پرسش و پاسخ درباره حجم آلت تناسلی

تعدادی از مردان از سایز آلت تناسلی خود به هیچ وجه رضایت ندارند و به دنبال شیوه های بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی آقایان هستند. متاسفانه تصور غلط و اشتباه اکثر مردان و حتی زن ها این است که با بزرگ کردن آلت تناسلی میزان لذت از رابطه جنسی هم افزایش پیدا می کند؛ در صورتی که این تصور کاملا غلط و اشتباه می‌باشد و اندازه آلت تناسلی اکثر آقایان در محدوده نرمال و طبیعی قرار دارد.

اندازه طبیعی و نرمال آلت تناسلی آقایان باید بین 10 الی 16.5 سانتی متر باشد؛ بنابراین اگر سایز آلت تناسلی افراد هم در این محدوده قرار دارد، جای هیچ گونه نگرانی و اضطراب نیست.

بیش از 90 درصد از مردان آلت تناسلی با اندازه نرمال و طبیعی دارند و تنها 5 درصد از آنها آلتی کوچک تر از 10 سانتی و 5 درصد دیگر آلتی بسیار بزرگ تر از 16 سانتی متر دارند.

همچنین طبق تحقیقات و بررسی هایی که انجام شده است بیش از 84 درصد از زن ها از اندازه آلت تناسلی همسرشان رضایت کافی دارند. 14 درصد دیگر تمایل دارند که سایز آلت تناسلی همسرانشان نیز بسیار بزرگ تر باشد و 2 درصد از زن ها نیز تمایل دارند اندازه آلت تناسلی همسرشان کمی کوچک تر باشد.

متاسفانه امروزه اکثر مردان به علت تبلیغات غلط و اشتباهی که در این زمینه صورت می‌گیرد و هیچ گونه پایه و اساس علمی ندارد؛ اعتماد به نفس خود را حین رابطه جنسی و زناشویی از دست داده اند و فکر می کنند که اندازه آلت آنها کوچک تر از حد نرمال و طبیعی است؛ اگر شما هم جزء این دسته از اشخاص هستید پیش از اینکه گول این تبلیغات غلط را بخورید حتما برای یک بار هم شده به یک پزشک تخصص اورولوژی مراجعه کنید.

مراحل درمان تزریق ژل به آلت تناسلی

بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی آقایان با استفاده از ژل تزریقی ردکسیس صورت می‌گیرد، و درمان نسبتاً سریعی میباشد که تنها حدود یک ساعت یا کمی بیشتر زمان می‌برد. پزشکان مجرب و حرفه ای و کاربلد با دقت ژل را به سر (کلاهک آلت تناسلی) و بدنه آلت تناسلی جهت افزایش اندازه آن نیز تزریق می‌کنند. یک سوزن کوچک برای تزریق استفاده می‌شود که بدین معنی میباشد که این شیوه ساده و بی خطر و ایمن بوده و با حداقل درد و ناراحتی همراه می‌باشد. معمولاً برای این روش درمانی نیازی به بی‌حس کننده موضعی یا عمومی نمی‌باشد.

شیوه بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی برای سال‌ ها استفاده شده و نتایج و عملکرد بسیار رضایت‌ بخش و طبیعی و نرمال را برای بسیاری از افراد بیمار به دنبال داشته است. به طور معمول، افزایش قطر آلت تناسلی اقایان بسیار قابل توجه است، اما نتایج و عملکرد امکان دارد از شخصی به شخص دیگر متفاوت باشند. این افزایش حجم به مدت حدود یک سال و گاهی اوقات بیشتر ماندگار و بادوام است، اما باید دقت داشت که تمام این افزایش حجم دائمی و ماندگار نبوده و معمولاً به منظور حفظ آن به درمان‌ های بیشتری نیاز می‌باشد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری آلت تناسلی خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – آلت تناسلی

دلیل کوچک به نظر رسیدن آلت تناسلی مردان چیست؟

همان طور که گفتیم اندازه اندام جنسی اکثر مردان در محدوده نرمال و طبیعی قرار دارد اما علت کوچک به نظر رسیدن آلت تناسلی برخی از آقایان چیست؟

▪︎چاقی و اضافه وزن: گاهی چاقی بیش از حد و انباشته شدن چربی در قسمت زیر شکم موجب کوچک به نظر رسیدن آلت تناسلی اقایان می شود؛ که در این صورت با کم شدن وزن اندازه واقعی و طبیعی آلت تناسلی مشخص می شود.

▪︎آلت تناسلی پرده دار: آلت تناسلی برخی از مردان به صورت ژنتیکی و یا در اثر ختنه غلط و اشتباه پرده دار می شود؛ که این اختلال موجب می شود، پوست کیسه بیضه با قسمت ابتدایی آلت تناسلی زاویه بسازد که همین مسئله موجب کوچک به نظر رسیدن اندام جنسی مردان می شود. با عمل جراحی پرده آلت تناسلی، اندازه واقعی آلت تناسلی نمایان می شود و دیگر کوچک به نظر نمی رسد.

بهترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کدام است؟

به علت اینکه برای بسیاری از شیوه های گفته شده شواهد و هیچگونه مدارک علمی وجود ندارد؛ به همین علت به طور دقیق نمی توان گفت بهترین شیوه بزرگ کردن آلت تناسلی اقایان کدام می‌بلعد. از طرفی تعیین بهترین شیوه افزایش طول آلت تناسلی برای هر شخصی می تواند مختلف باشد؛ برای مثال برای اشخاصی که کوچکی بیش اندازه آلت تناسلی (میکروپنیس) دارند بهترین شیوه عمل جراحی آلت تناسلی می‌باشد. بنابراین برای تعیین بهترین شیوه بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان به یک پزشک متخصص اورولوژی با تجربه مراجعه کنید.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق ژل و چربی به آلت تناسلی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

مراقبت های پس از درمان تزریق ژل به آلت تناسلی چیست؟

این روش درمانی کاملاً محرمانه بوده و هیچ جزئیاتی راجع به شما با فرد دیگری نیز در میان گذاشته نمی‌شود و درمان بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی محرمانه باقی می‌ماند.

بعد از درمان نیازی به استراحت و دوران نقاهت نیست بدین معنی که به محض پایان درمان می‌توانید فعالیت‌ های روزانه خود را از سر بگیرید. امکان دارد در حد جزئی و بسیار کم کبودی مشاهده شود که احتمال دارد رفع شدن آن تا دو هفته زمان ببرد اما تأثیر و نتایج جنسی نخواهد داشت. با این حال توصیه می‌شود که به مدت حداقل دو روز پس از درمان از انجام رابطه جنسی و زناشویی دیگر فعالیت‌ های جنسی پرهیز کنید.

عوارض جانبی تزریق ژل به آلت تناسلی چیست؟

امکان دارد دچار تورم خفیف، قرمزی، درد و سفتی و محکمی در قسمت های تحت درمان شوید. این علائم معمولاً خفیف تا متوسط می‌باشند و بعد از تقریباً 7 روز یا کمتر بهبود می‌یابند. اگر ورم و کبودی دارید از کیسه یخ بر روی قسمت تحت درمان استفاده کنید و در صورت درد و ناراحتی نیز پانادول مصرف کنید. همچنین از مصرف ویتامین E، دارو های ضد التهابی، آسپرین یا ایبوپروفن پرهیز کنید زیرا احتمال دارد موجب خونریزی و کبودی بسیار شوند. پیش از درمان در طول درمان و بعد از درمان نباید از این دارو ها استفاده کنید. اگر علائم باقی ماندند یا هر گونه نگرانی و اضطراب خاصی دارید از تماس با پزشک متخصص خود دریغ نکنید.

شما می توانید تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

آیا این درمان با درد همراه است؟

درد و ناراحتی جزئی و کوچک همراه با درمان وجود دارد. ژل مورد استفاده با لیدوکائین ترکیب می‌شود تا بلافاصله ناحیه‌ی درمان را بی‌حس کند. همچنین این ناحیه سرد می‌شود که به کم شدن درد و ناراحتی کمک شایانی کرده و با منقبض کردن رگ‌ های خونی موجب پیشگیری از کبودی می‌گردد. قبل و بعد از تزریق می‌توان میزان کبودی را به حداقل رساند.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – آلت تناسلی

کدام نوع ژل بهتر است؟

انواع متفاوتی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارند. در کلینیک‌ های گوناگون اغلب به علت هزینه از یک محصول خاص استفاده می‌شود. با اینکه هر محصول دارای مزایای خاصی است اما تجربه نشان داده که ژل ردکسیس برای آلت تناسلی بهترین تأثیر و نتایج را دارد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

ماندگاری این روش چقدر است؟

سازندگان ردکسیس ادعا می‌کنند که ماندگاری این محصول می‌تواند تا یک سال یا بیشتر باشد. در بسیاری از بیماران می‌تواند تا یک سال باقی بماند اما در برخی دیگر چند ماه کمتر ماندگار و بادوام است. بدن هر فردی بطور متفاوتی ژل را تجزیه می‌کند و ضخامت بافت‌ ها، پوست و عضلات هر یک از ما متفاوت با دیگری است. به طور معمول بیماران بین 2 تا 6 ماه تاثیرات کامل این درمان را خواهند داشت و سپس به تدریج به وضعیت قبل از عمل باز می‌گردد.

هزینه بزرگ کردن آلت تناسلی چقدر است؟

شیوه های بزرگ کردن آلت تناسلی امکان دارد گران باشند. هر شیوه ای متفاوت است، اما به طور کلی شیوه های عمل جراحی گران‌ تر از سایر شیوه ها هستند. اماشیوه های غیر جراحی هم دائمی نیستند و نیازمند تکرار هستند که می‌تواند هزینه‌‌ی بسیار زیادی داشته باشد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

اگر از آلت تناسلی خود راضی نیستید و به دنبال بزرگ کردن آلت هستید، حتماً درباره‌ی نتایج با جراح خود مشورت کنید. باید انتظارات واقع‌ بینانه‌ای داشته باشید و بدانید که احتمال بروز عوارض و مشکلات جدی نیز وجود دارد. به خاطر خطر عوارضی مانند اسکار، عفونت، درد، بی‌حس شدن آلت تناسلی و مشکلات نعوظ، بسیاری از جراحان عمل جراحی را برای آلت تناسلی که اندازه‌ی مناسبی دارد توصیه نمی‌کنند. با این حال جراحی برای برخی افراد، مخصوصاً افراد مبتلا به مشکلات مربوط به ادرار کردن، برقراری رابطه‌ی جنسی و بهداشت مناسب است.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

لیفت پلک بدون جراحی