فیلم تزریق چربی به روش نانوفت

فیلم تزریق چربی به روش نانوفت

فیلم تزریق چربی به روش نانوفت

جهت رفع چین و چروک و جوانسازی پوست روش های مختلفی وجود دارد اما استفاده از این روش ها برای افراد می‌توانند محدودیت‌های خاصی را به همراه داشته باشد. برای مثال ممکن است افرادی که چین و چروک های عمیق بر روی پوست خود داشته باشند به راحتی نتوانند از روش‌های جوان‌سازی جهت رفع مشکلات استفاده کنند. همچنین بسیاری از درمان‌ها جهت جوانسازی برای افزایش حجم از دست رفته در قسمت های مختلف مثل گونه  و شقیقه کاربردهای چندانی به همراه ندارد.

ممکن است که  برطرف کردن چین و چروک در قسمت هایی مثل دست ها  تنها دقدقه افراد باشد که به راحتی بتوان با روش های معمولی به جوانسازی آن ها کمک  کرد به همین دلیل متد ای به نام تزریق چربی وارد عرضه زیبایی شد.

جهت تزریق چربی معمولاً از چربی های طبیعی خود بدن شخص استفاده می‌شود که برای جوانسازی و زیباتر کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل نتایجی که ایجاد می‌شود بسیار طبیعی خواهد بود.
به دلیل گسترده شدن روش جهت تزریق چربی برای جوانسازی پوست متخصصان در تلاش هستند تا با استفاده از این روش پست  را  بهبود ببخشند و بتوانند ایمنی جهت انجام این درمان را افزایش دهند و ماندگاری آن را نیز بیشتر نمایند تا نتایج ایجاد شده برای  سالیان سال باقی بماند.

با توجه به روش‌هایی که پزشکان در راستای این درمان صورت داده‌اند یکی از درمان ها در حال حاضر به روزترین و جدیدترین متد برای تزریق چربی به شمار می رود که  آن تزریق چربی به روش نانوفت می‌باشد.

جهت آشنایی بیشتر با انجام این روش درمانی با ما همراه باشید تا در این محتوا همه چیز درباره انجام این درمان را با شما در میان بگذاریم و بگویم که چگونه از این روش می توان جهت ایجاد زیبایی جوانی و صاف شدن پوست استفاده کرد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد مراجعه کنید و در این بخش فیلم تزریق چربی به روش نانوفت را  نیز ملاحظه و با این روش درمانی بیشتر آشنا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

تزریق چربی چیست ؟

قبل از اینکه در مورد تزریق چربی به روش نانوفت توضیح دهیم بهتر است که اول به بررسی جزئیات درباره روش تزریق چربی برویم. باید بدانید که منظور از تزریق چربی چیست و انجام این کار چگونه صورت می پذیرد.

در این روش جهت جوانسازی و رفع مشکلات پوستی مقدار مشخص شده از چربی را از نقاط مختلف بدن مثل ران،  شکم و پهلو استخراج می گردد و پس از خارج کردن این چربی ها از نواحی مورد نظر به کمک روش‌های مخصوص همچون لیپوساکشن و لیپوماتیک چربی ها را پاکسازی می نمایند به همین دلیل است که گفته می‌شود تزریق چربی به عنوان یک روش تهاجمی بشمار می‌رود.

پس از برداشت چربی و پاکسازی آن چربی های برداشته شده آماده تزریق به قسمت‌های مختلف بدن می گردد که در این مرحله به کمک سانتریفیوژ  ابتدا ناخالصی های موجود در چربی جداسازی می شود. در نتیجه چربی ها به واحد هایی تبدیل می گردد که جهت تنظیم و جوانسازی پوست بسیار مناسب می‌باشند.
این واحدها در سرنگ های مخصوصی نگه داری می‌گردد و جهت تزریق به کمک کانولا های ظریف و نازک به نواحی مورد نظر تزریق می گردد و در نهایت باعث رفع مشکلات پوستی در نواحی مورد نظر مثل دست، پا ،سینه،  باسنو  صورت انتقال داده می‌شود.

تزریق چربی به روش نانوفت چیست ؟

جهت انجام تزریق چربی در گذشته سعی می شد که بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به چربی ها و ناحیه مورد نظر برسد سلول های چربی از بدن خارج  و در نواحی مورد نظر جهت برطرف کردن مشکلات پوستی مورد استفاده قرار بگیرد.  اما  با توجه به تجربه هایی که در این مسیر ایجاد شد نشان داده که همه بخش‌های این چربی ها جهت ترمیم پوست نیاز نمی باشند و تنها سلول های بنیادی یا همان سلول های فیبروبلاست جهت جوانسازی و رفع مشکلات پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.  به همین دلیل متخصصین روشی را ابداع کردند که تنها سلول های بنیادی و سلول‌های فیبروبلاست مورد استفاده قرار بگیرد که این نوع روش به عنوان روش نانوفت شناخته شده می باشد‌.

در این روش دیگر سلول های زنده چربی برای تزریق مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه سلول های کوچکتر نانومتری که تنها وظیفه آنها ترمیم آسیب های پوستی می باشد مورد استفاده قرار خواهند گرفت و وظیفه اصلی آنها ترمیم آسیب های پوستی می باشد.

به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که در روش نانوفت چربی هایی که مورد استفاده قرار می گیرند و به پوست تزریق می شوند ترکیبی از چربی مایع فیلترشده و سلولهای بنیادی می باشد.
این مایع غلظت زیادی را دارا می‌باشد و می‌تواند به طور خارق العاده ای باعث رفع  زخم و چین و چروک های ایجاد شده و هر گونه آسیب پوستی گردد.
چربی های نانومتری کسری از سلول های تمایز نیافته در بدن می باشند که به عبارت بهتر می‌توان به عنوان سلول های اصلی در بخش های مختلف بدن مورد استفاده قرار بگیرند و به راحتی با سلولهای قسمت آسیب دیده وفق پیدا کنند و باعث رفع مشکلات ایجاد شده گردند.

سلول های بنیادی می توانند به راحتی با تقسیم شدن و تبدیل شدن به سلول های سالم باعث گسترش و بهبودی در نقاط مختلف پوست شود و باعث شوند تا پوست حالتی صاف شفاف و یکدست  را برای شما به ارمغان آورد.

مزایای تزریق چربی به روش نانوفت

انجام تزریق چربی به روش های مختلف از جمله روش نانوفت صورت می‌پذیرد که این درمان می‌تواند شامل  مزایای فراوانی باشد. از جمله مزایای این روش درمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باعث افزایش قدرت ترمیم پوست به دلیل استفاده از سلول‌های بنیادی می شود.
  • کاهش احتمالات واکنش و آلرژی بدن نسبت به تزریق سلولهای بنیادی زیرا جهت استفاده از این روش تنها از چربی‌های طبیعی بدن شخص استفاده می گردد.
  • به عنوان یک روش ایده آل با کمترین درد جهت رفع چین و چروک در صورت و دست ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استفاده از این درمان برای تمام افرادی که به دنبال یک روش موثر و ایده آل جهت درمان مشکلات پوستی خود هستند مناسب می باشد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام این تزریق در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد درمان بهترین متخصصین پوست و مو اقدام به انجام این درمان نماید و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود گردید.

از تزریق چربی به روش نانوفت برای چه اهدافی استفاده می‌شود ؟

نکته قابل تأمل و مهمی که باید به آن توجه کنید این است که جهت حجم دهی  از تزریق چربی به روش نانوفت استفاده نمی گردد.
بنابراین می‌توان گفت که انجام این درمان در قسمت های مختلف از جمله سینه و باسن مورد استفاده قرار نمی گیرد.
علاوه بر این موارد معمولاً در مقیاس بزرگ نیز از روش نانوفت استفاده نمی گردد.  زیرا بیشتر از این روش جهت  درمانی استفاده می گردد و برای بهبود آسیب ها و رفع ضعف های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مهم ترین کاربردهای اصلی تزریق چربی رفع مشکلات پوستی و ایجاد جوانسازی در پوست می باشد. انجام این درمان کاربردهای فراوان دیگری نیز به همراه دارد که کاربردهای این روش عبارتند از:

  • ایجاد جوانسازی و شادابی در صورت
  • رفع چین و چروک های ایجاد شده در پوست صورت و دست.
  • از بین رفتن لکه های ایجاد شده بر روی پوست.
  • رفع تیرگی ها در نواحی مختلف پوست از جمله اطراف چشم
  • درمان اسکارهای ناشی از آکنه ایجاد جوش و همچنین درمان زخم یا سوختگی های ایجاد شده بر روی بدن

تزریق چربی به روش نانوفت چگونه انجام می‌شود ؟

استفاده از تزریق چربی به روش نانوفت  دارای مزیت ها و کاربردهای فراوانی می باشد که جهت انجام این روش درمانی نیاز است تا چند مرحله طی گردد که در این بخش از محتوا مراحل انجام این تزریق به ترتیب بررسی می شوند.

انتخاب پزشک مجرب و کلینیک معتبر

برای انجام تزریق چربی به روش نانوفت مهمترین و اصلی ترین مرحله انتخاب کلینیک می باشد. در این مرحله شما باید سعی کنید تا بهترین کلینیک و مرکز درمانی را انتخاب نمایید که باید این کار را خودتان انجام دهید. اما می توانید در این راه از نظر  افرادی که قبلا از این درمان استفاده کرده‌اند نیز کمک  بگیرید و بهترین مرکز را با توجه به اطلاعات مربوط به دست آورید.

باید بدانید که انجام این روش درمانی به عنوان یک روش کاملا تخصصی به شمار می‌رود و انجام آن نباید به دست افراد کم تجربه صورت بپذیرد. پس به همین دلیل انجام این درمان به دست هر فردی نباید صورت بپذیرد و متخصصانی  را انتخاب نمایید که از عهده انجام این درمان برآیند. پس جهت انتخاب  حتماً زمان کافی را صرف نماید و اصلاً از مشورت کردن در رابطه با انجام این درمان با دیگران نترسید.

تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – تزریق چربی

شرکت در جلسه‌های مشورتی با پزشک

دومین مرحله که جهت انجام این تزریق باید به آن توجه کنید شرکت در جلسات مشاوره می باشد که توسط خود متخصص برای شما در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با حضور در این جلسات توسط پزشک مورد مشاوره قرار بگیرید و درباره‌ی تمام مسائل مربوط به انجام این درمان با پزشک گفت‌وگو داشته باشید. برای مثال شما باید در این جلسات در مورد انتظارات و اهداف خود از انجام این درمان و نتایج حاصل شده با متخصص گفت‌وگو داشته باشید.

همچنین می‌توانید طی انجام جلسات مشاوره هر سوالی که درباره انجام تزریق دارید را با پزشک مطرح کنید تا پزشک تمام جواب های سوالات شما را به خوبی بدهد.
حضور در این جلسات برای شما الزامی می باشد و هیچ رو در بایستی جهت پرسیدن سوالات خود با پزشک نداشته باشید.

حضور شما در این جلسات می‌تواند به متخصص کمک کند تا وضعیت و مشکل شما را مورد بررسی قرار دهد و با تشخیص درست بهترین درمان را به شما پیشنهاد بدهند. و اینکه آیا انجام روش  درمانی  به عنوان یک روش مناسب برای شما به شمار می رود یا خیر.!

همچنین با حضور در این جلسات توضیحاتی را درباره انجام تمام کارهایی که لازم است  قبل و بعد از انجام تزریق انجام دهید خواهید فهمید. همچنین  حضور در این جلسات مشخص می کند  که  شما نیاز به آزمایشات خاص قبل از تزریق را دارید یا خیر.
علاوه بر این موارد ناحیه مورد نظر جهت برداشت چربی نیز مشخص می‌گردد که مقدار مورد نیاز چربی جهت برطرف کردن مشکل نیز در این جلسات توسط متخصص و مشورت با پزشک تعیین می گردد.

مراجعه به کلینیک برای شروع فرایند

پس از حضور در جلسات مشاوره و معین کردن محل ها و خارج کردن مقدار چربی جهت رفع مشکلات پوستی تاریخ جهت حضور در کلینیک برای شما تعیین می گردد. در این تاریخ باید حتماً در کلینیک حاضر باشید و متخصص پس از تمیز کردن محل و پاکسازی پوست شما از بی حس کننده های موضعی جهت کاهش درد استفاده می نماید. استفاده از این بی حس کننده ها هم در مناطق برداشت چربی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم در محل‌هایی که قرار است تزریق چربی مجدداً صورت بپذیرد.

برداشت چربی

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد از دستگاه های مخصوص و مدرن جهت برداشتن چربی استفاده می گردد که با استفاده از این درمان تعداد سلولهای بنیادی برداشته می گردد و تا حد زیادی نیز افزایش پیدا می کند. به طور معمول انجام تزریق چربی در روش نانوفت از نواحی شکم یا ران صورت می پذیرد.

فرآوری چربی‌ها

پس از اینکه چربی مورد نیاز از نواحی مشخص شده استخراج شد نوبت به فناوری سلول‌های استخراج شده می‌رسد‌. در این مرحله زمان بیشتری صرف می گردد به همین دلیل شما می‌توانید از اتاق خارج و استراحت نمایید.

در این مرحله چربی های استخراج شده تبدیل به یک مایع بسیار لطیف و ابریشم گونه می گردد که شامل سلول های بنیادی فراوانی هستند به همین دلیل غلظت زیادی دارند.

جهت انجام این کار خون و مواد بی‌حس‌کننده در چربی وجود دارد که با استفاده از روش‌های خاص شسته می گردند. سپس سلول های چربی شکسته و در نهایت مایع درون آن  بسته های میکروسکوپی نانوفت را تشکیل می‌دهند.

بسته های میکروسکوپی در این مرحله به خوبی تصفیه می گردد و با استفاده از املاح خاصی غنی می شوند و آماده تزریق می گردد.

برای مثال مقداری ماده سیتوکین به این سلول ها اضافه می شود به این ترتیب توانایی این سلول ها جهت بهبود بافت آسیب دیده نیز افزایش پیدا می کند.

این ماده تعداد زیادی سلول های بنیادی را در خود جای خواهد داد و می‌تواند به سلولها کمک کند تا تقسیم و تکثیر بیشتری در منطقه آسیب دیده را انجام دهند.

تزریق چربی

پس از گذراندن این مراحل و آماده شدن بسته های حاوی سلول‌های چربی  مجدد شما جهت انجام تزریق به اتاق عمل باز خواهید گشت.

در این مرحله پزشک از بی حس کننده های موضعی در ناحیه تزریق استفاده خواهد کرد که به کمک یک سوزن بسیار ظریف و تیز چربی های آماده شده را آماده تزریق خواهد کرد و چربی ها را به زیر پوست تزریق می نماید.

انجام این فرآیند حدود چند دقیقه زمان نیاز دارد بنابراین می‌توان گفت که تمام مراحل مربوط به انجام این درمان حدود یک تا سه ساعت می باشد.

بررسی وضعیت و ترخیص از کلینیک

پس از اتمام تزریق چربی باید برای مدت زمان خاصی در کلینیک بمانید تا پزشک  وضعیت جسمی شما را مشاهده و پس از برطرف شدن اثرات داروهای بی حس کننده و در صورت نداشتن حساسیت های احتمالی و ایجاد شرایط ایده آل می توانید کلینیک را ترک  و به منزل بازگردید.

جهت بازگشت به خانه لازم است شخصی همراه خود داشته باشید تا شما را تا منزل همراهی نماید.

زمان تزریق مجدد چربی

انجام تزریق چربی جهت رفع مشکلات پوستی به روش نانوفت تنها در یک جلسه درمان صورت می‌پذیرد و نیازی به انجام مجدد و تمدید یا تکرار وجود ندارد.

ولی در مواردی ممکن است چربی هایی که به نواحی مورد نظر تزریق شده توسط بدن جذب گردد به همین دلیل متخصص جهت ایجاد نتایج مجدداً تزریق را برای شما انجام خواهد داد .
حتی اگر این اتفاق نیافتد باز هم پس از گذشته ۲۱ روز باید به کلینیک مراجعه نمایید و جهت بازبینی نتایج تحت نظر متخصص قرار بگیرید.

البته این در صورتی است که عوارض تزریق چربی روند طبیعی خود را طی کنند و درد یا التهاب قابل‌توجهی بر روی پوست ایجاد نشود. در غیر این صورت باید زودتر از  موعد جهت بررسی عوارض نزد پزشک خود بروید.

زمان و سن مناسب تزریق چربی

همان طوری که در بخش‌های قبلی اشاره کردیم از  تزریق چربی به روش نانوفت جهت حجم دهی  مورد استفاده قرار نمی گیرد و جهت رفع چین و چروک های عمیق از این درمان نمی توان استفاده کرد.
به همین دلیل استفاده از این روش زیبایی برای افرادی که در سنین بالا هستند نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مشکلات ایجاد شده در نواحی پوست آن ها را از بین ببرد.
مهمترین توصیه متخصصان کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد این است که انجام تزریق چربی به کمک روش نانوفت برای افرادی صورت بپذیرد که سن آنها ۳۰ سال باشد.

به این ترتیب می‌توان گفت که انجام این درمان می‌تواند به پیشگیری و عمیق شدن چین و چروک ها در سنین بالا جلوگیری نماید.
به طور کلی  افرادی که در سنین ۳۰ تا ۶۵ سالگی هستند می‌توانند از این درمان استفاده نمایند و به عنوان کاندیدای مناسب جهت انجام تزریق چربی به روش نانوفت به شمار  روند به شرط آن که چین و چروک ها در نواحی مختلف عمق زیادی نداشته باشد.

استفاده از این درمان برای افرادی که در ناحیه های مختلف پوست  خود اسکار یا جای زخم و سوختگی دارند و به دنبال یک درمان موثر جهت رفع آنها هستند می تواند به عنوان یک روش ایده آل مورد استفاده قرار بگیرد.  ولی جهت انجام این کار حتماً باید بانک مناسب جهت برداشت چربی از نقاط مختلف بدن را داشته باشند.

توصیه های قبل از تزریق چربی به روش نانوفت

جهت انجام این درمان حتماً باید در جلسات مشاوره که توسط متخصص در کلینیک ها برای شما در نظر گرفته می شود حضور داشته باشید تا مشخص شود که شما کاندیدای مناسب جهت انجام این درمان به شمار می رود یا خیر.

اگر کاندیدای مناسب برای این روش باشید متخصص برای شما توصیه هایی را ارائه می‌دهد که این مراقبت ها و توصیه ها می تواند به شما کمک کند تا روند بهبودی سریعتر و نتایج بهبودی زودتر ایجاد گردد.

مهمترین کارهایی که باید حتماً قبل از انجام تزریق چربی به روش نانوفت به آنها توجه کنید شامل موارد زیر هستند:

  • به مدت یک ماه قبل از انجام تزریق از مصرف انواع دخانیات،  کشیدن سیگار  و قلیان خودداری نمایید.  زیرا مصرف این موارد می‌تواند باعث شود تا روند بهبودی در ناحیه برداشت چربی به تأخیر بیافتد و حتی باعث ایجاد خونریزی های غیر قابل کنترل در حین انجام تزریق گردد.
  • به مدت یک هفته قبل از انجام تزریق چربی به روش نانوفت  از مصرف انواع نوشیدنی های حاوی الکل خودداری نمایید.
  • از مصرف انواع داروهای رقیق کننده خون، قرص های ضد التهاب ، استروئیدی و آسپرین نیز خودداری شود.
  • قبل از انجام این روش آب و مایعات فراوان بنوشید و بدن خود را هیدراته کنید .
  • رژیم غذایی مقوی داشته باشید.

مراقبت‌های پس از تزریق چربی به روش نانوفت

بعد از انجام تزریق چربی به روش نانوفت باید توصیه ها و مراقبت هایی که توسط متخصص داده می‌شود به خوبی رعایت گردد تا از شدت یافتن عوارض پس از اتمام این روش جلوگیری شود.

پس از انجام تزریق ممکن است متخصص برای شما داروها و مسکن های خاصی را تجویز نماید که حتماً باید به طور مرتب این موارد را مصرف نمایید.

به علاوه ممکن است که به شما دستوراتی را ارائه دهد که با رعایت این مراقبت ها می توانید به نتایج دلخواه دست یابید و باید آنها را مو به مو انجام دهيد  تا نتایج موثر ایجاد گردد.

مراقبت هایی که پس از انجام این روش درمانی به افراد توصیه می‌شود عبارتند از:

  • از انجام دادن ورزش های سنگین همچون بدنسازی ، وزنه برداری ، ایروبیک و  زومبا پس از اتمام این روش زیبایی تا مدت زمان مشخص شده خودداری نمایید. زیرا انجام این ورزش ها می تواند گردش خون را افزایش دهد و باعث ایجاد التهاب و تورم در محل های تزریق و برداشت چربی گردد.
  • از خم و  راست شدن بیش از اندازه خودداری نمایید.
  • جهت کاهش تورم و التهابات ایجاد شده در محل تزریق از کمپرس سرد استفاده نمایید .
  • به هیچ عنوان محل هایی که برداشت یا تزریق چربی در آن صورت گرفته را ماساژ یا نخارانید.
  • هنگام استراحت و خوابیدن به مدت چند هفته سر خود را کمی بالاتر از بدن خود قرار دهید.
  • از قرار گرفتن در محیط‌های گرم مثل چگوزی  یا سونا خودداری نمایید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا حضور در سالن های سولاریوم خودداری نمایید.
  • هنگام خروج از خانه حتماً از لوازم مناسب استفاده کنید و از قرار گرفتن در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و حرارت خودداری نمایید.  زیرا باعث می‌گردد تا چربی ها به صورت نامتوازن در نواحی مورد نظر پخش گردد و عدم تقارن در نواحی ایجاد گردد.
  • جهت جلوگیری از عفونت در محل های برداشت چربی زخم های این ناحیه را به طور مرتب شستشو و از مواد و داروهای ضد عفونی کننده استفاده نمایید.
  • آب و مایعات فراوان بنوشید تا بدن خود را هیدراته نمایید تا دچار کم آبی نگردید.
تزریق چربی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – تزریق چربی

عوارض تزریق چربی به روش نانوفت

انجام روش‌های پزشکی  را باید در کلینیک ها و مراکز معتبر صورت دهید  تا عوارض جانبی بسیار کاهش پیدا کند.
به طور کل انجام این تزریق عوارض چندانی را برای فرد همراه ندارد با این حال سعی کنید که انجام این روش پزشکی را در کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت دهید.  زیرا اگر در مراکز معتبر این روش صورت نپذیرد احتمالاً دچار عوارض خواهید شد و  مدت زیادی را برای درمان عارضه ها که  دچار آنها گردید صرف می‌نمایید.
مهمترین عوارضی که پس از انجام تزریق چربی به روش نانوفت می‌تواند ایجاد شود شامل موارد ذیل است:

  • ایجاد قرمزی ، التهاب ، تورم و کبودی در محل های تزریق و استخراج چربی
  • احساس درد های خفیف

علاوه بر این موارد ممکن است که عوارض نادر هم پس از اتمام تزریق چربی ایجاد گردد که معمولاً تمام این عوارض به دلیل عدم رعایت مراقبت ها بعد از انجام این درمان صورت می پذیرد یا ممکن است که تزریق به دست افراد کم تجربه صورت بپذیرد. این عوارض که ممکن است افراد با آن دست و پنجه نرم کنند شامل موارد ذیل است:

  • ایجاد لختگی در خون در مناطق مورد نظر
  • ایجاد عفونت در محل برداشت چربی و محل های تزریق
  • عدم تقارن در نواحی تزریق
  • گلوله شدن چربی های تزریق شده در زیر پوست

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تاکنون هیچ گزارش مبنی بر عوارض انجام این درمان نشده است. پس با خیال راحت و آسوده می توانید به انجام این درمان بپردازید.

همچنین می توانید جهت افزایش اطلاعات در مورد انجام این روش درمانی و راه های جلوگیری از ابتلا به این عوارض با این کلینیک تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان و مشاوران حرفه ای گفت و گو نمایید.

هزینه تزریق چربی نانوفت

هزینه هایی که مختص به انجام تزریق چربی به کمک روش نانوفت می باشد با توجه به عوامل مختلف تفاوت های زیادی دارد.

برای مثال مقدار چربی مورد نیاز جهت ترمیم آسیب و استفاده از روش برداشت چربی و همچنین وسعت ناحیه آسیب دیده همگی می تواند در تعیین هزینه های انجام تزریق چربی تاثیر گذار باشد.
به همین دلیل جهت اطلاع گرفتن از هزینه های کامل از انجام این درمان بهتر است به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا اول معاینه های لازم صورت پذیرد سپس نسبت به هزینه‌های انجام اطلاعات کافی به دست آورید.

جهت دریافت هزینه های دقیق در مورد انجام تزریق چربی به روش نانوفت می‌توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تماس حاصل بفرمایید  و با کارشناسان و مشاوران حرفه ای مورد مشاوره قرار گرفته و با رزرو نوبت و حضور در کلینیک توسط پزشک معاینه شوید و از هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

مقایسه نانوفت با دیگر روش‌های تزریق چربی

جهت زیبا سازی و رفع مشکلات ایجاد شده نواحی پوست در دنیای امروزی از دو روش تزریق چربی استفاده می‌گردد که تزریق چربی هم به روش نانوفت و هم به روش میکروفت انجام می پذیرد.

جهت انجام این دو روش چربی به صورت مستقیم به ناحیه مورد نظر تزریق نمی گردد. بلکه جهت انجام تزریق چربی از روش‌های خاصی استفاده می گردد و چربی ها به  سلول های  کوچک تر و در اندازه های میکروسکوپی تبدیل می گردد.

مهمترین و اصلی ترین تفاوتی که میان انجام این دو روش وجود دارد اندازه سلول های چربی جهت تزریق می باشد.

جهت انجام تزریق چربی به روش میکروگرافت سلولهای چربی برداشته شده پس از فرآوری تصفیه می گردند و در بسته های میکرومتری تقسیم بندی می شوند.

البته استفاده از این روش برخلاف نانوفت  سلول های بنیادی به شکل سلولهای غلیظ شده جهت تزریق نمی باشند.  اما نکته مهم اینجاست که انجام این روش می‌تواند جهت حجیم سازی در قسمتهای مختلف بدن نیز مورد استفاده قرار بگیرد .
انجام این نوع درمان به کمک سلول های بزرگ تر صورت می پذیرد که سازگاری خوبی نیز با بافت بدن دارند و می توانند به خوبی باعث ایجاد حجم از دست رفته در نواحی مورد نظر گردد.

نتایجی که این دو روش به همراه دارند با هم شباهت زیادی دارند. با این حال نتایج این دو روش تفاوت هایی نیز دارند:

  • در روش میکروفت نتایج سریع تر حاصل میشود به علاوه استفاده از هر دو روش دوره نقاهت کوتاه مدتی را به همراه دارد و به عنوان یک روش تهاجمی نیز است.
  • البته اگر بخواهید از نظر هزینه این دو روش را با یکدیگر مقایسه کنید استفاده از روش نانوفت هزینه های بیشتری را برای فرد به همراه دارد.  زیرا ذرات ایجاد شده در  انجام این درمان کمی کوچکتر هستند.
    به همین دلیل نیازمند است تا مراحل طولانی مدتی را سپری نماید و نیاز به تجربه و مهارت بیشتری وجود دارد.

چه کسانی نمی‌توانند تزریق چربی را به روش نانوفت انجام دهند ؟

انجام این درمان برای افرادی که مبتلا به بی اشتهایی عصبی هستند یا افرادی که ورزشکار هستند و میزان چربی در بدن آنها کم است مورد استفاده قرار نمی گیرد.

نتایج تزریق چربی به روش نانوفت چه مدت پس از تزریق آشکار می‌شوند؟

چهار هفته تا سه ماه طول می‌کشد تا نتایج به طور کامل پس از اتمام تزریق چربی ایجاد گردد. اما شما می‌توانید نتایج را پس از اتمام تزریق مشاهده نمایید ولی نتایج نهایی پس از مدت زمان تعیین شده حاصل می گردد.

چربی مورد نیاز برای این روش از کدام قسمت‌های بدن استخراج می‌شود ؟

جهت استخراج چربی قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد از جمله شکم،  پهلو و ران که به عنوان اصلی ترین بانک های استخراج چربی به شمار می روند.

نتیجه گیری

جهت جوانسازی و رفع مشکلات ایجاد شده نواحی پوست از روش‌های متنوع می توان استفاده کرد از جمله تزریق چربی. تزریق چربی به عنوان روشی است که  می تواند به رفع مشکلات پوستی کمک کند و به دلیل اینکه از چربی های بدن خود شخص استفاده می گردد عوارض  و حساسیت به همراه ندارد.
ولی امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی جهت ایجاد نتایج مطلوب متخصصان روش های نوین تر را ابداع نموده اند که به کمک آن می توانند باعث ایجاد نتایج با ماندگاری طولانی مدت تر گردند.

انجام تزریق چربی به روش نانوفت  از جمله این روش‌ها می‌باشد که باعث ایجاد جوانسازی در پوست با ماندگاری طولانی مدت می گردد.
ولی این نکته را مد نظر قرار دهید که انجام این درمان می‌تواند باعث رفع چین و چروک های عمیق گردد و جهت حجم دهی در مناطقی مثل سینه  نمی تواند مورد استفاده قرار بگیرد

خدمات مربوط به انجام تزریق چربی به روش نانوفت را می‌توانید در کلینیک بین‌المللی بر زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصص های پوست و مو انجام داده و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود در کمترین زمان ممکن گردید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می پذیرد که با حضور در کلینیک و معاینه شدن توسط متخصص می‌توانید بهترین درمان را انتخاب نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/C4Rv2akf

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/clinichashemieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://t.me/clinichashemiye

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/SNztx

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/Dk2BN9ZU

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir