آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود؟

آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود؟

آیا از تکنولوژی هایفوتراپی برای لاغری هم استفاده می شود؟

یکی از مشکلاتی که همه افراد در تمام سنین با آن مواجه می شوند چربی ‌های موضعی و زیر پوستی است. این امکان وجود دارد که با گرفتن رژیم یا ورزش لاغر شده باشید .
اما همچنان در قسمت هایی از بدنتان چربی ‌های اضافی وجود داشته باشد. یا ممکن است وزنتان به طور کلی مناسب باشد اما به دلیل مسائل ژنتیکی در پهلو و شکم شما چربی مشاهده شود.
بدن انسان هیچ قانون خاصی برای آب کردن چربی ها ندارد. به همین دلیل است که روش ‌های درمانی خاصی برای حدف چربی ‌های موضعی به وجود آمده است .
ما در سایت  کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد در این مقاله قصد داریم یکی از این روش ها را به شما معرفی کنیم.
استفاده  از هایفوتراپی به عنوان یکی از  روش‌های ایمن و بدون دردسر به راحتی می‌تواند کمک شایانی در تمام مراحل زیبایی به شما بکند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

هایفوتراپی چیست؟

هایفو (HIFU) مخفف عبارت امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد. تاثیرات این امواج بر روی لایه ‌های مختلف پوست و زیر پوست است و این امکان را دارد که با مکانیسم‌ های مختلفی اثرات زیبایی و درمانی بر روی بدن بگذارد.

به طور مثال یکی از دلایل استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای پروستات است. در این مورد امواج طوری تنظیم خواهند شد که فقط و فقط به بافت توموری آسیب برسانند صدمه ای به اندام ها و بافت های کناری وارد نکنند.
با هایفو  می توان لیفت صورت نیز انجام داد به صورتی که امواج بر لایه‌ های عمقی پوست تاثیر بگذارند و پوست را به کلاژن سازی تحریک کنند. با این کار چین و چروک ‌های صورت رفع شده، پوست و عضلات صورت نیز سفت و به سمت بالا می روند.

اگر بخواهیم از هایفوتراپی برای لاغری استفاده کنیم ، امواج دستگاه را بر روی بافت چربی جمع شده در اندام مورد نظر متمرکز خواهیم کرد.
امواج فراصوت هایفو بدون رساندن آسیب به لایه‌ های سطحی پوست ، آن ها را پشت سر گذاشته و به بافت چربی برخورد می کنند.
دمای چربی ‌های مورد هدف نیز بالا رفته و به طور کلی حدف خواهند شد. البته این کار را می‌توان به نحوی انجام داد که به طور همزمان به از بین رفتن چربی ها ، پوست نیز سفت شود و از شل شدن آن جلوگیری کرد. تنها روشی که می تواند این دو کار را به طور همزمان انجام دهد هایفو است.
هایفوتراپی هم برای آقایان و هم برای خانم ‌ها قابل استفاده می باشد.

 

مراحل انجام هایفوتراپی :

در جلسه درمانی هایفو ، امواج فراصوت آن با قدرت به سمت چربی ها پرتاب می شوندنحوه طراحی این امواج به گونه ای بوده است که همه آن ها در یک نقطه متمرکز شوند. این کار دقیقا مانند  آزمایش سوزاندن کاغذ با استفاده از ذره بین و نور خورشید است. امواج فراصوت هایفو به گونه ای از بین لایه های پوست عبور می کنند که هیچ برخوردی با  آن ها نداشته باشند و آسیبی نرسانند.
به طوری که امواج تا قبل از رسیدن به بافت چربی پراکنده هستند و هنگام رسیدن به چربی در یک نقطه جمع می شوند.

بنابراین تا هنگامی که این امواج پراکنده هستند، نمی‌ توانند گرمای زیادی ایجاد کنند (دمای ۵۶ درجه سانتی‌گراد) و به بافت ‌ها آسیب برسانند. اما زمانی که به بافت چربی که می رسند ، باعث بالا رفتن دمای نقطه‌ کانونی خواهند شد. به این شکل سلول ‌های بافت چربی گرم شده و از بین می‌روند. بعد از هایفو تراکم چربی ها به شدت کاهش می یابد.

آسیب رسانی به بافت چربی باعث می شود تا مرگ سلولی یا نکروز اتفاق بیفتد. سلول ‌هایی که می میرند و از بین می روند هفته ها یا ماه های بعد به مرور زمان ترمیم شده و از اندام مورد اصابت امواج خارج می گردند. همچنین چربی ها نیز توسز کبد یا مجاری لنفاوی از آن ناحیه بیرون کشیده می شوند. به این ترتیب لاغری حاصل خواهد شد.

با توجه به نوع عملکرد امواج فراصوت ، می‌ توانیم از این امواج جهت بهبود انحنای سطحی بدن نیز استفاده نماییم.

در جلسه درمانی امواج پر قدرت فراصوت به بافت چربی فرستاده می‌شوند که این امواج به شکلی طراحی شده اند که در یک نقطه متمرکز می‌شوند مثل آزمایش سوزاندن کاغذ با استفاده از ذره بین و نور خورشید که تمام ما در دوران کودکی این آزمایش را انجام داده‌ایم. امواج فراصوت از لایه های سطح پوست عبور می کند و بافت چربی را مورد هدف قرار می‌دهد .
این امواج تنها روی بافت چربی متمرکز می‌شوند و تا قبل از آن به شکل پراکنده هستند تا قبل از رسیدن به نقطه کانونی روی هیچ بافی متمرکز نمی‌شوند تا هنگامی که امواج فراصوت پراکنده باشند نمی توانند تولید گرما کنند و آسیب دیدن بافت را به همراه داشته باشند .
اما به بافت چربی که رسیدند به یکدیگر می‌رسند و باعث افزایش دما در نقطه کانونی می شوند بدین ترتیب سلول های چربی را به راحتی از بین می برند ، آسیب دیدن بافت چربی باعث مرگ سلولی می‌شود.

سلول‌های از بین رفته طی چند هفته و حتی چند ماه به مرور ترمیم و از محل اندام مورد نظر خارج می‌شوند و چربی موجود در سلول ها به کمک مجاری لنفاوی و کبد از بدن خارج می شود بدین ترتیب حجم لایه چربی از بین می‌رود و اندام لاغر می‌شود با توجه به هدفمند بودن امواج هایفو می توان از آن برای بهبود انحنای سطحی بدن نیز استفاده کرد.

 

نتایج هایفوتراپی برای لاغری:

خارج شدن سلول‌های چربی از بافت تحت درمان حدود ۸ الی ۱۲ هفته طول می‌کشد به طور معمول از هفته چهارم بعد از انجام درمان به مرور نتایج هایفوتراپی را می‌توان تشخیص داد و تا ۱۲ هفته تا حد بسیار خوبی قابل مشاهده است .
مشاهده نتایج اصلی و قطعی هایفوتراپی برای لاغری ممکن است که زمان ببرد و لازم است کمی صبور باشید.

اگر شما هم میخواهید از نتایج هایفوتراپی برای لاغری و حذف چربی های اضافه استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید.
همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

 

تفاوت کاهش چربی و کاهش وزن را بدانید

کاهش چربی:

برخلاف روش های جراحی و همچنین بدون جراحی برای لاغری نتایج هایفو می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد به کمک این درمان سلول های چربی برای همیشه از بین می‌روند و حتی اگر وزن اضافه وزن در ناحیه درمان دارید افزایش سایز نخواهید داشت یعنی بعد از درمان اگر وزن شما ثابت بماند لباس های سایز کوچکتر به تنتان می‌رود و راحت به تن شما می نشیند.

کاهش وزن:

هنگامی که وزن کم می کنید تعداد سلول‌های چربی بدن ثابت است و فقط سایز آن کوچک می‌شود اگر دوباره چاق شوید سلول‌های چربی بزرگ می‌شوند و همواره پهلو ، شکم ، ران ، باسن و بازوی شما بزرگ می شود.

نکته اصلی در خصوص نتایج هایفوتراپی برای لاغری حائز اهمیت است دانستن تفاوت کاهش چربی با کاهش وزن است این دو مفهوم با هم متفاوت هنگامی که وزن بدن کم می شود ، سلول های چربی بدن کوچک می‌شود ولی تعداد آنها تغییر نمی کند.
وقتی که دوباره وزن اضافه کنید سلول‌های چربی بزرگ می‌شوند و باز ثابت می‌شوند عملکرد هایفوتراپی بدن با کاهش وزن متفاوت است این درمان باعث کاهش تعداد سلول‌های چربی می شود در عین حال تعداد و حجم سایز سلول چربی که تحت درمان قرار نگرفته‌اند ثابت می‌ماند.
امواج هایفوتراپی برای همیشه می‌تواند سلول‌های چربی را از بین ببرد و اگر اضافه وزن هم داشته باشید دیگر سلول های چربی در ناحیه درمان وجود ندارند که بخواهند بزرگ شوند و هایفوتراپی برای لاغری و کاهش وزن می‌تواند روش مناسب و ثابت شده باشد.

هایفوتراپی برای لاغری
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – هایفوتراپی برای لاغری

کاربرد ومزایای انجام هایفوتراپی :

. روش غیر تهاجمی و موثر از لحاظ تاثیرگذاری های فراوان و لاغری مشابه روش های جراحی و تهاجمی مانند لیپوساکشن است تفاوت این دو این است که هایفوتراپی نیاز به هیچگونه برش ، بخیه و اتاق عمل ندارد.

. سریعترین ریکاوری ، انجام هایفوتراپی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری نیاز ندارد بلافاصله بعد از درمان می توانید به خانه یا محل کار بروید و به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید.

. کاملا ایمن ، روش درمانی هایفوتراپی از نظر سازمان غذا و داروی ایالات متحده ایمن شناخته شده و تا کنون برای هیچ یک از متقاضیان ما در کلینیک عارضه و مشکلی به وجود نیامده است.

 

کاندیدای مناسب جهت انجام هایفوتراپی چه کسانی هستند؟

محدودیت خاصی برای انجام هایفوتراپی وجود ندارد. اما مواردی وجود دارد که ممکن است شما را از انجام این کار منع کند به طور مثال :

  • سن زیر 18 سال
  • خانم هایی که در دوران شیردهی یا بارداری هستند.
  • افراد مبتلا به بیماری های عفونی
  • افراد مبتلا به بیماری های پوستی
  • افرادی که در محل درمان زخم یا اسکار دارند.

شما نیز اگر به کاندیدای مناسب جهت انجام هایفو تراپی هستید می توانید اقدام به انجام این روش زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو و زیبایی و افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنید.

 

عوارض و معایب انجام هایفوتراپی:

طبق گفته برخی از مراجعه کنندگان ممکن است افراد در طول جلسه درمانی احساس داغ شدن، گز گز یا سوزن سوزن شدن کمی داشته باشند.
این موارد کاملا به ضخامت لایه‌ چربی که امواج به آن ها برخورد می کند ، دارد. اما برخی از نواحی بدن هم حساسیت بالایی ندارند و درد و سوزشی در این قسمت ها حس نمی شود.
از طرف دیگر که آستانه تحمل درد همه افراد یکسان نیست و ما معمولاً قبل از شروع جلسه درمان به مراجعین خود این مورد را خاطر نشان می کنیم که امکان دارد درد کمی را حس کنند.
با این حال هایفوتراپی برای لاغری روشی بدون درد و بدون تهاجم محسوب می‌ شود و مزایای آن بیشتر از معایبش است.

 

عوارض جانبی:

عوارض جانبی این روش بسیار کم بوده زیرا هیچ جراحی و برش و بخیه ای را تجربه نخواهید کرد. به همین علت عوارض و خطرات آن کاهش می یابد و حتی در صورت مشاهده عوارض نیز این اطمینان را داشته باشید که تمامی آن ها بعد از گذشت چند روز کاملا از بین خواهند رفت. از عوارض این روش می توان به حساسیت پوستی و یا قرمزی و تورم اشاره کرد. در صورتی شاهد تداوم این عوارض بودید و یا عوارض دیگری را به غیر از موارد گفته شده مشاهده کردید بعتر است با کلینیک تماس گرفته و نوبت معاینه بگیرید.

 

هزینه‌های مربوط  به هایفو تراپی:

هزینه انجام هایفو تراپی بستگی به نوع روش درمانی ، مدت زمان آن ، محل تحت درمان ، انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دارد که برای هر فرد می‌تواند هزینه متفاوت باشد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید .
یا می توانید با مراجعه حضوری به این کلینیک با مشاوران و کارشناسان با تجربه و حرفه‌ای به گفتگو بنشینید و از انجام درمان ، هزینه درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی یا هر روش دیگری دارید اطلاعات کامل به دست آورید .
مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید.

 

مراقبت های قبل از انجام هایفوتراپی

. قبل از انجام درمان در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید و اگر بیماری مزمنی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید حتما پزشک را مطلع کنید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. از مصرف قرص های رقیق کننده خون قبل از درمان خودداری کنید.

. قبل از درمان استحمام کنید ، پوست خود را تمیز کنید و از هیچ گونه مواد حالت دهنده و لوسیون ها بر روی پوست استفاده نکنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید قبل از درمان خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

 

توصیه و مراقبت های بعد از هایفوتراپی

. بعد از انجام هایفو تراپی می توانید بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید ولی رعایت برخی توصیه ها می تواند نتایج بهتری را از این روش درمانی برای شما رقم بزند و از بروز هرگونه مشکل و عوارضی نیز جلوگیری کند از جمله:

. از فشار آوردن و دستکاری ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

. از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی پرهیز کنید.

. اگر دارویی توسط متخصص برای شما تجویز شده آن را به موقع مصرف کنید.

. تا ۲۴ ساعت از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

 

دوره نقاهت  و ریکاور پس از انجام هایفوتراپی :

هایفوتراپی یک روش آسان و موثر است که فرد می‌تواند در زمان کوتاهی نتایج خوبی را از این روش درمانی به دست اورد هایفو تراپی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.
شما بلافاصله بعد از درمان می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید ، ممکن است که کمی التهاب و تورم در محل درمان به وجود آید که این مشکل نیز طی ۲۴ ساعت به طور کامل از بین خواهد رفت البته این را در نظر داشته باشید که اگر هایفوتراپی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید دوره نقاهتی برای شما رقم نمیزند .

شما می توانید هایفوتراپی را با خیالی آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و هر گونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان بمانید.

 

تعداد جلسات مربوط به انجام هایفوتراپی :

لازم نیست که تعداد جلسات زیادی را به منظور انجام هایفوتراپی به کلینیک مراجعه نمایید.
به طور کلی به یک یا دو جلسه مشاوره و معاینه قبل از هایفوتراپی نیاز دارید و خود جلسه اصلی درمان نیز در یک زور و در طی چند ساعت انجام می شود.

همچنین به دلیل آن که برش و بخیه ندارد ، نیاز به مراجعه مجدد برای کشیدن بخیه ها ندارید.

در صورت نیاز و یا مشاهده عوارض غیر طبیعی بعد از هایفو می توانید با هماهنگی قبلی به پزشک خود مراجعه نمایید و معاینه شوید و داروهای جدید دریافت کنید. تمامی این موارد در جلسات مشاوره برای شما عزیزان گفته خواهد شد.

 

سوالات متداول در مورد هایفوتراپی برای لاغری

استفاده از هایفوتراپی در پزشکی به بیش از نیم قرن می‌رسد با این حال چون کاربردهای زیبایی و لاغری آن جدید هستند پس متقاضیان سوالات زیادی در خصوص این روش درمانی دارند در ادامه چند مورد از رایج ترین سوال ها را مطرح کرده و به آنها پاسخ داده ایم.

در صورتی که پاسخ سوال ها و پرسش های خود را نیافتید می توانید از طریق تماس تلفنی یا بخش نظرات همین صفحه از مشاوران کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد سوالات درمانی و غیر درمانی خود را بپرسید.

. آیا هایفوتراپی برای لاغری در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد انجام می‌شود؟

بله کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد یکی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی را دارد این دستگاه ۵ بخش تولید کننده امواج مختلف را دارد که هر کدام می‌تواند روی نواحی خاصی از بدن طراحی شود بسته به عمق نفوذ این امواج توسط دستگاه‌های موجود در این کلینیک می‌تواند باعث رفع چین و چروک ، لیفت پوست صورت و گردن همچنین از بین بردن بافت چربی صورت گیرد به خصوص چربی های پهلو و شکم.

. کدام بخش های بدن را می توان با هایفوتراپی درمان کرد؟

هایفوتراپی برای لاغری می تواند بر قسمت های شکم ، پهلو ، ران و بازو استفاده شود.

. چربی هایی که هایفو از بین می برد چه می شوند؟

چربی‌های از بین رفته چند هفته و یا چند ماه به طور قابل ملاحظه‌ای توسط بدن دفع می شوند ، سایر نواحی درمان شده طی این مدت لاغر می‌شوند و معمولاً پوست این نواحی نیز سفت و خوش حالت می‌شود.

. آیا چربی های از بین رفته باز می گردد؟

خیر افراد بزرگسال تعداد محدودی سلول طبیعی دارند به همین خاطر بعد از از بین رفتن این چربی ها توسط هایفوتراپی سلول های باقیمانده تقسیم می‌شوند و تعداد آنها نیز کاهش پیدا نمی کند با این حال سلول‌های باقیمانده می‌توانند بزرگ شوند که این بستگی به رژیم غذایی ، ورزش ، داروهای مصرفی و عوامل دیگری مانند سبک زندگی دارد توجه کنید که برای نتایج هایفوتراپی وزن خود را ثابت نگه دارید البته با افزایش وزن نواحی درمان شده به شکل قابل توجهی کمتر از قسمت‌های دیگر بدن چاق میشود.

. آیا هایفوتراپی بدن دردناک است؟

برخی از متقاضیان می گویند که در جلسه درمانی احساس گرم شدن ، گزگز شدن و یا سوزن سوزن شدن کمی را تجربه کرده است که این موارد بخاطر ضخامت لایه چربی تحت درمان است برخی از نواحی هم حساس نیستند و هیچگونه دردی وجود ندارد از آنجا که استانه تحمل در افراد گوناگون است ما معمولاً به مراجعه‌کنندگان می‌گوییم که درد خفیفی را تجربه می‌کنند با این حال هایفوتراپی برای لاغری یک روش بدون درد و کم تهاجم به شمار می‌رود.

. آیا از هایفوتراپی میتوان برای سوزاندن چربی های اضافی کم استفاده کرد؟

طول عمق نفوذ امواج فراصوت از پیش مشخص شده حداقل باید ۲.۶ سانتیمتر چربی قابل برداشت در این نواحی وجود داشته باشد حجم لایه ی چربی به کمک ابزارهای تشخیصی تعیین می‌شود برای فهمیدن این موضوع می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

. چه کسانی نمی توانند هایفوتراپی کنند؟

خانم‌هایی که باردار و شیرده هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند ، شما باید بالای ۱۸ سال باشید به بیماری‌هایی مانند عفونت ها و بیماری های پوستی یا فتق دچار نباشید ، در ناحیه درمانی هیچگونه زخم و اسکاری وجود نداشته باشد.

. آیا هایفوتراپی برای لاغری عوارض دارد؟

تنها عوارض انجام هایفوتراپی کمی قرمزی و حساسیت به لمس در محل درمان است که این مشکل نیز طی ۲۴ ساعت به خوبی برطرف می شود.

. چقدر سایز کم خواهد کرد؟

به طور متوسط سایز دور کمر برای افراد متقاضی حدود ۳ سانتی متر کاهش می‌یابد یعنی حدود یکسال است البته نتایج در بعضی افراد بیشتر و در بعضی از افراد کمتر است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

نتیجه گیری :

وقتی صحبت از کاهش وزن به میان می ‌آید، روش های معمول در مورد آن به ذهنتان می آید مانند پزشکان و متخصصان تغذیه و رژیم‌ شناسان، مربیان ورزشی ، حتی مربیان سلامت روان. اما ممکن است یک راه آسان تر و سریع تر نیز  وجود داشته باشد که هنوز به آن فکر نکرده اید: هایفوتراپی. به نظر می رسد.

استفاده از هایفوتراپی یکی دیگر از راه هایی است که مردم با آن به کاهش وزن و سایز می رسند. این روش غیر تهاجمی بوده و بدون جراحی انجام می شود. در نتیجه دوران نقاهت و عوارض جانبی خاصی ندارد. نتایج آن نیز همیشگی می باشد.

شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام هایفوتراپی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان متخصصین با تجربه استفاده و به رفع مشکلات پوست و رفع چربی های اضافه از نقاط مختلف بدن خود کمک کنید.

درباره کلینبک:

ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص ، پرستاران مجرب و اپراتور ها و تکنسین های کارآزموده را در کنار هم گرد آوریم. این کار نتیجه ای جز خدمات زیبایی بدون مشکل و رضایت بیماران و متقاضیان زیباجو برای ما نداشته است.

ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که با کمک ما میتوانید بهترین تجربه را از انواع عمل های جراحی زیبایی و درمانی داشته باشید.

برای تجربه کردن یک حس خوب می توانید با کارشناسان  کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد  تماس بگیرید و در رابطه با جراحی مورد نطر خود از آن ها مشاوره بخواهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ نتایج بعد از هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

هایفوتراپی معجزه جوانسازی و لیفت صورت هزینه و مزایا

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinichashemieh.ir/8qip

لینک آپارات: https://aparat.com/v/jwdXc

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/XojUvEWR

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir