات ژل های تزریقی هیچ گونه حساسیتی نداشته باشند .

همچنین کسانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی شاهد تاثیرات و نتایج  درمان باشند قطعاً تزریق ژل را انتخاب می کنند.

برخی افراد برای پوشش دادن چین و چروک ها و معایب فرم صورت خود به آرایش صورت پناه می‌برند در صورتی که استفاده پی ‌در پی از محصولات آرایشی آسیب زیادی به پوست وارد می کند و سبب مسدود شدن راه های تنفسی آن خواهد شد .

برای همین بهتر است که جهت رفع مشکلات ایجاد شده در پوست خود به کلینیک ها و مراکز معتبر تحت افراد باتجربه مراجعه نمایید تا با استفاده از بهترین روش های درمانی به رفع مشکلات پوست خود خاتمه دهید جهت استفاده از روش های فرهنگی همچون تزریق ژل می توانید به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد مراجعه نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین پوست از این روش برای رفع چین و چروک و افتادگی پوست خود بهره‌مند شوید در این کلینیک از مدل‌های متفاوتی جهت ایجاد زیبایی استفاده می شود که یکی از این ژل ها ژل هیالورونیک اسید می باشد که معمولا هیچ گونه حساسیتی برای فرد به وجود نمی آورد و تمام افراد می توانند از این روش جهت ایجاد زیبایی جوانی و افزایش اعتماد به نفس خود بهره‌مند شوند.

 

عوارض و معایب انجام تزریق ژل :

استفاده از تزریق ژل جهت جوان کننده صورت معمولاً به عنوان یک روش ایمن بی خطر در علم پزشکی محسوب می گردد و به دلیل استفاده از مدل هایی که حاوی هیالورونیک اسید می باشد حساسیت و عوارض خیلی کمی برای افراد به دنبال دارد استفاده از تزریق ژل بدون اینکه آسیب و ضرری به پوست وارد کند تنها به کمک سرنگ های بسیار ضریب صورت می پذیرد و تزریق به زیر پوست انجام میشود.

اگر می خواهید از عوارض پس از تزریق ژل در امان بمانید باید به کلینیک های معتبر و تخصصی مراجعه کنید چون این فرایند در مکان های نا معتبر مانند سالن های آرایشگاه نیز انجام می‌ شود و قطعا شما شاهد عوارض خطرناکی خواهید بود . اگر به کلینیک‌ های معتبر و تخصصی مراجعه  کنید و مراحل تزریق توسط افراد کم تجربه و آماتور انجام شود با عوارض نا خوشایندی مانند :

نا متقارن شدن صورت ،جمع شدن ژل در زیر پوست،آسیب به عروق و بافت‌ های پوست،خونریزی،عفونت،حساسیت شدید، تورم و کبودی گسترده ،التهاب شدید،درد فراوان و مشکلات دیگر مواجه خواهید شد .

پس جهت اینکه از عوارض و معایب خطرناک بعد از انجام تزریق در امان بمانید کلینیک و مراکز معتبر برای انجام این روش درمانی را انتخاب نمایید و تحت درمان بهترین متخصصین  با تجربه از این روش درمانی استفاده نمایید تا عوارض این روش درمانی در امان باشید وتنها جهت استفاده از این روش شاهده عوارض جانبی عوارض جانبی هم جان قرمزی تورم و سوزش های خفیف باشید که با رعایت مراقبت های مناسب پی اس ۳ تا ۵ روز به طور کامل برطرف گردد شما نیز اگر خواهان انجام این روش های کلینیکی جهت زیبایی و جوان کننده صورت هستید پیشنهاد ما با شما جهت انجام این درمان کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد میباشد شما میتوانید با حضور در این کلینیک و مشاوره شدن توسط متخصصین بهترین ژل های مرغوب و فیلرهای استاندارد را استفاده و باعث ایجاده زیبایی جوانی در کمترین زمان ممکن شوید.
همچنین میتوانید با حضور در جلسات مشاوره در این کلینیک  در مورد برند ژل و و نتایج ژل  با پزشک گفت گو کنید تا بتوانید بدون ترس از عوارض با خیال راحت داشتن  صورتی زیبا و جذاب را تجربه کنید.

 

هزینه تزریق ژل چقدر است ؟

بیشتر مراجعه کنندگان مهمترین سوالی که می‌پرسند در مورد هزینه‌های انجام این درمان می باشد.
که هزینه هایی که برای انجام این درمان در نظر گرفته می‌شود با توجه به چه عواملی میتواند متفاوت باشد در جواب این پاسخ باید گفت که هزینه های انجام این درمان با توجه به دوز تزریق  در بخش های مختلف جهت انجام تزریق متفاوت می باشد مثلاً میزان دوز برای بخش‌های مختلف صورت مثل زیر چشم بینی و قسمت های دیگر کاملاً با هم متفاوت می باشد که می تواند بر روی هزینه های انجام تزریق تاثیر گذار باشند.

البته عوامل دیگری مانند برند و مارک ژل ، میزان مهارت و تخصص پزشک و موقعیت جغرافیایی کلینیک از عوامل تاثیر گذار بر هزینه ها محسوب می شود. پس نمی توان هزینه ثابتی برای این فرایند زیبایی اعلام کرد.

اگر شما خواهان انجام تزریق ژله زیر پیشنهاد ما به شما جهت انجام این درمان کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو می باشد که می توانید جهت اطلاع گرفتن از هزینه ها و تخفیفات روزانه این کلینیک و مطلع شدن از هزینه‌های آن با کارشناسان و مشاوران حرف های این کلینیک تماس حاصل بفرمایید و توسط آنها نسبت به هزینه ها انجام این روش زیبایی اطلاعات کافی را به دست آورد.

کرم های جوان کننده پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – کرم های جوان کننده پوست

مراقبت های قبل از تزریق ژل :

قبل از این که به کلینیک زیبایی مراجعه کنید در مورد این فرایند زیبایی تحقیق کنید و در جلسه مشاوره در مورد اهداف و نظرات خود با پزشک گفت و گو کنید.

برای داشتن صورت زیبا با استفاده از روش پایه جوان کننده صورت باید به پزشک خود اعتماد کنید و در این زمینه اطلاعات کافی حاصل کنید.

قبل از مراجعه به کلینیک آرایش خود را به خوبی پاک کنید .

اگر نسبت به ژل های تزریقی حساسیت دارید پزشک را در جریان قرار دهید .

از مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان یک هفته قبل از تزریق ژل  بپرهیزید.

از مصرف انواع مواد غذایی و دارو های رقیق کننده خون  مانند زعفران،  دارو های گیاهی،  دم نوش ها،  مکمل ها و ویتامین ها ، آسپیرین،  پرو فن،  روغن ماهی و موارد دیگر خودداری کنید.

چند روز بعد از تزریق ژل با نوشیدن مایعات زیاد پوست و بدن خود را به خوبی هیدرات کنید .

 

مراقبت های پس از تزریق ژل :

از لمس کردن،  فشار دادن،  خاراندن و گرم کردن ناحیه تزریق خودداری کنید.

مایعات زیاد بنوشید تا ۳ روز از آرایش کردن بپرهیزید.

هنگام استراحت زیر سر خود را بلند تر از بدن قرار دهید.

اگر دچار حساسیت و واکنش های آلرژیک شدید پزشک را در جریان قرار دهید.

از کمپرس سرد استفاده کنید.

از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه های مضر فرابنفش خودداری نمایید و هنگام خروج از خانه حتما از کرم های ضد آفتاب با ph مناسب استفاده نمایید.

تا ۳ روز از انجام فعالیت های سنگین و خم شدن خودداری کنید.

لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید. تا هنگام تعویض لباس به بخش های مختلف صورت شما فشاری وارد نشود .

 

اثرات و نتایج :

جهت داشتن ظاهری زیبا از روش های جوان کننده صورت میتوان استفاده کرد که استفاده از این روش ها می تواند باعث جذابیت و زیبایی برای پوست گردد که معمولا افرادی که چهره ی آنها زیبا و خوش فرمی باشد لبهای برجسته گونه پر و بینی خوش فرمی دارند که در ایجاد چنین نتایجی می‌توان از روش‌های متناسبی همچون تزریق ژل استفاده کرد که حتماً باید در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد با تجربه صورت بپذیرد تا شاهد  ایجاده نتایج مطلوب از انجام این درمان گردید.

البته در کنار استفاده از روش های کلینیکی و زیبایی می‌توان به کمک وضعیت از مراقبت های پوست مثل استفاده از کرم های جوان کننده پوست صورت نیز کمک گرفت و با استفاده از آنها به رفع مشکلات پوستی و چین و چروک های خفیف بر پوست کمک کرده استفاده از تغذیه مناسب و استعمال نکردن انواع دخانیات و همچنین نوشیدن مایعات فراوان می‌تواند فرد را در داشتن یک پوسته زیباشهر با فرشاد آبیاری کند و به عنوان روش های موقتی باعث زیبایی و جوانی در پوست گردند.

انجام روشهای همچون تزریق ژل به عنوان روش های موقتی می باشد که معمولاً ماندگاری که به دنبال دارد حدود ۹ تا ۱۸ ماه میباشد. خوشبختانه پس از پایان دوره ماندگاری می توانید در صورت رضایت از نتایج آن مجدداً برای تزریق اقدام کنید . پس از تزریق ژل بلافاصله می توانید شاهد تاثیرات اولیه فیلر ها بر بخش های مختلف صورت خود باشید.  نتایج قطعی آن پس از ۷ تا ۱۰ روز  قابل مشاهده خواهد بود.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد جهت زیبایی و جوان کننده صورت می‌توان از روش‌های درمانی و زیبایی متنوع استفاده کرد روشهایی همچون لیزر،  هایفوتراپی ، پی آر پی،  مزوتراپی،  میکرونیدلینگ  و…..

چه جهت انتخاب هر یک از این روش ها با مراجعه به این کلینیک و بررسی شرایط و اهداف شما از زیبایی گزینه مورد نظر توسط پزشک برای شما انتخاب و به کمک آن بد حمام زیبایی پوست خود کمک می کند و باعث ایجاد نتایج عالی و موفقیت آمیز از انجام این روش زیبایی می گردید.

 

دوره نقاهت پس از تزریق ژل چقدر است ؟

جهت   تزریق ژل شما نیاز به استراحت در منزل نخواهید داشت و پس از ترک کلینیک می‌ توانید فعالیت های روزانه خود را آغاز کنید.

مراحل تزریق ژل به صورت سر پایی و بدون نیاز به برش و بخیه انجام می شود و فقط شاهد کمی عوارض جانبی مانند قرمزی،  التهاب و سوزش خواهید بود که با استفاده از کمپرس سرد برطرف می شود.

متخصصین پس از تزریق ژل توصیه های لازم را در این زمینه ارائه خواهند داد.

نوشیدن مایعات زیاد سرعت گردش خون را افزایش می دهد و در مدت زمان کوتاهی می توانید شاهد تاثیرات و نتایج درمان باشید.

برای داشتن پوستی سالم و زیبا در معرض نور خورشید قرار نگیرید و مصرف ضد آفتاب و آب رسان ها را فراموش نکنید.

تغذیه سالم و تغییر سبک زندگی نتایج عالی و موثر به همراه خواهد داشت و شما برای همیشه می‌ توانید جوانی و شادابی چهره خود را حفظ کنید.

 

تعداد جلسات تزریق ژل چقدر است؟

تزریق ژل جزء روش ها یی که در یک جلسه انجام می شود و فیلر مورد نظر با استفاده از سرنگ های ظریف در بخش های مختلف  صورت تزریق خواهد شد.  مدت زمان تزریق ژل به دوز تزریق،  مهارت پزشک و ناحیه مورد نظر  بستگی دارد.

اثرات تزریق ژل ۹ تا ۱۸ ماه ماندگار است و شما می توانید پس از پایان این دوره مجدداً برای تزریق به کلینیک مراجعه کنید.

متخصصین توصیه می کنند برای داشتن صورت زیبا جوان  جهت   حفظ نتایج زمانی که ۲۵ تا ۳۰ درصد از اثرات ژل بر پوست باقی مانده برای تزریق مجدد اقدام کنید تا نتایجی عالی و ادامه دار را حاصل کنید.

جهت انجام تزریق ژل و  رفع مشکلات پوستی و جوان کننده صورت می توانید از این درمان در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین استفاده  نموده  و با  انجام این روش زیبایی  به ایجاد نتایج عالی با حداقل عوارض  دست پیدا کنید .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

نتیجه گیری:

با توجه به پیشرفت‌های و تکنولوژی هرچند نمی‌توان جلوی رونده طبیعی پیری را گرفت اما می توان به کمک این روش ها و حتی استفاده از روش‌های ساده مثل کرم های صورت به مزایا و کاربردهای فراوانی دارند باعث جوان تر شدن پوست صورت و رفع مشکلات ایجاد شده در این نواحی شد.
بهترین کرمهای جوان کننده صورت می‌تواند در کمترین زمان به مبارزه با چین و چروک و مشکلات پوستی کمک و باعث بهبود پوست صورت گردد. همچنین باعث افزایش لطافت و نرمی پوست صورت و رفع تیرگی های ایجاد شده در صورت شود.

استفاده از کرم ها جوان کننده صورت علاوه بر حفظ جوانی لطافت پوست می تواند باعث بهبود ظاهر صورت نیز بگردد و به طور موقت به تواند به رفع چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست و برجستگی ها نیز کمک کنند و این مشکلات را در صورت کاهش دهد.
کرمها و لوسیون هایی که جهت رفع مشکلات پوست استفاده میکنیم باید انواع مواد و ویتامین های مورد نظر جهت رفع مشکلات بوس کرد که معمولاً این کرم حاوی روغن ها و ترکیبات خاص مثل پروتئین مو گلیسیرین لاکتات و اوره می باشد.

همچنین جهت رفع مشکلات پوستی و ایجاد جوان کنندگی صورت می‌توان از روش‌های موثر کلینیکی نیز بهره‌مند شد روشهای همچون تزریق بوتاکس ژل چربی و فیلر.

استفاده از روش‌های همچون لیزر هایفو تراپی میکرونیدلینگ و استفاده از لایه بردارهای شیمیایی برای پاکسازی پوست کمک گرفت هر یک از این روش ها باید با توجه به مشکلات پوستی و انتظارات فرد توسط متخصصین باتجربه در کلینیک ها و مراکز معتبر انتخاب گردد پس سعی کنید جهت انتخاب هر یک از این روشها ابتدایی کلینیک معتبر را انتخاب و توسط بهترین متخصصین ابتدا پوست خود را مورد ارزیابی قرار داده تا متخصص بهتر بتوانند بهترین روش را با توجه به نوع پوست سن جنس رنگ برای شما در نظر بگیرند تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب پس از انجام درمان گردید.

پیشنهاد ما به شما جهت انجام درمان های کلینیکی برای رفع مشکلات پوستی کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد می باشد شما به راحتی می توانید در این کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای مورد مشاوره قرار بگیرید و بهترین روش را انتخاب و با استفاده از آن به رفع مشکلات پوستی خود خاتمه دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

جوانسازی پوست در طب سنتی

لایه برداری پوست چیست و برای لایه برداری پوست چه کنیم؟

راهکار های خانگی و دارویی درمان چربی پوست

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinichashemieh.ir/2ejz

لینک آپارات: https://aparat.com/v/IN8pu

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/HC4GHwLl

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir