لیفت صورت بدون جراحی چگونه است؟

لیفت صورت بدون جراحی چگونه است؟

لیفت صورت بدون جراحی چگونه است؟

چهره به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد می باشد اما مهمترین مسئله ای که باید آن را مورد توجه قرار دهید این است که افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلف همچون نور خورشید، عوامل استرس زا، داشتن تغذیه نادرست می تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای و رونده چین و چروک و افتادگی پوست  را  افزایش دهد و باعث شود تا چین و چروک در نواحی مختلف پوست ایجاد و افتادگی پوست باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد گردد.

اما خوشبختانه علم تاکنون موفق به ایجاد روش های گوناگونی برای جوانان و همچنین زیبا شدن پوست صورت و چهره افراد شده است یکی از این روش‌ها لیفت صورت بدون جراحی می باشد که خود دارای انواع گوناگونی می باشد که ما در ادامه این مقاله انواع روش های لیفت صورت را برای شما بیان خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

چرا باید  لیفت صورت انجام دهیم؟

گذر زمان تنها پروژه‌ای است که نمی توان جلوی آن را گرفت و پوست با افزایش سن دچار چین و چروک و افتادگی خواهد شد.
همچنین عوامل محیطی همچون نور خورشید و تغذیه نامناسب و زندگی نادرست می تواند باعث ایجاد شل شدگی و رفع چربی های زیر پوستی گردد و باعث شود پوست دچار چین و چروک و افتادگی گردد.

افتادگی در نقاط مختلف صورت از جمله چشم یا گوشه لب ها یا بینی دیده  می شود یا به صورت پوست اضافه می تواند خود را در ناحیه زیر چانه نشان دهد.

زمانی که این اتفاق برای چهره به وجود می آید با استفاده از انواع روش های لیفت صورت می توانید پوست آن را به طرف بالا بکشید و حالت چهره خود را حفظ کنید و زیبایی را به صورت خود بازگردانید.

 

مزایای انجام لیفت صورت:

انجام لیفت صورت بدون جراحی می تواند مزایای فراوانی به همراه داشته باشد که بعضی از مزایای انجام این روش زیبایی شامل موارد زیر می باشد:

. سفت شدن پوست صورت

. حفظ شادابی و طراوت پوست صورت

. جوانسازی صورت و همچنین افزایش اعتماد به نفس

. از بین بردن چروک های سطحی نواحی مختلف صورت و چهره

. از بین بردن غبغب

‌. روش ایمن با عوارض جانبی بسیار کم که یا بدون عوارض جانبی.

شما هم می توانید از مزایای لیفت صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید.

همچنین انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

 

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟

انواع مختلفی از لیفت صورت جهت رفع مشکلات ایجاد شده در نواحی مختلف صورت وجود دارد ولی اینکه چه نوع روشی جهت رفع این افتادگی و شل شدگی ها در صورت برای شما مناسب و بهتر می باشد تشخیص پزشک متخصص می‌باشد .
پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی همچنین سلامت شما ، میزان آسیب ناحیه تحت درمان ، نوع پوست و …… مناسب ترین روش را برای شما توصیه خواهد کرد اما باید بدانید که دردسر های لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد است و می‌تواند عوارض طولانی مدت بعد از انجام درمان را به دنبال داشته باشد چرا که در این روش فرد متقاضی کاملاً بیهوش شده و باید برای مدتی نیز در بیمارستان یا خانه بستری باشد ضمن اینکه مراقبت از بیمار در دوران نقاهت بعد از لیفت صورت با استفاده از جراحی بسیار سخت خواهد بود در حالی که روش های لیفت صورت بدون جراحی نیاز به بیهوشی نخواهند داشت در این روش ها پزشک در صورت نیاز از بی حس کننده های موضعی استفاده خواهد کرد که اثرات آن معمولاً بعد از مدت کوتاهی برطرف می شود عوارض این روش بسیار کوتاه است و دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه می باشد در واقع در همه موارد فرد متقاضی و در جلسه درمانی می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد به همین دلیل تا حد امکان روش های لیفت صورت با جراحی را توصیه نخواهند کرد مگر آنکه آسیب پوست آن قدر زیاد باشد که نتوان از روش‌های دیگر بدون جراحی برای درمان استفاده کرد به طور کلی لیفت صورت را میتوان با جراحی و بدون جراحی انجام داد در صورت بدون جراحی خود دارای روش های متفاوتی است که برخی از آن‌ها را می‌توان شامل هایفوتراپی ، تزریق ژل یا چربی ، تزریق بوتاکس ، آر اف فرکشنال ، لیفت با نخ و کربوکسی تراپی دانست هر یک از این روش ها کاربرد های خود را دارد و برای افراد مختلف تاثیرگذاری های خود را بر جا می‌گذارد بنابراین اینکه کدام یک از روش های موجود برای شما می‌تواند روش مناسب باشد توسط پزشک متخصص مشخص خواهد شد.

هایفوتراپی:

یکی از روش هایی که میتوان جهت لیفت صورت بدون جراحی از آن استفاده کرد انجام هایفوتراپی می‌باشد .
استفاده از این روش به عنوان یک روش ایده آل و مناسب برای افرادی می باشد که از انجام جراحی یا تزریق آمپول می ترسند .زیرا استفاده از این درمان تنها به کمک امواج فراصوت به صورت متمرکز بر روی پوست باعث لیفت صورت می‌گردد و نیاز به هیچ گونه تزریق نخواهید داشت.

در این روش از امواج فراصوت به لایه های عمیق پوست نفوذ می‌کند و انرژی وارد شده سبب تحریک پوست برای تولید کلاژن بیشتر می‌شود.

این عوامل سبب سفت شدن پوست صورت می‌شود و حالت افتاده و چین و چروک را از بین خواهد برد . روش هایفوتراپی یک روش ایمن ، بدون درد و ناراحتی و عوارض جانبی کم است این روش ماندگاری بالایی دارد و نتایج آن می تواند از حدود یک تا سه سال باقی بماند استفاده از هایفوتراپی برای لیفت صورت چندان وقت شما را نخواهد گرفت.  چرا که معمولاً یک جلسه درمان می‌تواند برای رسیدن به نتیجه مورد نظر کافی باشد و هر سال معمولاً یک بار نیاز به ترمیم وجود دارد ، روش هایفو تراپی روشی مطمئن برای از بین بردن افتادگی و شل شدگی های خفیف تا متوسط در خانم ها و آقایان بین ۳۰ تا ۷۵ سال می باشد.

اندولیفت:

از جمله روش هایی که بدون جراحی می‌تواند به لیفت صورت کمک کند انجام اندولیفت می باشد.

این روش زیبایی بدون جراحی می‌تواند باعث لیفت صورت و رفع مشکلات ایجاد شده در نواحی صورت به فرد متقاضی کمک کند که نتایجی که به دنبال دارد کاملاً طبیعی و با نتایج جراحی برابری می کند.

استفاده از روشی هچگونه نیازی به جراحی ندارد پس نیازی به بیهوشی جهت انجام درمان وجود ندارد و هیچ گونه برش و زخم بر روی پوست ایجاد نمی گردد.

بنابراین می‌توان گفت این روش از روش های مناسب برای افرادی است که علاقه ای به جراحی و تزریق ندارند .

روش اندولیفت یکی از روش‌های غیرتهاجمی لیفتینگ صورت است که از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ برای درمان استفاده خواهد شد در این روش نیز به بافت های زیرین پوست تابیده می‌شود و با تحریک پوست کلاژن سازی را افزایش می‌دهد و به تجزیه چربی های پوست می پردازد که سبب استحکام پوست می شود.

برای درمان با این روش یک جلسه می تواند کافی باشد و دو روز بعد از پایان جلسه می توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه دهید اثرات این روش می تواند تا سه سال باقی بماند و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید وجود دارد.

آر اف فرکشنال:

‏ ‏آر اف فرکشنال یک روش زیبایی جهت جوانسازی پوست به شمار می رود که امروزه با توجه به روشهای جدید که وجود دارد این روش با میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی ترکیب شده و با ترکیب این دو باعث اثرگذاری بیشتر و بهبوده پوست و ایجاد نتایج مطلوب تر می گردد. چرا که امواج فرکوئنسی پوست را می تواند تحریک کند و روند تولید کلاژن سازی را نیز بهبود ببخشد. در نتیجه پوست سفت می شود و افتادگی آن برطرف خواهد شد.

در کنار این امواج میکرونیزه روی جای جوش های صورت آکنه می‌تواند تاثیرگذار باشد و آنها را به راحتی از بین ببرد و در نتیجه با استفاده از روش آر اف فرکشنال پوست شما حالت ارتجاعی خود را به دست می‌آورد و جوان و شاداب به نظر خواهد رسید مدت زمان تاثیر گذاری این روش بیشتر از هایفوتراپی در حدود ۳ تا ۵ سال ماندگاری دارد ضمن اینکه این روش به تزریق نیاز ندارد برای افرادی که از تزریق می ترسند می تواند یک روش مناسب و ایمن باشد.  به خصوص استفاده از آن دارای محدودیت سنی نیست و هر فرد با هر سن و سالی می تواند اقدام به استفاده از این روش برای لیفت صورت کند.

آتیوا

استفاده از این روش زیبایی به عنوان یکی از زیر مجموعه های روشهای جوانسازی شناخته می‌شود که در این روش بافت زیرین پوست به صورت کنترل شده و یکنواخت به کمک فیبروپلاست ها تحریک می گردد و باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می گردد.

همچنین به صورت همزمان از روی پوست گرما درمانی صورت می‌گیرد تا روند تولید کلاژن سرعت بیشتری پیدا کند.

با استفاده از این روش می‌توان چین و چروک‌های موقت روی پوست را از بین برد و تا حدودی جای زخم و ناهمواری را نیز برطرف کرد همچنین دیگر روش های لیفت صورت بدون جراحی این روش نیز عوارض زیادی با خود به دنبال ندارد که بعد از مدتی نیز عوارض بسیار کم آن برطرف خواهد شد.

این درمان با استفاده برای روش آتیوا یک جلسه کافی می‌باشد اما در بعضی موارد در صورت وجود عارضه‌های پوستی ممکن است تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد.

نتایج و اثراتی که این روش زیبایی به همراه دارد تا مدت زمان طولانی برای فرد متقاضی باقی می ماند و زیبایی و جوانی در پوست شد و باعث  افزایش اعتماد به نفس افراد شاد

تزریق بوتاکس:

یکی دیگر از انواع روش ها که به عنوان معروف ترین روش ها جهت رفع مشکلات چین و چروک و افتادگی پوست از آن می توان استفاده کرد انجام تزریق بوتاکس می باشد .

استفاده از تزریق بوتاکس به عنوان یکی از مشهور ترین روش ها جهت لیفت صورت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

جهت انجام این روش از سم بوتولینیوم که در ترکیبات بوتاکس موجود میباشد جهت لیفت صورت و یکنواختی چهره استفاده می گردد.

وجود این سم در ترکیبات بوتاکس باعث رفع چین و چروک در ناحیه های مختلف و جلوگیری از ایجاد چین چروک  و  افتادگی پوست می گردد.
بنابراین تزریق بوتاکس بیشتر برای رفع برخی چروک ها و جلوگیری از بیشتر شدن چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد .

شما می توانید از تزریق بوتاکس برای رفع مشکلات ظاهری بینی ، رفع افتادگی کناره لب ها و فرم دادن به ابرو استفاده کنید نکته مهم اینجاست که تزریق بوتاکس ممکن است در برخی افراد حساسیت های حاصل کند همچنین اثرگذاری این روش بسیار کوتاه مدت نسبت به روش های دیگر است و حدود ۶ ماه ماندگاری دارد و بعد از آن نیاز به تمدید مجدد دارد.

تزریق ژل

انجام تزریق ژل به عنوان یکی از موثرترین روشهای جهت رفع افتادگی پوست به شمار میرود.

در برخی از موارد ممکن است افراد تزریق ژل را با تزریق بوتاکس اشتباه بگیرد و گمان کنند که انجام این روش ها یکی می باشد .

ولی باید این را مد نظر قرار دهید که انجام تزریق ژل برای رفع و پر کردن چین و چروک ایجاد شده و جهت حجم دهی به نواحی مختلف صورت استفاده می گردد.
برای مثال برای از بین بردن خط خنده ، خطوط پیشانی ، خطوط و چین و چروک های ریز ایجاد شده در کناره چشم ها از تزریق ژل استفاده خواهد شد همچنین برخی از انواع ژل ها برای حجم دهی به لب‌ها و گونه‌ها نیز استفاده می‌شود استفاده از این روش باعث جوان شدن پوست می‌شود و می‌تواند تازگی آن را حفظ کند ژل های مورد استفاده برای تزریق به نواحی مختلف دارای انواع گوناگون هستند و به همین دلیل ماندگاری و تاثیرگذاری آنها نیز با هم متفاوت است .

اینکه چه نوع ژلی برای شما می تواند گزینه مناسب باشد بستگی به نوع پوست ، سن و همچنین میزان آسیب پوست شما دارد بنابراین اجرای ان باید حتما توسط پزشک در نظر گرفته شود بر اساس نوع ژلی که پزشک برای شما در نظر می‌گیرد ماندگاری تزریق ژل میتواند از ۶ ماه تا ۵ سال متغیر باشد همچنین این روش معمولاً در بازه زمانی منظم نیاز به تمدید دارد.

کربوکسی تراپی

شاید تعداد افرادی که از این روش لیفت صورت استفاده می‌کنند کم باشند و آشنایی زیادی با ان نداشته باشند اما باید بدانید که کربوکسی تراپی یکی از روش های موثری است که می‌تواند برای درمان انواع مشکلات زیبایی مورد استفاده قرار گیرد با استفاده از این روش می‌توان شل شدگی و افتادگی پوست را از بین برد و زیبایی و جوانی را به صورت بازگرداند همچنین می‌تواند چین و چروک‌های صورت و ترک های پوستی را از بین ببرد ، کربوکسی تراپی برای درمان تیرگی دور چشم ، درمان جای زخم ، از بین بردن جای جوش و آکنه می تواند گزینه مناسبی باشد ماده اصلی مورد استفاده در این روش گاز کربن دی اکسید است تجمع این گاز در یک نقطه از بدن این پیغام را به مغز خواهد رساند که اکسیژن در آن ناحیه بسیار کم است و نیاز به خون رسانی بیشتر دارد در نتیجه مغز به قلب فرمان میدهد چه مقدار خون بیشتر باید به آن منطقه برسد و این امر سبب ترمیم سلول‌های پوست می‌شود و شرایط آن را می تواند بهبود ببخشد در کربوکسی تراپی پزشک دوز مشخصی از گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد کرد و در نهایت فرایند بیان شده سبب ترمیم ناحیه تحت درمان و رفع مشکلات آنها خواهد شد نسبت به دیگر روش های لیفت صورت کربوکسیتراپی جلسات درمانی بیشتری نیاز دارد و بسته به میزان افتادگی و مشکلات پوستی تعداد جلسات این روش می‌تواند بین ۴ تا ۸ جلسه متغیر باشد فاصله این جلسات دو تا چهار هفته است و ماندگاری آن می‌تواند بین ۴ تا ۶ ماه باشد.

لیفت صورت با نخ

از دیگر انواع روش ها که جهت جوانسازی پوست و لیفتینگ صورت میتوان از آن استفاده کرد انجام لیفت صورت با نخ می باشد .

جهت استفاده از این روش درمانی از نخ هایی استفاده می گردد که قابل جذب هستند در این نوع روش جنس نخ ها از پلی لاکتیک و اسید گلیکولیک می باشد و جهت درمان و رفع شل شدگی های ایجاد شده در نواحی پوست  و یا   افتادگی ها بعد از انجام عمل جراحی از این روش استفاده می گردد.

همچنین افرادی که علاقه دارند گونه های برجسته داشته باشند اما تمایل به استفاده از ژل برای پر کردن آن را ندارند می توانند از این روش برای رسیدن به نتیجه مورد نظر استفاده کنند.

روش استفاده از نخ برای رفع افتادگی پوست ممکن است که کمی برای افراد دلهره آور باشد چرا که در این روش برش ها در ناحیه مورد نظر مانند گونه ، خط پیشانی و فک ایجاد می‌شود و از نخ های بخیه قابل جذب در آن قرار داده می شود ، سپس با استفاده از آنها پوست به سمت بالا کشیده می‌شود که افتادگی آن از بین خواهد رفت .

توجه داشته باشید که این روش یکی از روش های لیفت صورت بدون جراحی می باشد و برش ها با بی حسی موضعی صورت می‌گیرد بنابراین نیاز به بخیه کردن صورت وجود نخواهد داشت و آثار برش ها نیز روی صورت شما باقی نخواهند ماند ضمن اینکه در این درمان هیچگونه دردی برای شما وجود نخواهد داشت و تنها بعد از اتمام جلسه درمانی پوست شما می تواند کمی قرمز شود.

این عوارض بعد از مدت کوتاهی برطرف خواهد شد بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در مورد لیفت صورت با نخ وجود ندارد اثرات این روش می‌تواند تا یک سال بعد از انجام درمان باقی بماند و انجام آن هیچگونه اختلالی در فعالیت های روزانه شما ایجاد نخواهد کرد.

لیفت صورت با نخ PDO

جهت انجام این روش زیبایی از نخ های  PDO با جای  نخ های قابل جذب استفاده می گردد .

این نخ ها باعث می شود تا پوست بیشتر تحریک گردد و کلاژن در پوست افزایش پیدا کند و با افزایش کلاژن رونده ترمیمی پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی و سفتی پوست نیز بیشتر  گردد.
همچنین با بستن منافذ پوست از بیشتر به وجود آمدن چین و چروک روی سطح پوست میتواند جلوگیری کند از این روش می‌توان برای سفت و لیفتینگ پوست ، خطوط پیشانی و پوست اطراف ابرو استفاده کرد همچنین در برخی موارد ایجاد غبغب با استفاده از این روش به راحتی از بین میرود روش انجام لیفت صورت با استفاده از این نخ مانند شیوه انجام آن با نخ سیلوئت است نخ های سیلوئت در واقع همان نخ های بخیه قابل جذب هستند که در لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرند روش لیفت صورت با استفاده از این نخ ها معمولاً نخ های بیشتری داخل پوست قرار گرفته می‌شود و در عمق بیشتری نیز نفوذ می‌کنند.

تزریق چربی

یکی دیگر از روش ها جهت جوانسازی و رفع افتادگی و شل شدگی های پوست که در بین عموم افراد مورد استفاده قرار می گیرد. انجام تزریق چربی می باشد.

جهت انجام این روش زیبایی متخصص از چربی های بدن خود فرد جهت تزریق استفاده می کند.

در این روش چربی های مورد نظر از نواحی مثل شکم ران پهلو استخراج می گردد و پس از استخراج شدن چربی ها و جداسازی آنها از ناخالصی ها آماده تزریق به محل های مورد نظر می گردد
انجام تزریق چربی باعث می شود تا پوست سفت گردد و لیفت صورت و شادابی در چهره ایجاد گردد.
در افراد مسن تر که افزایش سن باعث خالی شدن یا فرو رفتگی بخشی از قسمت های چهره شده این روش بسیار کاربرد دارد چرا که پزشک این نواحی را با استفاده از چربی پر می‌کند و جوانی و شادابی را می تواند به چهره بازگرداند شاید بتوان گفت یکی از ماندگارترین روش های لیفت تزریق چربی به صورت است اثرات این روش تا سال ها می تواند باقی بماند و حتی می‌تواند دائمی باشد بنابراین شما می توانید تنها با یک جلسه درمانی برای مدت طولانی از شر چین و چروک و همچنین افتادگی صورت به راحتی رها شوید در برخی موارد ممکن است این روش نیازی به ترمیم نداشته باشد اما در مواردی نیز باید هر چند وقت یکبار برای ترمیم چربی زیر پوست به پزشک مراجعه کنید.

 لیفت صورت با استفاده از جراحی

استفاده از روش هایی که در این محتوا برای شما مورد بررسی قرار گرفته شد همگی از روش‌های هستند که جهت لیفت صورت بدون جراحی مورد استفاده قرار می گیرند.

این روش ها معمولاً زمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند که افتادگی و شل شدگی های پوست در فرد کم باشد و به کمک این روش ها بتوان بدون استفاده از جراحی به رفع افتادگی های پوست  کمک کرد.

ولی وقتی فرد با افزایش سن روبرو می گردد و چین و چروک در پوست او بیش از اندازه ایجاد می گردد بدون جراحی نمیتوان باعث رفع این مشکلات و باعت  تاثیرگذاری بر پوست  شد  بلافاصله به جوانی  پوست کمک کرد.

در واقع بسته به سبک زندگی شما ممکن است اثرات آن تا ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد اما انجام آن دارای محدودیت سنی می باشد در واقع تنها افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال می توانند برای لیفت صورت با استفاده از جراحی اقدام کنند و پزشکان به دلیل عوارض جراحی یا بعضی مشکلات دیگر ناشی از استفاده از این روش آن را برای افراد خارج از این سن توصیه نخواهند کرد ، با استفاده از جراحی فرد متقاضی به طور کامل بیهوش میشود و بسته به شرایط بعد از جراحی برای مدتی در بیمارستان بستری خواهد بود بعد از آن نیز حتماً باید حداقل دو هفته در خانه استراحت داشته باشد در این مدت فرد نباید در معرض نور خورشید و آلودگی ها قرار گیرد و باید صورت خود را با استفاده از پوشش های محافظ کاملاً بپوشاند همچنین برای بهبودی کامل حدود ۶ ماه زمان نیاز است در این روش پزشک با برداشت چربی های اضافه در نواحی افتاده پوست و کشیدن پوست صورت و گردن ، افتادگی و شل شدگی به وجود آمده را از بین خواهد برد همچنین برای اثرگذاری بیشتر بعضی از عضلات زیرین نیز کمک‌ کننده خواهد بود.

لیفت صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – لیفت صورت

بهترین مرکز لیفت صورت در مشهد کجاست؟

در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی  هاشمیه مشهد روش های لیفت صورت توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که با استفاده از امکانات به روز می توانید از آن بهره مند شوید کلیه درمان های انجام گرفته در این کلینیک با مناسب ترین هزینه و بهترین کیفیت صورت می‌گیرد.

پزشکان متخصص در این  کلینیک  صورت شما را به طور کامل مورد معاینه و بررسی قرار خواهد داد مناسب ترین روش را برای شما پیشنهاد خواهد داد .

شما می توانید تمام سوالات خود را از متخصصان و مشاوران این کلینیک بپرسید و اگر تجربه یا سوالی در خصوص انواع روش های لیفت صورت دارید در زیر همین پست با ما در میان بگذارید.

 

کاندیدای مناسب لیفت صورت چه افرادی هستند؟

انجام لیفت صورت برای تمام افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

انجام این روش درمانی برای افرادی که به دلایلی همچون مثل قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید ،داشتن رژیم های نادرست ، سبک زندگی  و همچنین افزایش سن دچار افتادگی و چین و چروک بر روی صورت شدند می تواند به عنوان یک راهکار موثر و مناسب به برطرف کردن مشکلات ایجاد شده در نواحی پوست و ایجاد جوانی و لیفت صورت کمک کند و زیبایی صورت را مجدداً باز گرداند.

استفاده از  این  روش برای افرادی که همواره دوست دارند جوان ، زیبا و سالم بمانند موثر  می باشد  و  می توانند از روش های مختلف لیفت صورت بهره‌مند گردند.

افرادی که می خواهند از لیفت صورت استفاده کنند باید سالم باشند و بیماری های زمینه ای نداشته باشند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب لیفت صورت به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

عوارض لیفت صورت

انجام لیفت صورت به عنوان یک روش زیبایی بدون جراحی به عنوان یک درمان سریع و ایمن بدون ایجاد عوارض می تواند باعث زیبایی و لیفتینگ صورت در کمترین زمان ممکن گردد که حتماً باید متخصصین و پزشکان با تجربه از این درمان استفاده کنید تا شاهد ایجاد عوارض جانبی و پیامدهای ناخوشایند  بعد از انجام درمان نگردید.

عوارض طبیعی آن نیز طی چند روز برطرف می شود و اگر شما لیفت صورت با روش های غیر جراحی را انجام دهید باید گفت که فقط کمی تورم ، قرمزی یا کبودی حاصل می شود که این مشکل برطرف خواهد شد اما اگر بخواهید لیفت صورت با جراحی را انجام دهید باید گفت که عوارضی مانند خونریزی ، ایجاد عفونت و ورم طولانی مدت می تواند اتفاق بیفتد که البته با رعایت کردن توصیه های قبل و بعد از انجام عمل می توانید تا حد زیادی از آنها جلوگیری کنید و روند بهبودی را افزایش دهید .

شما می توانید با خیالی آسوده لیفت صورت را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان باشد و بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در کلینیک توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از انواع این خدمات بهره مند شوید.

 

هزینه لیفت صورت

هزینه لیفت صورت بستگی به عوامل مختلفی دارد و می‌تواند از هر فرد به فرد دیگر نیز متفاوت باشد از جمله اینکه شما کدام روش را برای لیفت صورت در نظر گرفته باشید مثلا اگر لیفت صورت با استفاده از نخ را در نظر گرفته شده باشید باید گفت که نخ مورد استفاده شده و تعداد نخ ها در هزینه درمان می‌تواند اثرگذار باشد هزینه لیفت صورت با جراحی نسبت به روش‌های غیر جراحی بسیار بالا است و می‌تواند هزینه‌های جانبی نیز با خود به دنبال داشته باشد .

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد با کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه این کلینیک اطلاعات کامل به دست آورید و یا میتوانید با مراجعه حضوری به این کلینیک با متخصصان و کارشناسان حرفه ای گفت‌وگو داشته باشید و  مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به این روش درمانی بپردازید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از لیفت صورت

اگر شما جزو علاقه‌ مندانی هستید که می خواهید لیفت صورت را برای جوانسازی و زیبایی صورت انجام دهید باید یه سری نکات و مراقبت های قبل از انجام درمان را نیز مدنظر قرار دهید و به آنها توجه کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید و نتایج لیفت صورت را افزایش دهید و از بروز هرگونه عوارض جانبی احتمالی نیز در امان باشید.

. حداقل چند روز قبل از انجام لیفت صورت باید از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید همانطور که میدانید مصرف اینگونه مواد خود می‌تواند عامل افتادگی و چین و چروک های پوست شوند و پیری زودرس پوست را به دنبال داشته باشند و تا حد امکان از مصرف این گونه مواد خودداری کنید .

. به مدت چند روز قبل از انجام لیفت صورت باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید این داروها می‌تواند سبب افزایش خونریزی در حین درمان و کبودی و تورم بعد از انجام درمان شود.

. قبل از مراجعه به کلینیک صورت خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً در جلسه مشاوره پزشک را مطلع کنید.

 

مراقبت های بعد از لیفت صورت

مراقبت های بعد از لیفت صورت نیز اهمیت خاصی دارد زیرا می‌تواند از بروز عوارض جلوگیری کند و بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند از جمله مراقبت هایی که بعد از لیفت صورت پزشک برای شما بیان خواهد کرد عبارتند از:

. اگر شما لیفت صورت با جراحی را انجام داده اید ممکن است که پانسمان روی صورت شما تا چند روز باقی بماند همواره باید پوست خود را تمیز نگه دارید و داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را به موقع استفاده کنید همچنین به اندازه کافی استراحت داشته باشید تا روند بهبودی سرعت بیشتری پیدا کند.

. رژیم غذایی مناسبی داشته باشید ، انواع پروتئین‌ها و ویتامین‌ها ، میوه جات و سبزیجات را در رژیم غذایی خود جای دهید تا روند بهبودی شما سریع تر انجام گیرد.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

.از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محل‌های پر گرد و غبار دوری کنید.

. تا بهبودی کامل از رفتن به سونا و استخر پرهیز کنید.

 

اثرات و نتایج لیفت صورت

انجام لیفت صورت به عنوان یکی از روش های موثر بدون عوارض می تواند باعث ایجاد اثرات و نتایج مطلوب و جوانی و زیبایی در صورت گردد .
اثرات و نتایجی که این روش درمانی به همراه دارد به انتخاب روش جهت لیفت صورت بستگی دارد.
اینکه شما از روش‌های جراحی و کم تهاجمی جهت لیفت  صورت استفاده کنید استفاده کنید نتایج و اثراتی که درمان به دنبال دارد با توجه به روش مورد نظر می توانند موقتی باشد و برای فرد دائمی نیست و پس از مدت زمان مشخص شده فرد جهت ایجاد نتایج باید مجدداً از لیفت  استفاده نماید.

مثلاً اگر بخواهید از لیفت صورت با نخ استفاده کنید باید گفت که ماندگاری آن بسته به نوع نخ استفاده شده می تواند تا حداقل دو سال باشد و بعد از آن دوباره نیاز به تمدید مجدد پیدا خواهید کرد اگر بخواهید از لیفت صورت با ژل استفاده کنید بسته به نوع ژل استفاده شده ماندگاری نیز متفاوت است اما لیفت صورت با استفاده از جراحی ماندگاری دائمی و طولانی مدت دارد و می‌تواند حداقل تا ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد اگر فرد به درستی از پوست خود مراقبت کند و سبک زندگی درستی داشته باشد ماندگاری آن طولانی خواهد بود .

شما هم می‌توانید از اثرات و نتایج انواع روش های لیفت صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

دوره نقاهت لیفت صورت

لیفت صورت یک روش موثر ایمن و کم‌ عارضه است که می‌تواند برای رفع انواع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار گیرد دوره نقاهت لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده دارد.

اگر شما از روش‌های غیرتهاجمی و غیرجراحی برای لیفت صورت استفاده کنید باید گفت که این روش ها هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال نخواهد داشت و شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید کلینیک را ترک کنید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافیست به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین اثر و نتیجه را از روش درمانی برای خود حاصل کنید .

استفاده از لیفت صورت با استفاده از جراحی دوره نقاهت ۵ الی ۷ روزه با خود به دنبال دارد که در این مدت فرد باید استراحت داشته باشد و به انجام فعالیت‌های سنگین نپردازد ، داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را به خوبی و سر موقع استفاده کند و به توصیه های ارائه شده توجه کامل داشته باشد تا دوره نقاهت پشت سر گذاشته شود و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز جلوگیری کند.

شما می توانید از تمام خدمات مربوط به لیفت صورت چه به صورت جراحی و چه به صورت غیر جراحی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد برخوردار شوید.
شما می‌توانید با حضور در این کلینیک توسط متخصصین و پزشک خانه با تجربه مورد معاینه قرار بگیرید و بهترین روش درمانی جهت رفع چین و چروک و افتادگی های ایجاد شده در نواحی پوست صورت خود را انتخاب و به کمک درمان باعث افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

 

تعداد جلسات لیفت صورت

تعداد جلسات لیفت صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده دارد اگر پزشک هایفوتراپی یا اندولیفت را برای شما در نظر بگیرد باید گفت که این روش در یک جلسه و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود.

اما اگر پزشک کربوکسی تراپی را برای لیفت صورت شما درمان مناسب تر در نظر بگیرد بسته به شرایط و نوع آسیب های پوستی ممکن است که چندین جلسه نیاز باشد تا شما بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.
پس تعداد جلسات درمانی بستگی به روش در نظر گرفته شده شما دارد .

اگر شما عزیزان جزو افرادی هستید که علاقه دارید از لیفت صورت برای رفع مشکلات صورت پوستی خود استفاده کنید و همواره زیبا و جوان بمانید. می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به نوع روش از تعداد جلسات درمانی و هر سوالی که در خصوص آن دارید اطلاعات کامل به دست آورید.

مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان میباشد که میتوانید از آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص انجام می گیرد.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. بهترین و ماندگارترین روش برای رفع افتادگی پلک چیست؟

افتادگی پلک ممکن است در هر دو پلک بالا و پایین اتفاق بیفتد که به کمک جراحی پلک می توان این مشکل را درمان کرد در جراحی بیمار یک هفته تا ۱۰ روز تورم دارد و باید در خانه استراحت داشته باشد و روش های دیگری نیز برای رفع افتادگی پلک وجود دارد هایفوتراپی یکی از این روش ها می باشد  این روش بسیار موثر است و پوست لیفت خواهد شد در بعضی موارد نیز ممکن است که لیزر استفاده شود یک دستگاه رادیو فرکانسی نیز وجود دارد که می‌تواند برای ناحیه ابرو مورد استفاده قرار گیرد.

. چه راهکارهایی برای رفع افتادگی صورت به دلیل کاهش وزن وجود دارد؟

افتادگی صورت بر اثر کاهش وزن و گذشت زمان و افزایش سن میتواند حالت مثلثی شکل برای صورت ایجاد کند و بیشتر وزن آن در قسمت پایینی جمع شود معمولاً با استفاده از هایفوتراپی می توانید عضلات صورت خود را سفت کنید به این ترتیب صورت به سمت بالا لیفت خواهد شد در برخی مواقع نیاز است که به روش اندولیفت حجم چربی پایین صورت از بین برود و با استفاده از هایفوتراپی آن را لیفت کنید ، در خیلی بیماران در جلسه درمانی اکسلنت کمک کننده نیز است که در کل صورت میتواند پوست لیفت شود روش جدیدی نیز وجود دارد که در آن در نقاط لیفت روی استخوان تزریق ژل صورت می گیرد در تزریق چربی روی ریشه بعضی از عضلات پوست می تواند آن را به بالا بکشد در مواقع لازم نیز لیفت نخ برای ایجاد تغییرات شگفت انگیز در صورت استفاده می‌شود و معمولاً بیماران از نتیجه آن راضی هستند.

. افتادگی ابروها را چگونه میتوان درمان کرد؟

درمان های مختلفی برای رفع افتادگی ابروها و لیفت ابرو ها وجود دارد ، از تزریق ژل گرفته تا تزریق بوتاکس و استفاده از نخ برای لیفت ابرو پزشکان بیشتر روش های غیر جراحی را برای بالا کشیدن ابروها به شما پیشنهاد می دهند.

. برای جلوگیری از افتادگی صورت در سنین بالا چه راهکارهایی پیشنهاد می دهید؟

برای افراد متقاضی با سن بالا یکبار هایفوتراپی در سال پیشنهاد می شود ممکن است نیاز باشد همزمان چند جلسه اسکنت یا آر اف فرکشنال برای افراد استفاده شود در افرادی که افتادگی صورت آنها شدید است آر اف هایی که در سطح پوست فرو می‌روند و اندولیفت همزمان به کار گرفته می‌شوند برای سنین مختلف درمان‌ها و پلن های گوناگونی وجود دارد که برای پیشگیری می توانید از روش های مخصوص شرایط خود استفاده کنید.

. آیا تزریق پروفایلو برای جوان سازی موثر است؟

پروفایلو محصولات پوستی جوانساز هستند به عنوان مکمل و در کنار سایر روش‌های جوان‌سازی استفاده خواهند شد برخلاف تبلیغاتی که وجود دارد پروفایلو به تنهایی معجزه نمی‌کند اما وقتی در کنار روش های درمانی دیگر قرار گیرد می‌تواند معنادار شود.

. لیزر آر اف چقدر درمان افتادگی پوست موثر است؟

از لیزر آر اف سوزنی برای افرادی که دچار افتادگی شدید در پوست هستند یا به جوان سازی عمیق نیاز دارند استفاده می‌کنند این روش با ایجاد ضربه های خفیف روی پوست همراه است که پس از چند روز از بین می‌رود در موارد خفیف از روش های دیگر استفاده میشود که زخم یا قرمزی روی پوست ایجاد نکند در این روش ها از رادیو فرکانسی استفاده می شود که می تواند به پوست نفوذ کند و باعث سفت شدن پوست شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

نتیجه گیری

چهره به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد می باشد اما مهمترین مسئله ای که باید آن را مورد توجه قرار دهید این است که افزایش سن و قرار گرفتن در معرض آلودگی های مختلف همچون نور خورشید، عوامل استرس زا، داشتن تغذیه نادرست می تواند تاثیرات فوق‌العاده‌ای و رونده چین و چروک و افتادگی پوست  را  افزایش دهد و باعث شود تا چین و چروک در نواحی مختلف پوست ایجاد و افتادگی پوست باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد گردد.

اما خوشبختانه علم تاکنون موفق به ایجاد روش های گوناگونی برای جوانان و همچنین زیبا شدن پوست صورت و چهره افراد شده است یکی از این روش‌ها لیفت صورت بدون جراحی می باشد که خود دارای انواع گوناگونی می باشد.

شمار اگر به دنبال روش های موثر جهت لیفت صورت بدون جراحی هستید میتوانید تمام خدمات مربوط به انجام این روش های زیبایی را در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو انجام داده و شاهد ایجاد نتایج مطلوب پس از درمان گردید.

همچنین می توانید با تماس تلفنی با این کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ای مورد مشاوره قرار بگیرید و با گرفتن وقت حضوری توسط متخصص مورد معاینه و بهترین درمان را انتخاب نمایید.

تمام خدمات مربوط به انجام مشاوره در این کلینیک برای شما زیباجویان عزیز به صورت کاملاً رایگان در نظر گرفته می شود

درباره  کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد  با بهترین و تجهیزات و بهترین متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دور دیده می توانید از روش های کلینیکی جهت رفع مشکلات پوستی و مو استفاده کنید.
انواع خدمات به کمک بهترین تجهیزات و تکنولوژی در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد.

موقعیت مناسب و متنوع بودن تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک مورد و قابل اطمینان تمام متقاضیان و زیبا جویان عزیز می باشد.

در  کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد دسترسی و مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور امکان پذیر می باشد و بهترین روشهای درمانی و صحیح ترین درمان ها را برای رفع مشکلات پوست و موی شما در نظر می گیرد تا به راحتی بتوانید به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی می توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک یا حضور در کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ایی  به صورت کاملاً رایگان برای شما مشاوره در نظر گرفته می شود تا  به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

لیفت صورت با نخ در مشهد

جوانسازی صورت با لیزر فرکشنال بهتر است یا هایفو

قیمت لیفت صورت با نخ چقدر است؟

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinichashemieh.ir/jaq3

لینک آپارات: https://aparat.com/v/azcsT

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/B3nOLVQ9

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir