روغن کرچک چیست و چه خواصی برای پوست دارد؟

روغن کرچک چیست و چه خواصی برای پوست دارد؟

روغن کرچک چیست و چه خواصی برای پوست دارد؟

داشتن پوست با نشاط و با طراوت برای خیلی از افراد اهمیت خاصی دارد.
رسیدن به پوست زیبا  مخصوصاً پوست صورت برای افرادی که به زیبایی علاقه دارند و زیبا پسند هستند در اولویت قرار دارد .
برای داشتن پوست سالم و شاداب باید روشهای مراقبت از این عضو حیاتی را بدانید یکی از این موارد که برای خود مراقبتی از پوست پیشنهاد می‌شود استفاده از روغن های طبیعی است .
روغن های طبیعی به دلیل نداشتن افزودنی‌های شیمیایی برای اکثر افراد می‌تواند قابل استفاده باشد مصرف روغن‌های طبیعی در افرادی که دارای پوست های جوشدار و حساس هستند مناسب می باشد و در بیشتر موارد بدون هیچ مشکلی برای افراد هستند.
یکی از این روغن ها می تواند روغن کرچک باشد روغن کرچک پایه ثابت ترکیبات و کرم های مرطوب کننده هستند و مصرف آن می‌تواند به سلامت و شادابی پوست کمک کند.
اگر می خواهید بدانید که روغن کرچک چه اثری روی پوست می گذارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

روغن کرچک چیست؟

روغن کرچک یک روغن طبیعی است که رنگ زرد و شفافی دارد این روغن غلظت بالایی دارد به همین دلیل به تنهایی نمی توان از آن استفاده کرد .
به علاوه استفاده از آن برای مصارف خوراکی نیز ممنوع می باشد .
شما می توانید از ترکیب این روغن با روغن‌های نارگیل و بادام یک ترکیب قدرتمند برای مراقبت از پوست آماده کنید.
این روغن باید به صورت تازه مصرف شود زیرا بعد از حدود ۶ ماه فاسد خواهد شد و دیگر قابل استفاده نیست.
استفاده از این روغن می تواند پوست را نرم و لطیف  کند و شما را از مصرف کرم های شیمیایی دور بدارد.

تری گلیسیرید اسیدهای چربی که در این  روغن وجود دارد برای پوست بسیار مفید هستند و مصرف آن باعث درخشندگی و لطافت پوست می‌ گردد.
نام روغن کرچک از گیاهی به همین نام گرفته شده است این گیاه در کشور چین آمریکا،  آفریقا و هند رشد می کند دانه این گیاه حاوی روغن است که  با تحت فشار قرار دادن روغن آن خارج می شود.
این روغن خوراکی نیست و بیشتر برای مصارف آرایشی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد‌
روغن کرچک در صنعت آرایشی نیز جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

 

خواص روغن کرچک برای پوست صورت و بدن:

روغن کرچک یکی از بهترین محصولات برای مراقبت های دائمی از پوست صورت و بدن است  زیرا این ماده دارای خواص منحصر به فردی است که می تواند به خوبی پوست و سلول ها را تحت تأثیر قرار دهد و بهترین نتیجه را برای پوست  حاصل کند .
اصلی ترین خواص روغن کرچک برای پوست صورت و بدن شامل زیر است.

. ایجاد حالت نرمی و لطافت بر روی پوست:

روغن کرچک به دلیل داشتن اسیدهای چرب باعث لطافت و نرمی پوست می شود.
به همین دلیل افرادی که پوست خشکی دارند می‌توانند از این روغن استفاده کند .

استفاده از روغن برای افرادی که پوست حساس دارند نیز توصیه می‌شود .زیرا وجود لایه از روغن کرچک روی پوست مانع از خشک شدن پوست بر اثر آلودگی سرما و عوامل محیطی دیگر می‌شود و می‌تواند به خوبی پوست شما را محافظت کند.

. جلوگیری از رشد باکتری ها بر روی پوست و ایجاد آکنه:

روغن کرچک دارای نوعی اسید به نام ریسینولئیک از که از رشد باکتری روی پوست جلوگیری می کند افرادی که جوش و آکنه زیاد و التهابات پوستی دارند می‌توانند استفاده از این روغن را در اولویت قرار دهند.
خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی روغن کرچک باعث می‌شود که باکتری‌ها و عواملی که می‌تواند جوش و آکنه را به وجود آورد  از بین برورد  و پوست نرم و یکدستی را به ارمغان  آورد.

. از بین بردن جای لک:

اگر روی پوست بدن یا صورت خود جای لک دارید و از آن ناراحت هستید حتماً استفاده از روغن کرچک را در  مراقبت های روتین روزانه خود قرار دهید .
مصرف مداوم روغن کرچک به دلیل داشتن اسیدهای چرب می تواند رنگ پوست را شفاف کند در نتیجه لکه هایی که به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و افزایش سن روی پوست به وجود آمده از بین می‌رود یا در نهایت کمرنگ تر خواهند شد.

. مرطوب کننده طبیعی:

کرم های مرطوب کننده به دلیل ترکیباتی دارد که دارد ممکن است با تمام پوست ها سازگار نباشد به علاوه خواص آنها معمولاً کوتاه مدت است و نمی تواند راه حل مناسب برای افرادی باشد که به طور دائمی به پوست خشک  دست و پنجه نرم می‌کنند.
این افراد می‌توانند روغن کرچک را جایگزین  کرمها کنند.
روغن کرچک به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن دارای خواص زیادی است و بیشتر افراد با هر نوع پوستی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند .
روغن کرچک آبرسان قوی برای پوست صورت و بدن است زیرا این روغن قادر است رطوبت هوا را بگیرد و به پوست بدهد در نتیجه با استفاده از این روغن مطمئن خواهید شد که پوست شما در معرض هوای محیط خشک نخواهد شد.

. پاکسازی منافذ پوست:

در طول روز گرد و غبار و ذرات معلق در هوا روی پوست شما درگیر میکند این ذرات می توانند منافذ پوست را مسدود کنند و باعث به وجود آمدن جوش و آکنه شود.
روغن کرچک با پاک کردن این ذرات از روی پوست می تواند پوست بدون جوش و آکنه را برای شما به ارمغان آورد .
تری گلیسیرید موجود در روغن کرچک عامل اصلی در پاکسازی پوست است که به نرمی و لطافت آن نیز کمک می‌کند.

روغن کرچک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – روغن کرچک

روغن کرچک بر روی کدام نواحی از پوست صورت تأثیر می‌گذارد؟

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای روغن کرچک برای مراقبت از پوست صورت است.  زیرا می‌تواند از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کند و پوست نرم و لطیفی را برای شما به ارمغان آورد .
علاوه بر آن استفاده دائم از روغن کرچک می‌تواند روی نواحی دیگر پوست نیز اثر بگذارد و سلامت آنها را حفظ کند..
در هنگام استفاده از روغن کرچک می‌توانید اثرات آن را روی نواحی مختلف  صورت ببینید که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. بافت پوست:
بعد از مدتی استفاده از روغن کرد شاهد صاف و نرم شدن بافت پوست خود هستید زیرا این روغن دارای اسیدهای چرب است.

. لبها:
اگر روغن کرچک را با روغن نارگیل مخلوط کنید می توانید برای خشکی لب ها از آن استفاده کنید استفاده از این ترکیب می تواند  پا را از خشکی نجات دهد و مانع ترک خوردن و خونریزی لبها شود.

. چشم ها:
شاید با خواندن این جمله که روغن‌گرچک می‌تواند برای چشم ها مفید باشد تعجب کنید اما باید بدانید که این روغن می تواند به طور معجزه آسایی پف اطراف چشم را از بین ببر.د زیرا دارای خاصیت ضد التهابی است به علاوه به دلیل داشتن اسیدهای چرب تغذیه کننده می‌تواند تیرگی دور چشم را کاهش دهد و رنگ پوست را روشن کند.

علاوه بر این موارد می‌تواند از روغن کرچک برای خارش و سوزش چشم نیز استفاده کرد .
همچنین روغن می‌تواند برای قرمزی چشم نیز موثر باشد اما باید دقت کنید که در این موارد برای جلوگیری از آسیب و نحوه مصرف با متخصص مشورت داشته باشید.

 

روغن کرچک چه فوایدی برای پوست دارد؟

یکی از بزرگترین مزیتهای روغن‌گرچک این است که افرادی که پوست حساس دارند بدون هیچ مشکل و دردسر  می توانند از آن استفاده کنند .زیرا با تنظیم چربی پوست و از بین بردن دلایل جوش آکنه های سرسیاه می تواند به خوبی از پوست مراقبت کند.

علاوه بر این نسبت به دیگر محصولات مراقبت از پوست قیمت پایین تری دارد و می‌تواند در کوتاهترین زمان روی پوست اثر بگذارد.
استفاده از این روغن به دلیل تولید کلاژن کمک میکند و باعث میشود خاصیت ارتجاعی پوست بهتر شود در نتیجه از ایجاد آثار ناشی از پیری و افزایش سن روی پوست جلوگیری می کند.

روغن کرچک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – روغن کرچک

مشکلات احتمالی مصرف روغن کرچک چیست؟

روغن کرچک یک روغن طبیعی است که مصرف آن برای افراد هیچ گونه مشکلی را به وجود نمی‌آورد.
گاهی بعضی از افراد به دلیل حساسیتی که دارند بعد از روغن کرچک دچار تورم خارش شدید و یا کهیر پوستی می شوند.
برای اطمینان از آن و اینکه به این روغن حساسیت دارید یا نه قبل از مصرف آن را روی قسمتی از بدن خود تست کنید برای این کار مقداری از روغن کرچک را روی بازوی خود بزنید و چند دقیقه صبر کنید در صورت مشاهده آثاری مانند قرمزی و خارش پوست از مصرف آن خودداری کنید ولی اگر مشکلی حاصل نشد می توانید با خیالی راحت از این روغن در نواحی مختلف پوست استفاده کنید.
در صورتی با  مصرف روغن کرچک روی پوست صورت  خارش و کهیر ایجاد شد  حتماً به پزشک مراجعه کنید.

 

چگونه از روغن کرچک استفاده کنیم؟

روغن گرچک خالص دارای غلظت بالایی است در نتیجه در صورتی که می خواهید از آن برای مصارف خانگی استفاده کنید حتماً باید رقیق شود این روغن را می‌توانیم با  بادام ، زیتون و یا نارگیل  مخلوط کنید.
قبل از استفاده از روغن کرچک روی پوست صورت ابتدا پوست را کاملا بشویید و خشک کنید و سپس مقداری از روغن را روی پوست ماساژ دهید این کار را شبها قبل از خواب انجام دهید.
ماندگاری روغن روی پوست می تواند اثرگذاری آن را افزایش دهد اگر می توانید تحمل کنید به  روغن  اجازه دهید تا صبح روی پوست بماند. ولی اگر مایل نیستید می‌توانید روغن را بعد از گذشت حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه با استفاده از یک پارچه یا حوله نرم به آرامی پاک کنید.

همانطور که گفتیم روغن کرچک می تواند باعث طراوت و شادابی پوست شود و زیبایی را برای پوست به همراه داشته باشد . اما افرادی هستند که دچار خشکی شدید و جوش و آکنه های زیاد در پوست هستند این افراد می‌توانند از روش های کلینیکی برای طراوت پوست استفاده کنند و بعد از بهبودی از روغن کرچک برای ماندگاری نتایج استفاده کند .
یکی از این روش های کلینیکی که می تواند برای پوست های خشک و همچنین هر نوع پوست دیگری کارسازی مفید و موثری داشته باشد از  هیدرودرم  استفاده کنند.
هیدرودرم یک روش آسان و موثر است که فرد می‌تواند در یک جلسه درمانی به نتایج خوبی دست پیدا کند.

هیدرودرم چیست و چگونه می تواند به پاکسازی پوست کمک کند؟
هیدرودرم ابریژن یکی از جدیدترین روشهای جوانسازی پوست است که در آن از فناوری هیدرو برای از بین بردن لایه های سطحی و مرده روی پوست استفاده می شود.
استفاده از این روش باعث جوانسازی پوست صورت میشود که و برای افرادی مناسب است که پوست حساسی دارند و به دنبال روشی برای پاکسازی و یکدست کردن پوست هستند.
برخلاف روش های دیگر لایه برداری این روش هیچ گونه احساس درد یا ناراحتی به وجود نمی آورد البته احتمالا بعد از انجام درمان پوست کمی صورتی رنگ می شود که طبیعی است و جای نگرانی در خصوص آن وجود ندارد .
استفاده از این روش جوانسازی پوست برای تمام افراد بلامانع است این درمان برای برطرف کردن مشکلاتی مانند پیری، شلی ، افتادگی، تیرگی و جای جوش به عنوان یک درمان   مناسب می باشد .

شما هم میتوانید برای پاکسازی پوست از این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

روغن کرچک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – روغن کرچک

هیدرودرم چگونه عمل می‌کند؟

این روش درمانی غیرتهاجمی است که برای پاکسازی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد این روش دارای سه مرحله است

. پاکسازی و لایه برداری سلول های مرده ی پوست برای آشکار شدن پوست جدید و سالم
. هیدرودرم بدون هیچگونه تحریک و فشار منافذ باز پوست را میبندد
.به طور خودکار ناخالصی ها را از پوست خارج می‌کند و با محافظت پوست و تغذیه ماساژ سرم ها  و  ماسک ها پوست را آبرسانی و هیدراته می‌کند.

در این درمان از یک نازل دستی که با محلول و اکسیژن پر شده است استفاده می شود این محلول بسته به شرایط پوست در نظر گرفته می شود .
نازل سلول های مرده و لایه های مرده را بدون تحریک پوست و درد از بین خواهد برد  و اکسیژن بیشتر به پوست انتقال داده می‌شود . همچنین با تزریق تخصصی اسید هیالورونیک آنتی اکسیدان ها و ویتامین c پپتید ها باعث بهبود رنگ و بافت پوست می شود.

 

هیدرودرم ابریژن در چند جلسه انجام می‌شود؟

پاسخ به این سوال بستگی به هدف مورد نظر شما و شرایط پوست بستگی دارد برخی از افراد بعد از یک جلسه به نتیجه خوبی از این روش درمانی می رسند در حالی که برخی دیگر به جلسات مداوم و منظم نیاز دارند.
افرادی که هدفشان از انجام هیدرودرم لایه برداری است تنها با  انجام یک جلسه برای رفع مشکل برای آنها کافی می باشد.
اما افرادی که به دنبال برطرف کردن خطوط و چین و چروک های ریز روی پوست هستند احتمالاً به ۳ الی ۶ جلسه درمان نیاز دارند که فاصله آنها را نیز بین ۳ الی ۴ هفته است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش درمانی برای پوست خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید.

 

کاندیدای مناسب هیدرودرم:

با توجه به اینکه درمان به صورت غیر تهاجمی انجام می‌شود و در حین درمان سرم های مخصوص برای پوست استفاده می شود استفاده از روش هیدرودرم برای تمام افراد می‌تواند روش موثری باشد و هیچ گونه مانعی در آن وجود ندارد .حتی افرادی که پوست حساس دارند می توانند از این روش با خیالی آسوده استفاده کنند.
تمام افرادی که به زیبایی خود علاقه دارند و دوست دارم پوستی همواره بدون هیچگونه مشکل داشته باشند می‌تواند بهترین کاندیدای این روش درمانی باشند.
افراد می‌توانند بعد از استفاده از این روش برای ماندگاری نتایج هیدرودرم از روغن هایی مانند روغن کرچک استفاده کند تا همواره پوستی سالم و با طراوت داشته باشند.
شما هم می‌توانید کاندیدای مناسبی به این روش درمانی باشید و با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

روغن کرچک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – روغن کرچک

مراقبت های قبل از هیدرودرم :

.قبل از انجام هیدرودرم ابریژن با متخصص پوست و مو مشورت داشته باشید افرادی که طی ۱۲ ماه گذشته تحت درمان‌های شدید برای برطرف کردن آکنه قرار گرفته اند و افراد مبتلا به عفونت های فعال پوستی مانند تبخال یا زخم های سر تا سر در نمی توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

. قبل از انجام این درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید حتماً پزشک را مطلع کنید.

. قبل از انجام درمان و مراجعه به کلینیک دوش بگیرید پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی و روی پوست خود استفاده نکنید.

 

مراقبتهای بعد از هیدرودرم ابریژن:

. بعد از انجام هیدرودرم ممکن است که پوست به شدت نرم و صاف شود به همین خاطر مهم است که با استفاده از کرمهای مخصوص از پوست خود در مقابل اشعه خورشید محافظت کنید .پس تا می توانید از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید و از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. حداقل تا ۱۲ ساعت بعد از انجام درمان صورت خود را با آب یا صابون نشویید.

. از همان شب می توانید از روتین پوست تان استفاده کنید شما می توانید برای مراقبت از پوست از روغن های گیاهی استفاده کنید روغن کرچک می تواند روغن مفیدی برای شما باشد.

. در صورت لزوم بعد از ۲۴ ساعت می توانید آرایش کنید.

.از لایه بردار های شیمیایی تا یک هفته بعد از هیدرودرن باید استفاده شود.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی خودداری کنید.
همانطور که می دانید مصرف این گونه مواد در روند پیری پوست نقش مهمی را دارند.

 

مزایا و کاربردهای هیدرودرم چیست:

. بهبود بافت و روشن کردن رنگ پوست
. کاهش التهاب
. کاهش چین و چروک و خطوط ظریف روی پوست
. هیدراته کردن پوست
. افزایش گردش خون و تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر
. روش غیر تهاجمی بی خطر و بدون درد
. قابل انجام در یک جلسه بسیار کوتاه
. نتایج موثر و فوری
. از بین بردن سلول های مرده روی سطح پوست
. از بین بردن جای جوش و آکنه
. تزریق ویتامین ها به پوست
. تزریق سرم های مراقبتی برای سلامت پوست
. متعادل کردن سطح چربی پوست
. بستن منافذ باز پوست.

شما هم می‌توانید از مزایای بیشمار این روش درمانی در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید .
همچنین در این فیلم نیز انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشکی متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

اثرات و نتایج درمان با استفاده از هیدرودرم:

همانطور که گفتیم استفاده از این روش درمانی غیر تهاجمی و لایه برداری خیلی آرام انجام می‌گیرد.

پوست صورت کاملاً هیدراته آبرسانی می‌شود.

سرم درمانی که در حین درمان به پوست تزریق می‌شود کاملاً وارد لایه های پوست می‌شود و با از بین بردن خطوط و حالت کسل و افتاده پوست جلوه زیبایی به پوست می بخشد.
لایه برداری ملایم  پوست باعث می شود که سلولهای مرده از روی پوست برداشته شود و سلول‌های جدید جایگزین شود .
همچنین باعث بهتر شدن  تولید سبوم در پوست می شود با انجام این درمان اکسیژن بیشتری به پوست می رسد و در نتیجه خونرسانی با کیفیت بهتر انجام می‌شود.  تنها چند روز بعد از درمان شما متوجه می‌شوید که پوستتان چقدر روشن شفاف و زیبا شده است.
در برخی موارد از هیدرودرم جهت  درمانی استفاده می‌شود.
نور درمانی باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن می‌شود که کلاژن باعث سفت شدن پوست می‌شود تا ظاهر خطوط و چین و چروکهای ظریف را کاهش دهد.
ماندگاری آن نسبتاً طولانی است و نتایج خوبی را به همراه دارد .
شما هم می‌توانید از نتایج هیدرودرم در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

روغن کرچک
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – روغن کرچک

هزینه هیدرودرم چقدر است؟

هزینه جوانسازی  پوست با استفاده از روش درمانی هیدرودرم بسته به نوع پوست و هدف انجام درمان می‌تواند متفاوت باشد.
گاهی اوقات این روش با روش‌های دیگر ترکیب می‌شود و در یک جلسه صورت می‌گیرد در نتیجه نمی‌توان برای این درمان یک هزینه ثابت مشخص کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه می توانید در یک جلسه مشاوره رایگان شرکت کنید در این جلسه با بررسی وضعیت پوست شما و درمانی که به آن نیاز دارید. می توانید از هزینه آن نیز مطلع شوید.

البته در صورتی که قصد دارید از تخفیفات بهترین کلینیک پوست و مو زیبایی در مشهد بهره‌مند شوید می توانید با کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تماس حاصل کنید و  در مورد هزینه‌های انجام این روش درمانی اطلاعات کافی به دست آوریم

 

عوارض هیدرودرم ابریژن:

استفاده از هیدرودرم ابریژن یک روش موثر و ایمن است که به پاکسازی پوست و جوانسازی پوست کمک می کند این روش درمانی هیچگونه عوارض جانبی و جبران ناپذیری برای فرد در پی ندارد بعد از انجام درمان ممکن است که قرمزی و التهاب  در پوست ایجاد شود .
این قرمزی و التهاب طی ۲۴ ساعت حداقل از بین خواهد رفت و البته توجه داشته باشید که حتماً هیدرودرم ابریژن را در کلینیکی معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید تا از هر گونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشید و بتوانید بهترین نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید .

شما میتوانید با خیالی آسوده هیدرودرم ابریژن را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشکی متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود به دست آورید.

 

دوره نقاهت هیدرودرم ابریژن:

هیدرودرم ابریژن به عنوان یک روش موثر برای لایه‌برداری سلول‌های مرده روی پوست و جوانسازی و طراوت پوست است که هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری ندارد .
شما بلافاصله بعد از پایان جلسه درمانی می توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید و نیاز به استراحت نداشته باشید فقط باید به توصیه های ارائه شده توجه کنید تا بهترین اثر و  نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید.
شما بعد از گذشت ۲۴ ساعت از این روش درمانی می توانید برای مرطوب نگه داشتن پوست از روغن های طبیعی استفاده کنید.
یکی از این روغن‌ها روغن کرچک است که خواص زیادی برای پوست دارد و می‌تواند باعث طراوت و زیبایی پوست شما شود و نتایج هیدرودرم را طولانی تر و ماندگارتر کند.

 

درباره کلینیک:

درباره کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد باید گفت که این کلینیک با بهترین تجهیزات و برندهای روز دنیا و کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با برخورداری از بهترین متخصصان باتجربه و حرفه‌‌ای و پرسنل دوره دیده در تمام زمینه‌ها موفقیت‌های زیادی را کسب کرده .

تمام خدمات این تکنیک ها مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته است .
موقعیت مناسب این کلینیک و استفاده از تجهیزات به روز و مدرن باعث شده که خدماتی که در این کلینیک انجام می‌گیرد اطمینان افراد متقاضی را جمع کند و نتایج خوبی را برای آنها به دنبال داشته باشد و باعث می‌شود که رضایت متقاضیان جلب شود .
انجام تمام خدمات در این کلینیک توسط  متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای کشور در این کلینیک این امکان  فراهم  کرده است تا شما بتوانید به راحتی با مشاوره  بهترین روش  مناسب برای درمان مشکلات پوستی خود را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید و باعث سلامتی و زیبایی خود شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

نتیجه گیری:

زیبایی و نشاط پوست برای خیلی از افراد اهمیت ویژه‌ای دارد رسیدگی به پوست مخصوص پوست صورت برای افرادی که زیبا پسند هستند همیشه در اولویت قرار دارد .
برای داشتن پوست سالم و شاداب روش‌های زیاده مراقبت از پوست وجود دارد یکی از این روشها استفاده از روغن های طبیعی است.
روغن های طبیعی به دلیل نداشتن افزودنی‌های شیمیایی و غیر مجاز برای اکثر افراد می‌توانندکارایی داشته باشد
استفاده از روغن های طبیعی برای افرادی که پوست‌های حساس و جوش‌دار دارند بدون مانع است یکی از این روغن‌ها روغن کرچک  است که پای  ثابت تمام ترکیبات و مرطوب کننده ها و کرم ها  میباشد  و مصرف آن برای افرادی که سلامتی و شادابی پوست را دوست دارند توصیه می شود.
روغن کرچک روغن کاملاً طبیعی است که رنگ آن زرد و شفاف است این روغن خالص غلظت بالایی دارد و بهتر است که با روغن های دیگر مانند روغن نارگیل یا بادام ترکیب شود و برای مراقبت از پوست استفاده شود.
اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید اول به پاکسازی پوست کمک کنید و سپس از روغن برای محافظت از پوست استفاده کنید می توانید از روش های کلینیکی مانند هیدروژن استفاده کنید .

هیدرودرم یک روش آسان مناسب و کم تهاجم است که می‌تواند کمک زیادی در این راه به شما کند. شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام درمان مناسبی برای پاکسازی پوست بپردازید و از نتایج فوق‌العاده آن بهره مند شوید.
در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشکی متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات بهره مند شوید و هموار زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

رفع ضایعات عروقی پوست

لایه برداری پوست چیست و برای لایه برداری پوست چه کنیم؟

راهکار های خانگی و دارویی درمان چربی پوست

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinichashemieh.ir/ijru

لینک آپارات: https://aparat.com/v/EdKGv

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/CggEBIsy

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir