لابیاپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

لابیاپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

لابیاپلاستی چگونه انجام می‌شود؟

روش درمانی لابیاپلاستی نوعی عمل جراحی می‌باشد که معمولا برای کم شدن اندازه لابیا مینور (چین‌ و چروک های پوستی که مجرای ادرار و واژن را به طور کامل احاطه کرده است) صورت می‌گیرد. پوست اضافی در این بخش می‌تواند دچار پیچ‌ خوردگی شود و در حین انجام ورزش های سنگین، فعالیت‌ های فیزیکی و مقاربتی شرایط دردناک و بدی برای فرد ایجاد می‌کند. علاوه بر این روش درمانی لابیاپلاستی به علل های زیبایی و بالا رفتن اعتماد به نفس حین رابطه جنسی برای زن ها انجام می‌شود. امکان دارد پرسش های گوناگونی برای اشخاص در خصوص این عمل زیبایی نیز مطرح شود که در ادامه هر آن چیزی را که لازم است در این خصوص بدانید، برای شما عزیزان ذکر خواهیم کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

لابیاپلاستی چیست؟

روش درمانی لابیاپلاستی یک شیوه عمل جراحی برای کم یا بیشتر شدن اندازه لابیا بسته به نیاز هر شخص انجام می‌شود. این عمل جراحی جهت بهبود ظاهر لابیا و کم شدن اختلالات فیزیکی حین فعالیت‌ های روزمره‌ انجام می‌گیرد.

لابیا ها (لب‌ های پیرامون واژن) در پیرامون دهانه واژن نیز قرار دارند. لابیای بیرونی به عنوان لابیا ماژور و بخش بزرگ لبه واژن می‌باشد. این بخش چین‌ و چروک های بزرگ تری دارد که از اندام‌ های تناسلی خارجی خانم ها نیز محافظت می‌کند و بعد از بلوغ با مو های ناحیه تناسلی به طور کامل پوشانده می‌شود.

لب‌ ها یا چین‌ های بزرگ داخلی به عنوان لابیای مینور شناخته می‌شود که همان لب‌ های کوچک واژن می‌باشد. این چین‌ های پوستی از دهانه مجرای ادرار خانم ها( بخشی که ادرار از بدن افراد خارج می‌شود) و واژن محافظت می‌کند.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری چشم های خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – لابیاپلاستی

مزایای جراحی پل‌پلک

چه به صلاحدید پزشک متخصص مربوطه برای رفع نمودن مشکلات ساختاری و چه بنا به صلاحدید شخص بیمار به منظور زیبایی صورت می‌گیرد، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. از جمله مزایای عمل لابیا پلاستی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

▪︎افزایش کیفیت زندگی شخص

▪︎رضایت از ارتباط جنسی زناشویی

▪︎بیشتر شدن کیفیت و ارتقای ارتباط جنسی و زناشویی

▪︎زیبایی ظاهری و حفظ تقارن اندام جنسی

▪︎نمایان نبودن لابیا ها در لباس های بسیار تنگ و بدن نما

▪︎عدم تحریکات مزمن در اثر برخورد لابیا ها با لباس یا غیره

▪︎راحتی و آرامش در انجام حرکات ورزشی و انجام برخی ورزش های ویژه

شما هم می توانید از مزایای بیشمار جراحی پلک پلک پایین در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

خطرات و عوارض احتمال لابیاپلاستی

احتمال ایجاد عوارض و خطرات جانبی ناشی از این عمل جراحی زیبایی بسیار نادر می‌باشد،در صورتی که در انتخاب پزشک متخصص نهایت دقت و توجه را داشته باشید، این موارد به حداقل خواهید رسید:

▪︎برداشتن بافت بسیار زیاد

▪︎خونریزی

▪︎کبودی

▪︎عفونت

▪︎باز شدن زخم

▪︎باقی ماندن جای زخم و اسکار

▪︎احساس درد و ناراحتی مداوم و همیشگی (درد همراه با رابطه جنسی زناشویی یا از دادن حس این قسمت در رابطه جنسی)

شما می توانید عمل جراحی پلک را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت های قبل از جراحی لابیاپلاستی

ابتدا با پزشک جراح خود در خصوص هدف از انجام این نوع عمل جراحی زیبایی به طور کامل صحبت خواهید کرد. انتظارات خود را باید از نتیجه و عملکرد به پزشک متخصص خود بگویید، پزشک متخصص نیز در خصوص جزئیات عمل جراحی و اینکه برش‌ ها در کدام بخش انجام می‌شود و در مورد اینکه آیا انتظارات شما قابل اجرا می‌باشد یا خیر، با شما صحبت می‌کند.

پزشک متخصص آزمایشاتی از قبیل آزمایش خون، آزمایش ادرار و عکسبرداری با اشعه ایکس را از شما نیز درخواست می‌کند. در خصوص پوشش مناسب و ایده‌آل، زمان قطع مصرف غذا و نوشیدنی، زمان قطع موقت و کوتاه مدت دارو ها و برخی موارد مهم نکاتی را به شما ذکر خواهد کرد.

مراقبت های بعد از جراحی لابیاپلاستی

پس از عمل جراحی پزشک متخصص کاتتر ادراری را برمی‌دارد و با برطرف نمودن اثرات بیهوشی، هوشیار تر می‌شوید. سایر پزشکان متخصص نیز بدون نیاز به بیهوشی عمومی با بی‌حسی موضعی عمل جراحی را انجام می‌دهند. برای بررسی و ارزیابی هرگونه خونریزی نیز معاینه می‌شوید و دستورالعمل‌ هایی برای مراقبت‌ های بعد از عمل جراحی داده خواهد شد.

دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی چقدر است ؟

در مقایسه با عمل های جراحی بسیار سنگین، طولانی نمی باشد. دوره نقاهت و ریکاوری حدودا 30 روز می‌باشد که خانم ها کارمند و شاغل می توانند بعد از گذشت یک هفته به محل کار خود بازگردند. البته بسیار مهم می‌باشد که نکاتی را که قبلا ذکر شده، در دوره نقاهت و ریکاوری رعایت کرده تا بهبودی کامل خود را تسریع کنید.

چه زمانی نتایج نهایی قابل مشاهده است؟

تورم و کبودی اولیه، درد و ناراحتی تغییر رنگ موقت و کوتاه مدت طی چند هفته بعد از عمل جراحی کم می‌شود، بیشترین تورم و التهاب پس از شش هفته از بین می‌رود.

با این حال امکان دارد چهار تا شش ماه روند بهبود کامل طول بکشد تا کاملا برطرف شود و نتیجه و عملکرد نهایی لابیاپلاستی قابل مشاهده باشد. معمولا جای زخم و اسکار بسیار کمی به دنبال لابیاپلاستی قابل مشاهده خواهد بود.

شما می توانید از اثرات و نتایج بلفاروپلاستی پلک را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

لابیاپلاستی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – لابیاپلاستی

آیا من کاندیدای مناسبی برای انجام عمل لابیاپلاستی هستم؟

بهترین روش برای تعیین اینکه آیا لابیاپلاستی برای شما مناسب می‌باشد یا خیر، برنامه ریزی یک جلسه مشاوره با پزشک جراح می‌باشد. اگر به طور کلی از سلامت عمومی خوبی برخوردار هستید و یکی از شرایط زیر را دارید، می‌توانید کاندیدای مناسب و مطلوبی برای انجام عمل جراحی لابیاپلاستی باشید:

اگر در حین ورزش کردن یا به علت داشتن بافت اضافه، ناراحتی جسمانی را تجربه می‌کنید.

اگر از فشار روانی ناشی از عدم تقارن لابیا یا اندازه بزرگ آن بییار رنج می‌برید.

اگر به علت زایمان، بالا رفتن سن یا کم شدن وزن، تغییرات جسمانی داشته‌اید که موجب نارضایتی شما شده است.

اگر مایلید ظاهر ناحیه واژینال خود را تغییر دهید و آن را بهبود ببخشید.

لابیاپلاستی برای افراد بیماری که به دنبال درمان مشکلات روانی جنسی نظیر ناتوانی در رسیدن به ارگاسم و کم تحرکی جنسی هستند، توصیه نمی‌شود.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی پلک به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

لابیاپلاستی به چه دلیل انتخاب می‌شود؟

عمل جراحی لابیاپلاستی یک گزینه شخصی برای خانم هایی می‌باشد که علت های گوناگون خاص خود را برای انجام آن دارند. بیماران ما دامنه گوناگونی از پیش زمینه‌ ها، اشکال آلت تناسلی و سنین متفاوت دارند و هر یک از آنها به علت کمک به بهبود کیفیت زندگی خود، عمل جراحی لابیاپلاستی را انتخاب می‌کنند.

برخی از خانم ها با بزرگ شدن لابیا مینور، نوعی احساس شرم نسبت به بدن خود یا ناراحتی‌های جسمانی را تجربه می‌کنند. زیرا بافت ناحیه تناسلی که زیر لابیا ماژور یا ناحیه تناسلی آویزان است، می‌تواند با لباس برخورد کرده یا در حین ورزش کردن دچار تحریک و التهاب شود. این وضعیت، هیپرتروفی لابیا مینور نامیده می‌شود و امکان دارد وضعیتی باشد که خانم ها از زمان بلوغ آن را تجربه می‌کنند یا در نتیجه زایمان، افزایش سن یا کم شدن وزن رخ می‌دهد.

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی به تکنیک به‌ کار رفته، بیمارستان یا کلینیک، تجهیزات مورد نیاز عمل و پزشک مورد نظر بستگی دارد؛ بنابراین نمی‌توان هزینه واحدی برای عمل لابیاپلاستی تعیین کرد. اما به‌ طور کلی در انجام عمل‌ های زیبایی، بهتر است به میزان بالا بودن تخصص و مهارت پزشک جراح توجه کنید و موضوع قیمت را در اولویت‌ های بعدی قرار دهید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

لابیاپلاستی یک عمل جراحی برای جوانسازی نواحی واژینال به اهداف زیبایی یا کاربردی است که می‌تواند باعث بازیابی عزت نفس و کمک به زنان در داشتن احساس راحتی با بدن خود شود. هدف از عمل جراحی لابیاپلاستی کاهش اندازه لابیا مینور (بافت‌ های داخلی دستگاه تناسلی زنانه) است به طوری که لابیا ماژور (قسمت خارجی دستگاه تناسلی زنانه) تناسب پیدا کند. این عمل جراحی شامل استفاده از چندین تکنیک جراحی، بسته به وضعیت خاص بیمار است. در عمل لابیاپلاستی هیچ گونه دستگاه انرژی مورد نیاز نیست و شما برای تعیین اهداف خود از عمل جراحی با جراح خود صحبت خواهید کرد.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش جراحی پلک را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir