راهکارهای عملی افزایش سایز الت تناسلی

راهکارهای عملی افزایش سایز الت تناسلی

راهکارهای عملی افزایش سایز الت تناسلی

سایز طبیعی در الت تناسلی آقایان بین ۱۰ تا ۱۶ نیم سانتیمتر می باشد. بنابراین اگر سایز این ناحیه در این محدوده قرار دارد هیچ گونه نگرانی جهت کوچکی الت تناسلی نباید وجود داشته باشد. بیش از ۹۰ درصد از آقایان از اندازه طبیعی آلت تناسلی خود رضایت دارند. ۱۰ درصد باقی مانده تنها ۵ درصد آنها آلت تناسلی شان کوچکتر از این حد است  و از  ۵ درصد باقی مانده  ۲ درصدشان آلتی بزرگتر از ۱۶ سانتی متر دارند. آقایان به ویژه جوانان  با  تحت تاثیر قرار گرفتن  تبلیغاتی که هیچگونه پایه و اساسی ندارند تصور می کنند که آلت تناسلی شان  کوچک است و با این تصور اعتماد به نفسشان کاهش پیدا می‌کند . این افراد در هنگام برقراری روابط جنسی نیز دچار کاهش اعتماد به نفس می گردد و نمی توانند به خوبی روابط جنسی لذت بخشی را تجربه نمایند.

ولی با وجود همه این موارد اگر تنها چند دقیقه عکس های واقعی از اندام تناسلی مردان را مشاهده نمایید دیگر هیچگونه احساس منفی در مورد کوچکی آلت تناسلی به شما دست نخواهد داد، به ویژه با توجه به تحقیقاتی که در خصوص انجام این مبحث صورت گرفته مشخص شده که بیش از ۹۴  درصد از خانم‌ها رضایت کامل از اندام تناسلی همسرانشان دارند و تنها ۴ درصد از این خانم ها ترجیح می دهند که اندام تناسلی همسرانشان کمی بزرگتر باشند و ۲ درصد باقی مانده  تمایل دارند که اندام تناسلی همسرشان کوچکتر باشد.

جهت بزرگتر شدن الت تناسلی امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی می‌توان از روش‌های متعددی استفاده کرد، که ما در این محتوا سعی داریم راهکارهای علمی افزایش سایز آلت تناسلی را برای شما به طور کامل بررسی کنیم، بنابراین ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید. همچنین می توان جهت افزایش اطلاعات خود به وب سایت کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد مراجعه نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

چرا الت تناسلی مردانه کوچک به نظر می‌رسد؟

در بعضی از مواقع به دلیل چاقی و افزایش وزن ممکن است که چربی در نواحی الت تناسلی تجمع پیدا کند و این ناحیه کوچکتر از حد خود به نظر برسد، در این موارد می توان جهت رفع این مشکلات با برداشت چربی اندازه واقعی آلت تناسلی را مشاهده کرد (این  افراد می‌توانند به کمک کاهش وزن چربی ها را از بین برده و اندازه واقعی آلت تناسلی خود را مشاهده نمایند).

گاهی نیز الت تناسلی مردان پرده دار می باشد که این مشکل معمولاً یا به صورت مادرزادی و یا به دلایل ارثی برای افراد ایجاد می گردد. در این موارد با برداشتن این پرده به کمک جراحی پلاستیک می توان اندازه آلت تناسلی را به صورت واقعی خود در آورد و دیگر این بخش از بدن کوچک به نظر نرسد.

روش‌های افزایش سایز الت تناسلی

جهت بزرگ کردن الت تناسلی و افزایش سایز روش های زیادی وجود دارد که به کمک آن می‌توان به بزرگ شدن آلت جنسی مردان کمک کرد، ولی با این وجود بعضی از این روش ها مورد تایید قرار نمی‌گیرد و بیشتر جنبه تبلیغاتی و تجاری دارند.

از جمله روش‌های که می توان جهت افزایش سایز آلت تناسلی از آنها کمک گرفت  به موارد  زیر  میتوان اشاره  کرد:

  • جلکینگ
    روش پنیمور
  • استفاده از قرص ها جهت افزایش سایز الت تناسلی
  • کمک گرفتن از سلول ها جهت افزایش سایز اندام خصوصی
  • استفاده از روش هایی از جمله تزریق چربی به اندام تناسلی
  • مصرف داروهای افزایش سایز و آمپول های بزرگ کننده آلت تناسلی

از دیگر مواردی که میتوان جهت افزایش طول و قطر در اندام تناسلی آقایان از آن ها استفاده کرد، انجام روش ها به کمک طب سنتی می باشد که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

جلکینگ

یکی از بهترین روش ها جهت افزایش اندازه در آلت تناسلی استفاده از تمرینات جلکینگ میباشد که این روش تمریناتی را شامل می‌شود که جهت کلفت کردن آلت تناسلی از آن استفاده می گردد.

این روش جهت بزرگ کردن الت تناسلی مورد   استفاده  قرار می گیرد. آلت تناسلی باید حتماً به صورت نیمه راست قرار بگیرد جهت شروع تمرینات لازم است که از انگشت شست و اشاره استفاده گردد و با حلقه کردن دوره آلت تناسلی اقدام به انجام این تمرین نمایید.
انجام  این  روش همچون  دوشیدن شیر است. این کار با دست دیگر نیز قابل اجرا میباشد فقط باید به این نکته توجه کنید که نباید به صورت کامل آلت تناسلی راست گرد، در صورتی که این اتفاق رخ داد باید کمی صبر نمایید تا آلت تناسلی به حالت نیمه راست درآید سپس اقدام به انجام این تمرین نمایید.

جهت انجام این تمرین نیاز است که در هفته اول بین ۲۰۰ و ۳۰۰ بار و در هفته دوم حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ بار از این روش استفاده شود  که بعد از هفته دوم میتوان نتایج تمرین را افزایش داد تمرین  را تا ۵۰۰ بار نیز ادامه  داد.
در حین انجام خون رسانی در سر آلت تناسلی افزایش پیدا میکند که این عامل باعث میشود تا این نواحی بسیار حساس گردد.  پس بسیار مواظب باشید تا با دستان خود هیچگونه ضربه‌ای به این ناحیه وارد نکنید. پس از اتمام تمرینات به خود استراحت دهید و با یک حوله گرم آلت تناسلی را پوشانده و با آب گرم شستشو دهید.

افزایش افزایش سایز الت تناسلی به روش پنیمور

یکی از ایمن ترین و معتبرترین و روشها جهت افزایش سایز الت تناسلی استفاده از روش پنیمور می‌باشد. استفاده از این درمان سال‌های زیادی است که در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و افرادی که به طور دقیق از این روش استفاده کرده شاهد ایجاد نتایج طبیعی با ماندگاری طولانی شده اند.
جهت انجام این روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی ابتدا لازم است تا ناحیه تناسلی را به کمک یک حوله به مدت یک دقیقه گرم کنید .
برای گرم کردن از آب گرم نیز می توان استفاده کرد و مدت ۳۰ ثانیه  میتواند آلت تناسلی را در زیر آب گرم بگیرید. ( دلیل اصلی جهت گرم کردن افزایش گردش خون در این ناحیه می باشد.)  پس از اتمام گرم شدن آلت تناسلی سر آلت را به سمت جلو بکشید دقت کنید که  به سر آلت نباید زیاد از حد فشار وارد شود زیرا فشار زیاد  به آلت تناسلی خونرسانی را  دچار  مختل می کند.

الت تناسلی نباید به نحوه ایی  کشیده شود که باعث ایجاد درد در این ناحیه شود. این کار را باید به مدت یک دقیقه انجام دهید و پس از اتمام به مدت ۱۰ دقیقه  استراحت داشته و مجدداً می‌توانید ۱۵ تا ۲۰ بار از این روش استفاده نمایید.

پس از اتمام این مرحله به مدت ۱۰ دقیقه باید حتماً به آلت تناسلی استراحت داده شود.
وقتی ۱۰ دقیقه استراحت تمام شد میتوانید مجدد نوبت دوم را انجام دهید .
با مرتب انجام دادن این روش باعث افزایش گردش خون در این ناحیه می گردید پس از گذراندن این مرحله  باید سر آلت تناسلی را در دستان خود بگیرید و با دست دیگر ضربات بسیار آرام به آن وارد کنید (دقت کنید که نباید به نقاط بسیار حساس از جمله بیضه ضربه وارد شود). علاوه بر این شدت ضرباتی که به آلت تناسلی وارد می‌گردد نباید هیچ گونه آسیبی به این بخش از بدن برساند.
شما می توانید این تمرین را ۳ بار انجام دهید و در آخر با استفاده از ماده  لوبریکنت ۱ لیز کننده آلت تناسلی را ماساژ دهید.

جهت انجام این روش زیبایی نباید هنگام استفاده آلت تناسلی در حالت نعوظ باشد و حتماً باید در حالتی صورت بپذیرد که  آلت تناسلی زیاد سفت نباشد و به راحتی بتوان تمام تمرین را  انجام داد، بنابراین بهتر است که به طور مداوم از این تمرینات استفاده گردد تا  به طور کامل نتایج حاصل شود  که معمولاً نتایج پس از یک ماه قابل مشاهده می باشد.

قرص افزایش سایز آلت مردان

جهت افزایش سایز الت تناسلی یکی از دیگر روش ها که میتوان با آن به افزایش سایز کمک کرد استفاده از قرص می باشد.
معمولاً قرص های زیادی وجود دارد که می‌توان به مگنارکس پلاس اشاره کرد. این قرص می تواند به افزایش طول و قطر آلت تناسلی کمک کند و باعث شود و به توانبخشی آلت تناسلی در برقراری روابط جنسی و جلوگیری از زود انزالی  کمک کننده باشد.

از دیگر قرص هایی که میتوان جهت افزایش سایز از آنها کمک گرفت استفاده از قرص وایمکس می باشد که جهت بهبود افزایش سایز الت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار موثر می باشد.

مردانی که از قرص های وایمکس استفاده می کنند معمولاً شاهد بزرگ شدن آلت تناسلی برای رفع اختلال در نعوظ و زود ارضایی شده‌اند و به کمک این قرص ها توانستند افزایش اسپرم و کلفت شدن آلت تناسلی خود را تجربه کنند.

یکی دیگر از انواع قرص ها که می توان جهت افزایش سایز آلت تناسلی از آنها استفاده کرد قرص های ویاگرا و سیالیس می باشد که افرادی که دچار اختلال در نعوظ هستند میتوانند از این قرص ها استفاده نمایند. این قرص می تواند به رفع اختلال نعوظ و بزرگتر شدن آلت تناسلی کمک کند.

قرص ال آرژینین از دیگر قرص هایی است که می توان جهت بزرگ شدن آلت تناسلی مورد استفاده قرار داد. عملکرد این قرص همچون قرص ویاگرا می‌باشد و می‌تواند به کمک این قرص باعث رفع مشکلات نعوظ شد. این قرص معمولاً یک نوع اسید آمینه میباشد که در تولید پروتئین های بدن نقش بسزایی دارد. به دلیل اینکه باعث می شود جریان خون افزایش پیدا کند می‌تواند به افزایش قطر و طول آلت تناسلی نیز کمک کند.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید جهت استفاده از قرص ها به آن توجه کنید این است که از مصرف خودسرانه دارو و قرص های جلوگیری نمایید. زیرا عوارضی که به همراه مصرف بی‌رویه قرص ها وجود دارد  بسیار زیاد است و ممکن است که سلامت جسمی و جنسی فرد را به خطر بیندازد.

شما میتوانید جهت استفاده از قرص ها و مشخص شدن نوع دارو جهت افزایش سایز الت تناسلی به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد مراجعه کنید و پس از انجام مشاوره های لازم بهترین دارو و قرص جهت افزایش سایز آلت تناسلی خود توسط متخصص  انتخاب و افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنید.

ژل  افزایش سایز الت تناسلی

یکی دیگر از روش هایی که می توان جهت بزرگ کردن الت تناسلی از آن استفاده کرد استفاده از ژل های موضعی می باشد . این ژل ها تاثیر بسزایی در افزایش سایز آلت تناسلی دارند .
برای اینکه بهترین تاثیر گذاری و نتایج از ژل ها را به دست آورید باید طبق دستور از این ژل ها استفاده شود.  ولی با این حال استفاده از ژل ها جهت افزایش سایز در آلت تناسلی تاثیر زیادی بر روی بزرگ کردن الت تناسلی نمی‌گذارد، علاوه بر این ممکن است که عوارضی شدیدی جهت استفاده از این ژل ها برای فرد ایجاد گردد.

الت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – الت تناسلی

تزریق چربی  جهت افزایش سایز الت تناسلی مردان

استفاده از تزریق چربی جهت افزایش سایز اندام تناسلی آقایان به عنوان یک روش موثر و مناسب می باشد. انجام این روش برای تمام افرادی  که آلت تناسلی آنها کوچک می باشد و با قطر و آن بسیار کم است  مناسب می باشد.

انجام این درمان برای تمام مردانی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند می‌تواند به عنوان یک روش موثر و مناسب باشد و به کمک این روش زیبایی در کمترین زمان ممکن باعث افزایش سایز و کلفت شدن آلت تناسلی گردند.

انجام تزریق چربی نیاز دارد تا فرد شرایط خاصی را داشته باشد و همه افراد نمی توانند از این درمان جهت رفع مشکلات استفاده نمایند.

از جمله شرایطی که  باید حتما جهت تزریق چربی آنها را داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نداشتن هیچگونه حساسیت نسبت به پلی متیل و اسید هیالورونیک جهت انجام تزریق
  • جهت انجام این درمان نیاز است تا سن  بالای ۱۸ سال باشد و فرد متقاضی نباید هیچ گونه بیماری های عروقی لنفاوی و عفونتی داشته باشد.
  • انجام این درمان برای تمام افرادی که دچار عفونت های جنسی فعال هستند صورت نمی پذیرد و در صورت انجام این درمان نباید مبتلا به بیماری‌های  پیرونی فعال، پارا فیموز و فیموزیس باشید.

شما نیز می‌توانید اقدام به انجام این روش زیبایی  در کلینیک بین المللی هاشمیه مشهد  کنید. در این کلینیک فیلم عمل تزریق برای شما توسط متخصص گذاشته و به راحتی میتوانید تمام نتایج را مشاهده نمایید . همچنین می توانید در سایت های مرجع پزشکی فیلم تزریق چربی را ملاحظه نمایید.

کاربرد و مزایای استفاده از تزریق چربی جهت افزایش سایز الت تناسلی

استفاده از تزریق چربی  که به عنوان یک روش موثر جهت افزایش سایز الت تناسلی مورد استفاده قرار می‌گیرد  معمولاً عوارض و پیامدهای زیادی را به همراه ندارد.  زیرا جهت انجام این  روش از چربی های بدن خود شخص استفاده می گردد و بدن نسبت به تزریق چربی واکنش زیادی نشان نمی دهد .

انجام این درمان به صورت سرپایی تنها به کمک بی حس کننده های موضعی صورت می پذیرد و فرد نیازی به بستری شدن، استفاده از بیهوشی، ایجاد زخم و برش برای آلت تناسلی را ندارد و به راحتی می تواند در کمترین زمان ممکن شاهد ایجاد نتایج مطلوب گردد.

انجام این درمان می‌تواند به افزایش سایز و قطر آلت تناسلی کمک کند و به  بهبود روابط جنسی نیز کمک و افزایش اعتماد به نفس فرد را به همراه داشته باشد. استفاده از این درمان علاوه بر افزایش سایز می تواند بر روی قطر آلت تناسلی تاثیر بگذارد.

شما نیز می توانید از مزایای بیشمار انجام تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین پوست مو بهره مند گردید و شاهد زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود در کمترین زمان ممکن شوید.

مراحل انجام تزریق چربی جهت افزایش سایز الت تناسلی

انجام تزریق چربی باید در کلینیک ها و مراکز معتبر صورت بپذیرد. اولین اقدام جهت انجام این روش زیبایی انتخاب کلینیک همراه با یک پزشک متخصص و ماهر می باشد..

قبل از اقدام به انجام این روش زیبایی حتماً در جلسات حضوری که توسط متخصص برای شما در نظر گرفته می‌شود حضور داشته باشید، تا در این جلسات تمام انتظارات و اهداف خود از انجام این روش زیبایی را با پزشک در میان بگذارید و تمام سوالات و ابهامات خود را بدون هیچ گونه رودرواسی با متخصص در میان بگذارید.

جهت انجام  این روش زیبایی متخصص ابتدا از بی حس کننده های موضعی استفاده می نماید. جهت انجام این روش زیبایی ابتدا چربی های مورد نیاز از نواحی مثل ران ،شکم و  پهلو به کمک دستگاه لیپوساکشن و لیپوماتیک استخراج می گردد .

پس از پاکسازی در دستگاه سانتریفیوژ چربی ها آماده تزریق می گردد.

بعد از انجام تزریق ابتدا متخصص به کمک ژل های تزریقی یک حالت برانگیختگی بر آلت تناسلی ایجاد می نماید و سپس تزریق را به صورت یکنواخت بر نواحی مورد نظر انجام می دهد و باعث ایجاد یک حالت طبیعی بر روی آلت تناسلی می گردد.

انجام این درمان در کمتر از زمان ۱ ساعت  صورت می پذیرد و نتایج  فوق العاده به همراه دارد.
پس از اتمام تزریق ممکن است بعضی از چربی ها جذب گردد که در جنین شرایط متخصص مجدد از تزریق چربی جهت ایجاد نتایج استفاده می نماید.

کاندیدای مورد نظر جهت استفاده از تزریق چربی برای افزایش سایز الت تناسلی

استفاده از این درمان در تمام کلینیک ها و مراکز معتبر به دست افراد باتجربه صورت می‌پذیرد که جهت اقدام به انجام این درمان باید از نظر جسمی در سلامت کامل قرار داشته باشید و چربی مورد نیاز جهت استخراج از نواحی مورد نظر  وجود داشته باشد . زیرا جهت استفاده از این تزریق چربی های بدن خود شخص استفاده می گردد و هیچ گونه ماده خارجی برای تزریق استفاده نمی گردد.

شما می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد بهره مند گردید. جهت استفاده از این روش زیبایی و اینکه آیا کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان هستید یا خیر با مراجعه به این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار بگیرید و سپس  بعد از  بازگویی انتظارات و اهداف خود از انجام این درمان، توسط متخصص مشخص کنید که آیا کاندیدای مورد نظر جهت انجام این درمان به شمار می رود یا خیر.

عوارض و مشکلات پس از انجام تزریق چربی جهت افزایش سایز الت تناسلی

استفاده از تزریق چربی به دلیل اینکه از چربی های بدن خود شخص استفاده می‌گردد معمولاً عوارض و پیامدهای منفی زیادی به همراه ندارد ،ولی با در نظر گرفتن اینکه انجام هر یک از روش های زیبایی علاوه بر اینکه مزایای به دنبال دارد می تواند عوارضی نیز به همراه داشته باشند ، انجام این روش زیبایی نیز شامل این موارد می باشد. ولی عوارض کاملا موقتی می باشند و در کمترین زمان ممکن درمان می گردد اگر توسط یک پزشک ماهر و باتجربه در کلینیک ها و مراکز معتبر صورت بپذیرد.

معمولاً عوارضی که به دنبال این روش زیبایی ایجاد میگردد کمی تورم، التهاب و سوزش می باشد که با رعایت مراقبت های توصیه شده توسط متخصص درمان و رفع می گردد و جای هیچ گونه نگرانی ندارد و در عرض چند هفته به طور کامل از بین خواهد رفت

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر عوارض و مشکلات پس از اتمام تزریق چربی نشده است و بنابراین شما با خیال آسوده و راحت می توانید اقدام به انجام این روش زیبایی جهت افزایش اعتماد به نفس خود در برقراری روابط جنسی نمایید.

هزینه های مربوط به انجام تزریق چربی برای افزایش سایز الت تناسلی

هزینه هایی که مختص به انجام این روش زیبایی میباشد متفاوت است  و با توجه به مقدار چربی استخراج شده و تزریق به محل مورد نظر متفاوت می باشد.

همچنین انتخاب کلینیک و حق الزحمه متخصص در هزینه‌های انجام آن درمان تاثیر گذار است.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به انجام این روش زیبایی می توانید با کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تماس حاصل فرمایید. و توسط کارشناسان و مشاوران نسبت به هزینه ها و جلسات مربوط به انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید.

مراقبت های قبل از انجام تزریق چربی در افزایش سایز

  • قبل از انجام تزریق جهت ایجاد نتایج مطلوب باید مراقبت ها و توصیه های که توسط متخصص به شما داده می‌شود را به خوبی رعایت نمایید.
  • حضور در جلسات مشاوره قبل از تزریق بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا در این جلسات تمام انتظارات و اهداف شما با پزشک در میان گذاشته می شود تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب پس از درمان گردید.
  • به مدت یک هفته قبل از انجام تزریق نباید از هیچ گونه داروی رقیق کننده خون همچون آسپرین استفاده گردد.
  • از مصرف انواع مشروبات الکلی قبل از تزریق خودداری شود.
  • از مصرف انواع دخانیات ،کشیدن سیگار  و قلیان به مدت دو هفته قبل از انجام تزریق خودداری کنید.
  • اگر بیمار، داروی خاصی مصرف می‌کند حتماً طی جلسات مشاوره با متخصص در میان بگذارد تا اگر لازم است متخصص داروی جایگزینی برای او در نظر بگیرد.
  • جهت انجام این درمان هیچگونه استرسی نداشته باشید و در روز انجام تزریق با خیال آسوده اقدام به انجام این درمان  نمایید.

مراقبت های بعد از انجام تزریق چربی

  • از دستکاری کردن محل تزریق خودداری شود و از مالش های زیاد نیز اجتناب گردد.
  • اگر متخصص برای شما داروی مسکن مصرف کرده جهت کاهش درد حتماً به موقع مصرف گردد.
  • از برقراری روابط جنسی تا سه هفته پس از انجام تزریق خودداری  گردد.
  • آنتی بیوتیک های مخصوص جهت جلوگیری از عفونت برای شما تجویز میگردد که به موقع مصرف شود.
  • جهت کاهش التهاب و تورم های ایجاد شده از کمپرس سرد بر روی الت تناسلی با توجه به نظر پزشک میتوانید استفاده کنید.
الت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – الت تناسلی

اثرات و نتایج

  • استفاده از تزریق چربی به عنوان یک روش موثر و ایده‌آل می توانند نتایج بلند مدتی را به همراه داشته باشند.
  • جهت ایجاد نتایج نیاز است تا فرد به مدت ۷ الی ۱۰ روز منتظر بماند تا تمام تورم و التهابات ایجاد شده در محل تزریق به طور کامل درمان گردد و نتایج قابل مشاهده باشد .
  • استفاده از این روش نتایج بلند مدت ۳ الی ۵ ساله را به همراه دارد که جهت ایجاد نتایج مجدد می توان از تزریق استفاده کرد.

دوره نقاهت و ریکاوری پس از اتمام تزریق چربی جهت افزایش سایز الت تناسلی

انجام تزریق چربی به عنوان یک روش موثر و ایده آل جهت افزایش سایز الت تناسلی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دلیل سرپایی بودن هیچگونه نیازی به استفاده از بیهوشی و بستری شدن در کلینیک را  ندارد و  پس از اتمام درمان که حدود یک ساعت زمان نیاز دارد میتواند کلینیک را ترک و به روال زندگی خود ادامه دهد. فقط باید مراقبت‌های خاص که توسط متخصص داده می‌شود را به خوبی رعایت نماید و از بلند کردن اجسام سنگین و برقراری روابط جنسی تا دو هفته خودداری نماید، تا شاهد ایجاد نتایج مطلوب پس از گذراندن دوره نقاهت گردد.

تعداد جلسات مربوط به انجام تزریق چربی

جهت انجام تزریق نیاز به یک جلسه درمان می‌باشد ولی در شرایطی با توجه به متابولیسم بدن فرد  نتایج ممکن است برای  افراد  یکسان  نباشد و متخصص جلسات دیگری برای انجام تزریقات در نظر بگیرد.

معمولاً زمانی که مختص به انجام این روش زیبایی می باشد حدود یک ساعت می باشد که با توجه به مقدار استخراج و ایجاد نتایج متفاوت است.

شما می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد بهره مند گردید.

با حضور در این کلینیک توسط بهترین متخصصین مورد مشاوره قرار بگیرید و سپس اقدام به انجام این درمان نماید و باعث افزایش سایز و طول آلت تناسلی خود گردید.

آمپول افزایش سایز الت تناسلی

آمپول هایی که جهت افزایش سایز مورد استفاده قرار می گیرند حاوی ژل هایی هستند که از هیالورونیک اسید تشکیل  شده و  جهت انجام این درمان متخصص آرامش بخش  را در بدنه و سر آلت تناسلی تزریق می نماید.
این ژنها در مدت زمان معین شده با جذب آب اطراف ناحیه تزریق باعث می شوند تا آلت تناسلی بزرگ تر و کلفت تر به نظر برسد.
این درمان  جهت استفاده برای افرادی مناسب میباشد که آلت تناسلی آنها کوچک  و یا دچار اختلالات نعوظ شده باشد، به همین دلیل انجام تزریق ژل جهت  رفع کج بودن آلت و خم شدن آن در هنگام برقراری رابطه جنسی  نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انجام تزریق ژل جهت  بزرگ شدن آلت تناسلی ممکن است  که  و شکل و فرم  آلت را تغییر دهد ، بنابراین باید برای انجام این تزریق به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه نمایید تا متخصص ماهر و باتجربه ژل را به طور مساوی در نواحی تزریق نماید.

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی

استفاده از روشهای سنتی در کنار انجام روش های شیمیایی برای بزرگ کردن آلت تناسلی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که به طور طبیعی می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای را با خطرات کمتر نسبت به روش های شیمیایی به همراه داشته باشد.

انجام طب سنتی به کمک گیاهان دارویی و روش های طبیعی می تواند تاثیر بسزایی بر روی هورمون های جنسی بگذارد و به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک کند .

از جمله گیاهانی که میتوان در طب سنتی جهت افزایش سایز از آنها استفاده گر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قارچ کوردیسپس:

استفاده از این قارچ می تواند به ناتوانی جنسی و افزایش میل جنسی و درمان اختلال نعوظ کمک کند که شبیه به یک کرم است. استفاده از این قارچ ها  می‌تواند به افزایش استخوان سازی در آقایان نیز کمک کند و با مصرف این نوع قارچ باعث افزایش گردش خون شد و به افزایش تستسترون در خون نیز کمک کرد که این عامل خود می‌تواند به افزایش طول آلت تناسلی کمک کند.

کارلا:
استفاده از این گیاه می‌تواند به بهبود اختلالات جنسی و رفع مشکلات دستگاه تناسلی کمک کنند.

علف اپیمدیوم:
از این گیاه می‌توان جهت درمان اختلال نعوظ کمک گرفت، علاوه بر این با مصرف همزمان چند دارو با این گیاه می توان باعث بزرگتر شدن آلت تناسلی در مردان شد.

کلپ:
این نوع گیاه در سواحل اقیانوس آرام و اطلس  رشد می نماید و حاوی مقدار زیادی از کلسیم، پتاسیم و منیزیم می باشد و خاصیت باکتری هایی نیز دارد. استفاده از این گیاه می‌تواند به افزایش هورمون های جنسی و بهبود نعوظ و بزرگ شدن آلت تناسلی کمک کند.

جینکو:

این گیاه حاوی مواد مغذی و غنی می باشد و به همین دلیل می‌تواند انرژی مردان را افزایش و باعث افزایش میل جنسی گردد. غذاهای زیادی وجود دارد که می تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی تاثیر بگذارند از جمله این غذاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

غذاهای دریایی:

غذاهای دریایی به دلیل وجود امگا ۳ و روغن های چربی زیادی که دارند می توانند به افزایش خونرسانی کمک زیادی کند به همین دلیل غذاهای دریایی می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سایز الت تناسلی داشته باشند.

موز:
استفاده از این میوه که معمولاً حاوی منیزیم و پتاسیم است می‌تواند به افزایش سایز الت تناسلی کمک کند.

از جمله دیگر خوراکی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هندوانه
  • زردچوبه
  • شکلات تلخ
  • عدس
  • تخم‌مرغ
  • عسل

همچنین استفاده از ویتامین های مختلف از جمله ویتامین آ و بیدیA،  D،  C،  B5 می تواند جهت افزایش سایز الت تناسلی مورد استفاده قرار بگیرد.

پمپ آلت و افزایش سایز الت تناسلی آقایان

یکی دیگر از  روش هایی که میتوان جهت افزایش سایز الت تناسلی از آن کمک گرفت استفاده از پمپ است. این پمپ ها را جهت  بزرگ شدن آلت تناسلی استفاده کرد.

پمپ آلت شبیه به یک استوانه میباشد که با قرار دادن بر روی آلت و تخلیه هوای موجود در پمپ به بزرگتر شدن آلت تناسلی در کوتاه مدت کمک  می‌شود. ولی استفاده بیش از حد این پمپ ها می تواند باعث آسیب رساندن به نواحی تناسلی کردند

نتیجه گیری

با توجه به اینکه بیشتر آقایان از اندازه و سایز آلت تناسلی خود رضایت ندارند و به دنبال راه حل ها و روش های موثر جهت افزایش سایز هستند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی می توان روشهای موثر و متعددی را جهت افزایش سایز استفاده کرد. از جمله روش هایی مثل تزریق ژل و چربی انجام درمان ها و ورزش های متعدد که ما در این محتوا سعی کردیم  شما را با این موارد و درمان ها آشنا سازیم.

از جمله روش‌هایی که به عنوان درمان های موثر از طرفداران بیشتری جهت افزایش سایز برخوردار می باشند انجام تزریق ژل و چربی می باشد . جهت استفاده از این روش ها میتوانید به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه و تحت درمان متخصصین اقدام به انجام درمان نمایید .

استفاده از تزریق چربی در کمترین زمان ممکن باعث ایجاد نتایج مطلوب با ماندگاری طولانی مدت با کمترین عوارض جانبی می گردد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق چربی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد بهره مند گردید. با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد مشاوره قرار بگیرید و سپس اقدام به انجام این درمان نموده و زیبایی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک برای شما عزیزان انجام میپذیرد که تمام خدمات مربوط به مشاوره به صورت کاملاً رایگان در نظر گرفته می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/C4Rv2akf

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/clinichashemieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://t.me/clinichashemiye

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir