تزریق ژل لب با کائوال

تزریق ژل لب با کائوال

تزریق ژل لب با کائوال :

داشتن لب های زیبا و خوش فرم یکی از فاکتور های مهم زیبایی صورت است که نقش مهمی در جذابیت چهره ایفا می کند . با داشتن لب های بر جسته با فرمی متناسب جذابیت چهره چند برابر می شود متاسفانه برخی افراد به طور ژنتیکی و یا مادر زادی دارای لب های باریک و کوچک هستند و این موضوع باعث شده که در کنار کاهش زیبایی چهره اعتماد به نفس آن ها کاهش می یابد.

البته برخی افراد به دلیل افزایش سن،  استعمال دخانیات،  قرار گرفتن مداوم در برابر نور خورشید و ….  حجم و زیبایی لب های خود را از دست داده اند و به تدریج فرم  لب های آن ها به شکل نا محدود تغییر کرده است.

لب های باریک و کم حجم یکی از دلایل نا رضایتی زیبا جویان نیست که در کلینیک های زیبایی مراجعه می‌ کنند.  بنابراین متخصصین زیبایی برای باز گرداندن حجم لب ها و فرم دهی آن ها تزریق ژل لب با کائوال را پیشنهاد می دهند.
این روش کاملا بی خطر است و نتایج بی نظیری به دنبال دارد.

همه کسانی که از  حجم لب های خود رضایت کافی ندارند و به دنبال روشی برای خوش فرمی لب های خود هستند می توانند در کوتاه ترین زمان از مزایای بی‌ نظیر این تزریق ژل لب بهره ببرند.

در این تکنیک زیبایی بافت لب و کناره های آن برجسته و حجیم می شود تا زیبایی لب و چهره افزایش یابد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

تزریق ژل لب چیست؟

ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها با تزریق انجام می گیرد و میزان ژل و عمق تزریق بستگی به نوع ماده در نظر گرفته شده و همچنین سلیقه فرد متقاضی دارد انواع گوناگونی از فیلر های پوستی هستند که برای تزریق به لب و نواحی اطراف آن مورد استفاده قرار می گیرند اما در میان آنها هیالورونیک اسید که به طور طبیعی نیز در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب ها می تواند کمک کند بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است نکته مهم در مورد تزریق ژل لب این است که تناسب میان لب بالا و پایین باید در نظر گرفته شود تا نتایج عالی به وجود آید به علاوه اینکه فرم لب های هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود و مختص خود فرد می باشد و نباید این انتظار را داشته باشید تا فرم لب بعد از تزریق مانند سایر افراد شود به همین دلیل این روش زیبایی حتما باید توسط پزشک متخصص که آشنایی کامل به آناتومی لب صورت دارد انجام شود تزریق ژل لب و استفاده از سوزن های بسیار ظریف و در زاویه مناسب داخل لب و یا نواحی اطراف لب صورت می گیرد و می تواند برای کاهش احساس درد از کرم های بی حس کننده موضعی که حاوی لیدوکائین استفاده شود.
شما باید در انتخاب مدل لب با پزشک مشورت کنید.  برخی افراد تمایل دارند که لب بالای آن ها کمی برجسته تر از لب پایین می باشد و یا بر عکس دوست دارند که اندازه لب بالا و پایین یکسان باشد.  بنابراین می توان از مدل های مختلفی برای فرم دهی به لب ها استفاده کرد که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

  •  تزریق ژل مدل لب روسی

مدل لب روسی یکی از مدل های پر طرفدار برای زیبایی و فرم دهی لب ها می باشد که تزریق از سمت داخل به بیرون بر حاشیه لب ها به صورت عمودی تزریق می شود . این روش برای کسانی مناسب است که از باریکی و حجم کم  لب های  خود نا راضی هستند این افراد  می تواند نتایج مناسبی پس از تزریق  حاصل کنند.

  •  ژل لب عروسکی

عروسکی میزان ژل بیشتر در لب پایین تزریق خواهد شد تا حجم لب پایین بیشتر از لب بالا شود و لب ها فرم عروسک یا باربی به خود بگیرند.

  • تزریق ژل مدل لب طبیعی

این مدل لب  برای افرادی انجام می‌ شود که دوست دارند لب های آن ها  فرم طبیعی داشته باشد و حجم لب هایشان به صورت نا محسوس و کاملاً طبیعی افزایش یابد.

  • ژل قلبی

تزریق ژل لب قلبی برای آن دسته از افرادی مناسب است که فرم صورت بیضی شکل دارند که در این روش فاصله بین قسمت بالای و حاشیه لب ایجاد خواهد شد و به اصطلاح ظاهر لب های آنها  شکل قلب به خود می گیرد.

متخصصین در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد قبل از تزریق ژل به لب ها مدل لب را بر اساس ساختار چهره و  فرم لب ها مشخص می کنند  تا هیچ تناقضی در صورت ایجاد نشود.

 

مزایا و معایب ژل لب

قطعا تمام روش های زیبایی یکسری مزایا و معایب با خود به دنبال دارند و ژل لب نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود از جمله مزایایی که میتوان برای تزریق ژل لب بیان کرد:

. حجم دهی و فرم دهی به لب ها در زمان بسیار کوتاه و متناسب با سلیقه شخصی فرد

. ماندگاری بسیار بالای این روش درمانی برای زیبا سازی صورت و لب ها

. کبودی یا تورم بسیار کم و اندک

. پایین بودن احتمال بروز عوارض بعد از انجام تزریق

. هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روش های درمانی

. مشاهده فوری نتایج این روش درمانی.

تزریق ژل لب یک روش آسان است که توسط پزشک باید انجام گیرد و در زمان بسیار کوتاه می توانید به راحتی به نتایج دلخواه برسید و بعد از پایان جلسه درمانی بلافاصله کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شوید این روش می‌تواند حجم از دست رفته لب ها را بازگرداند و زیبایی و جذابیت را برای شما به ارمغان آورد شما هم می توانید از زیبایی آن لذت ببرید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید اگر علاقه دارید که از این مزایا بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل لب می باشند ؟

زیبا سازی فرم لب ها با تزریق ژل به تصمیم و خواسته خود فرد بستگی دارد.  بنابراین کسانی که از فرم و حجم لب های خود رضایت کافی ندارند می توانند با تزریق ژل لب های خود را کمی برجسته و بزرگ تر کنند.  همچنین کسانی که به دلایل مختلفی فرم زیبایی لب های خود را از دست داده اند می توانند با این تکنیک،  مدل لب هایشان را به فرم قبل  تبدیل کنند.

به هر حال کسانی که قصد دارند این تکنیک زیبایی را انجام دهند باید نسبت به نتایج درمان انتظارات منطقی و واقع بینانه داشته باشند.  این نکته حائز اهمیت است که در هنگام تزریق ژل ، اگر با مشکلات زیر مواجه هستید از انجام این فرآیند خود داری کنید :

  • در صورت ابتلا به هر گونه عفونت فعال دهانی از قبیل تبخال  یا آفت
  • در صورت ابتلا به بیماری های خود ایمنی و بیماری های خاص مانند دیابت یا لوپوس
  • در صورت وجود مشکلاتی مربوط به بیماری های انعقاد خون
  • افرادی که درگیر بیماری های ویروسی مانند سرماخوردگی یا کرونا هستند.
  • افرادی که نسبت به ژل های حاوی هیالورونیک اسید یا لیدوکائین دچار حساسیت می‌ شوند.  این افراد  قبل از تزریق ژل باید حتما پزشک را از شرایط بدنی خود مطلع کنند.

به طور کلی کاندیدای مناسب تزریق ژل به لب عبارتند از :

  • کسانی که لب هایی نا متقارن دارد.
  • کسانی که از مدل لب های خود رضایت ندارند.
  • کسانی که به دلایل مختلف حجم لب های خود را از دست داده اند.
  • کسانی که با افتادگی گوشه لب مواجه هستند و چهره آن ها غمگین ظاهر می شود.
  • کسانی که به دنبال نتایج سریع و موثر برای فرم دهی به لب های خود هستند.
  • کسانی که به زیبایی چهره خود اهمیت می دهند و می خواهند تناسب خاصی بین اجزاء صورت خود  ایجاد کنند.

متخصصین قبل از انجام تزریق ژل کاندیدای مناسب این فرایند  زیبایی را مشخص می کنند تا از بروز عوارض و نتایج نا مطلوب جلوگیری کنند.

 

عوارض تزریق ژل لب

از جمله معایب یا عوارض تزریق ژل لب میتوان به مواردی مانند خونریزی در ناحیه تزریق ، ایجاد ورم یا کبودی ، حساسیت و طبیعی نبودن حالت لب ها اشاره کرد اما در صورتی که تزریق ژل لب در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام گیرد احتمال بروز هریک از این عوارض می تواند به حداقل خود برسد شما می توانید با خیالی آسوده تزریق ژل لب را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه ان کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی و ناخواسته در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید تمام خدمات زیبایی پوست و مو کلینیک تحت نظارت پزشکان و متخصصان با تجربه صورت میگیرد.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – تزریق ژل لب

مراحل تزریق ژل لب

قبل از این که بخواهید با مراحل تزریق ژل به لب آشنا شوید بهتر است با برند های معتبر ژل های تزریقی آشنا شوید زیرا، با انتخاب برند با کیفیت می توانید نتایجی مطلوب و موثری حاصل کنید.  اما در صورت نا مرغوب بودن ژل ها با عوارض نا خوشایند و جبران نا پذیری مواجه می شوید . البته عواملی از قبیل

  • شرایط سنی متقاضیان
  • مدل لب
  • انتظارات و خواسته های افراد از تزریق

در انتخاب برند و مارک ژل موثر می باشد.  در کنار انتخاب برند مرغوب و با کیفیت نحوه تزریق ژل نیز موضوع پر اهمیتی خواهد بود

 

برترین برندهای ژل لب

انتخاب برند ژل لب از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود چرا که نامرغوب بودن ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری را با خود به دنبال داشته باشد مواردی از جمله سن فرد ، فرم لب ها و نتایج مورد انتظار در مشخص شدن برند و مارک ژل در تغییر هستند و در کنار برند انتخابی نحوه تزریق نیز بسیار اهمیت دارد در این قسمت از این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین برندهای ژل لب بپردازیم.

ژل لب رستیلین:

رستیلین  یکی از برند های مرغوب  ژل های تزریق می باشد که حاوی غلظت بالایی از  هیالورونیک اسید می باشد.  قیمت این ژل نسبت به ژل های دیگر حاوی هیالورونیک اسید کمی بیشتر است.  ژل رستیلین  مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است و ماندگاری آن تقریباً ۶ ماه می باشد.

 ژل لب تئوسیال:

ساخت کشور سوئیس است و بر پایه هیالورنیک اسید ساخته شده و منبع غیر حیوانی دارد اثرات ژل یک سال باقی می ماند و تا حد زیادی به عواملی از جمله نوع پوست و سبک زندگی فرد بستگی دارد.

ژل لب استایلج:

این ژل در کشور فرانسه تولید می شود و حاوی هیالورونیک اسید و  لیدوکائین می‌ باشد که در حجم دهی طبیعی لب ها بسیار موثر است . ماندگاری ژل استایلج در حدود ۶ تا ۲۴ ماه می باشد عوارض ناشی از این نوع ژل بسیار کم است اما توصیه می‌ شود که تا ۲۴ ساعت پس از تزریق هیچ فشاری به لب های خود وارد نکنید.

 ژل لب بلوترو:

ساخت کمپانی آلمان است که مانند بقیه ژل ها این ژل نیز بر پایه هیالورنیک اسید طراحی شده و با توجه به این که حاوی مقادیر بی حس کننده است از میزان درد هنگام تزریق کاسته می شود این برند مورد تایید سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا قرار گرفته و در حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

ژل لب پرفکتا:

ژل پرفکتا فرانسوی است و یکی از برند های مرغوب برای حجم دهی لب ها محسوب می شود.  نتایج حاصل از این تزریق این نوع ژل بلافاصله قابل مشاهده است و پس از تزریق زیبا جویان شاهد عارضه خاصی نخواهند بود.

ژل لب رووفیل:

رووفیل ژل لب کره ای هیالورونیک اسید موجود در آن دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و اثرات آن تا ۱۲ ماه باقی خواهد ماند که البته میزان جذب آن بستگی به نوع پوست و نوع میزان حجم تزریق شده دارد ، ژل رووفیل ، لب را به طور محسوسی می‌تواند حجم دهد.

همه ژل هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند  دارای ساختاری یکسان اند و میزان غلظت و قوام آن ها متفاوت خواهد بود . معمولا ژل های مختلفی برای تزریق به لب وجود دارد البته،  شما باید برند ی را انتخاب کنید که بر اساس محل تزریق و انتظارات شما بهترین نتایج را به دنبال داشته باشد . مثلاً برای استفاده از ژل های رقیق تر باید تزریق در لایه های سطحی انجام شود تا لب  ها کمی برجسته تر ظاهر شوند.
همچنین در مورد تزریق ژل باید این موضوع را مورد توجه قرار دهید که تزریق ژل فقط به میزان حجم دهی لب ها بستگی ندارد بلکه شکل دهی و مشخص کردن مرز های لب یکی از اهداف تزریق ژل خواهد بود و تاثیرات بی نظیری بر زیبایی لب ها خواهد داشت.  پس  در انتخاب برند و مارک ژل باید به عوامل تاثیرگذار توجه بیشتری کرد که عبارتند از :

  • شرایط سنی متقاضیان
  • فرم  کنونی و اولیه لب ها
  • اهداف و انتظارات نهایی از تزریق ژل
  • انحنای لب و شکل هندسی آن ها
  • برند های مختلف ژل

 

تزریق ژل به لب چقدر هزینه دارد؟

هزینه تزریق ژل لب به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله نوع ژل استفاده شده که می‌تواند موقت ، دائمی یا نیمه دائمی باشد ، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب ها از جمله عوامل موثر هستند که می‌توانند روی هزینه نهایی آن تاثیر بگذارند برای دریافت هزینه دقیق می توانید با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید و هزینه نهایی در جلسه مشاوره قبل از تزریق به شما اعلام خواهد شد در مورد هزینه باید عواملی را نیز مدنظر خود قرار دهید از جمله:

. زمانی که می‌خواهید برای هزینه برنامه‌ریزی داشته باشید یادتان باشد که ماندگاری ژل های رایجی مه به لب تزریق میشوند بین ۶ تا ۹ ماه است بعد از این مدت باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید.

. ممکن است بعضی کلینیک ها هزینه بسیار کمتری برای تزریق ژل از شما دریافت کنند با توجه به اینکه عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه نهایی برند و مقدار ژل تزریق شده می باشد هزینه نباید تفاوت زیادی داشته باشد اگر جایی هزینه کمتری از شما دریافت می شود احتمالاً از مواد مصرفی کم کیفیت استفاده می شود در این مورد دقت زیادی داشته باشید.

.هزینه تزریق ژل در ارایشگاه های و مکان های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان تر می باشد تزریق ژل به لب در محل های غیر مجاز با استفاده از ژل های بی کیفیت انجام می گیرد که می‌تواند خطرات بسیاری را با خود به دنبال داشته باشد پ عوارضی مانند ایجاد عفونت بعد از زدن ژل ، خوب پخش نشدن آن و ……. باشد.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل لب :

بعد از این که شما تصمیم گرفتید  تزریق ژل انجام دهید باید در مورد کلینیک های معتبر و تخصصی تحقیق کنید و حتما در یک جلسه مشاوره شرکت کنید تا پزشک توضیحات کامل در مورد مراحل انجام تزریق و مراقبت هایی که باید انجام شود در اختیار شما قرار دهد.  اگر در مورد این تکنیک زیبایی سوالی در ذهن دارید با پزشک خود گفت و گو کنید و پزشک را در جریان سوابق پزشکی خود قرار دهید.

مراقبت های مهم قبل از تزریق ژل به لب ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم .

  • حداقل ده روز قبل از انجام این تکنیک زیبایی از مصرف دارو هایی که باعث رقیق شدن خون می شود مانند آسپرین،  دارو های ، ضد التهابی ، روغن ماهی،  ویتامین E و ….  احتمال خونریزی را در حین تزریق افزایش می دهد را متوقف کنید .
  • حتماً پزشک را در جریان دارو هایی که مصرف می کنید و یا  بیماری های خود قرار دهید  تا از بروز عوارض ناخوشایند جلوگیری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت قبل از تزریق ژل توصیه می شود مصرف نوشیدنی های الکلی یا کافئین دار را کنار بگذارید زیرا احتمال خونریزی و کبودی پس از تزریق  را افزایش می دهد.
  • دو هفته قبل از تزریق ژل درمان های مربوط به دندان پزشکی  مانند جرم گیری یا عصب کشی را انجام ندهید.
  • برای پیشگیری از درد قبل از تزریق ژل می توانید از مسکن استامینوفن استفاده کنید.
  • هنگام مراجعه به کلینیک هیچ  گونه آرایشی نداشته باشید.  حتی استفاده از کرم های مرطوب کننده و بهداشتی توصیه نمی شود.
  • بهتر است چند ساعت قبل از تزریق ژل غذای سبک بخورید.
  • پس از تزریق ژل لب  ممکن است شما شاهد کبودی و تورم بر لب های خود باشید پس  برنامه های خود را طراحی کنید که انجام فعالیت های ورزشی و شدید بدنی را متوقف کنید.
  • اگر مستعد تبخال هستید در جلسه مشاوره به پزشک اطلاع دهید و چند روز قبل از تزریق ژل مصرف دارو های آسیکلوویر را آغاز کنید.
  • چند روز قبل از تزریق ژل آب زیاد بنوشید تا پوست و بدن خود را هیدراته کنید و تاثیرات درمان افزایش یابد.

کاملاً طبیعی است که بعد از تزریق ژل لب می تواند تورم ایجاد شود یا کبودی حاصل شود و این علائم معمولاً طی چند روز برطرف میشود رعایت یک سری نکات و مراقبت ها می تواند به تسریع موارد گفته شده کمک کند و نتایج بهتری برای شما رقم بزند از جمله:

. استفاده از کمپرس سرد برای بهبود تورم و کبودی.

. تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل تا جایی که می‌توانید آب فراوان بنوشید تا هیدراته بدن شما حذف شود و روند ترمیم سرعت پیدا کند.

. بهتر از یکی دو روز بعد از تزریق ژل از فعالیت های شدید بدنی خودداری کنید چرا که این قبیل فعالیت می تواند سبب افزایش تورم و خون مردگی شود.

. به مدت ۴۸ ساعت از بودن در مکان‌هایی مانند سونا ، جکوزی یا محیط های بسیار گرم خودداری کنید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل لب از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.

پس از تزریق ژل مایعات زیاد بنوشید زیرا با تامین آب کافی به بدن می توانید به نتایج مطلوب دست یابید هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات مهم ژل می باشد که در بسیاری از بافت های بدن وجود دارد.  بنابراین این ماده پس از تزریق آب زیادی به سمت خود جذب می کند.  پس با کمبود آب بدن عملکرد ژل ها و فیلر ها کاهش می یابد.

تا چند روز از خوردن غذا های داغ خودداری کنید زیرا تاثیرات ژل  تزریق شده را کاهش می دهد.

مصرف سیگار و الکل سبب  شدت یافتن التهاب و تورم پس از تزریق می شود.  بنابراین توصیه می شود تا یک هفته مصرف آن ها را متوقف کنید .

برای شست و شو  از آب ولرم و شوینده های ملایم استفاده کنید .

ناحیه تزریق را تمیز و خشک نگه دارید تا از بروز عفونت جلوگیری شود.  همچنین این موضوع از التهاب و تحریکات پوستی پیشگیری خواهد کرد.  چون در صورت استفاده از شوینده های عطری و نا مرغوب پوست لب دچار التهاب می شود. در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد پس از تزریق ژل شوینده مناسبی برای زیبا جویان معرفی می شود.

با قرار گرفتن در معرض هوای گرم اثرات تزریق کاهش می یابد.  بنابراین توصیه می شود از رفتن به سونا،  استخر،  جکوزی و حمام داغ خودداری کنید .  در صورت عدم توجه به این موضوع میزان تورم و کبودی نیز افزایش می‌ یابد.

تا چند روز فعالیت های فیزیکی بدن خود را محدود کنید همانطور که می دانید تزریق ژل جزء روش های سرپایی است و نیاز به استراحت و دوره نقاهت ندارد.  اما باید تا مدتی در حدود یک هفته از خم کردن زیاد سر ، جا به جایی اشیاء سنگین و  انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنید.

از ایجاد هر گونه فشار به ناحیه تزریق جلو گیری کنید در صورت عدم توجه به این موضوع باعث خون مردگی گلوله گلوله شدن ژل در زیر بافت لب خواهد شد.

در صورت جمع شدن ژل در زیر لب باید به پزشک مراجعه کنید تا با ماساژ های ملایم ژل به طور یکنواخت در زیر لب پخش شود.

تا سه روز هنگام خوابیدن زیر سر خود را کمی بلند تر از بدن قرار دهید تا از ایجاد تورم و کبودی در لب ها کاسته شود. پس از تزریق ژل باید به صورت طاقباز بخوابید به گونه ای که هیچ فشاری به لب ها وارد نشود.

تا چند روز لباس های یقه گشاد و دکمه دار بپوشید تا هنگام تعویض لباس به  بافت لب شما دچار آسیب نشود.

پس از تزریق ژل تغذیه مناسب داشته باشید و در زمانی که لب های شما بی حس است از خوردن و آشامیدن خودداری کنید . زیرا،  به دلیل بی حسی ممکن است به لب های خود آسیب بزنید و احتمال گاز گرفتن لب ها بسیار زیاد است.

 

اثرات و نتایج:

تزریق ژل لب نتایج دائمی نخواهد داشت و به مرور زمان حجم آن کم می شود و خیلی از افراد سالی یکبار نیاز به تمدید مجدد و تزریق ژل دارند تا فرم و حجم دلخواه لب های آنها حفظ شود در واقع ماندگاری ژل در هر فرد به فرد دیگر متفاوت است و بستگی به یکسری عوامل دارد از جمله:

. نوع ژلی که استفاده می کنید , مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسید بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد ، ژل های نیمه دائمی حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارند و ژل های دائمی مدت بسیار طولانی دوام می آورند.

. برند ژلی که استفاده شده است ، شرکت های گوناگون با فرمولاسیون های مختلفی ژل تولید می کنند برخی از این ژل ها مختص تزریق به لب هستند و برخی دیگر برای تزریق در نواحی دیگر صورت به کار برده می شوند این موارد را پزشک متخصص به طور کامل برای شما توضیح خواهد داد.

. میزان حجم دهی به لب مهم است هر چه حجم ذهی بیشتر باشد ترمیم دیر تری نیاز دارید.

. متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است ، برخی متابولیسم های سریعی دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن خواهد شد.

ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد بعضی از افراد متقاضی ما در حدود شش ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و بعضی هم ۹ تا ۱۰ ماه نیاز به تزریق پیدا نخواهند کرد ماندگاری از هر فرد به افراد دیگر متفاوت است مواد تشکیل دهنده ژل و نوع اثرگذاری آن تعیین کننده ماندگاری آن نیز است ، تزریق ژل آلیاکسین مواد تشکیل دهنده این فیلر حدود ۹ ماه ماندگاری دارد و البته در مواردی ماندگاری آن تا یک سال نیز گزارش شده که کمتر برای ناحیه لب این اتفاق می‌افتد در تزریق ژل الانسه ماجرا کمی متفاوت است در این روش شما ۴ نوع ژل در دسترس دارید که هر یک میزان ماندگاری متفاوت دارد کم ترین میزان ماندگاری ژل مربوط به ژل الانسه S ، بیشترین میزان مربوط به ژله سری E است که می تواند تا دوسال روی ماندگاری آن حساب باز کرد.

 

دوره نقاهت پس از تزریق ژل لب چقدر است ؟

امروزه برای حجم دهی و فرم دهی لب ها از ژل های متنوعی می توان استفاده کرد و مراحل تزریق با بی حسی موضعی انجام می شود.  البته،  یکی از ترکیبات ژل های حاوی هیالورونیک اسید لیدوکائین  است که درد حین تزریق را کنترل می کند اما پس از از بین رفتن اثرات بی حسی ممکن است کمی احساس درد داشته باشید.  در این شرایط توصیه می‌ شود که از مسکن های مجاز مانند استامینوفن استفاده کنید اما از مصرف دارو های رقیق کننده خون مانند آسپرین یا دارو های غیر استروئیدی مانند پروفن،  ژلوفن و ….  خود داری کنید.‌ زیرا،  این دارو ها باعث رقیق شدن خون،  احتمال خونریزی و شدت یافتن کبودی می شود.  متخصصین با تجربه در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد پس از تزریق ژل با در نظر گرفتن شرایط بدنی متقاضیان دارو های مناسبی را تجویز می‌ کنند تا در احساس درد در منزل استفاده شود.

تزریق ژل روش های کم عارضه و غیر تهاجمی است.  پس از  انجام این تکنیک زیبایی کمی قرمزی،  کبودی، تورم ، خارش و حساسیت در ناحیه تزریق احساس می‌ شود عوارض ایجاد شده کاملا موقتی است و در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.  بنابراین توصیه می‌ شود از پوست لب به خوبی مراقبت کنید.

نوشیدن مایعات یکی از مهم ترین توصیه متخصصین در چند روز اول پس از تزریق می باشد تا تاثیرات درمان افزایش یابد . هر گونه فشار به لب ها باعث از بین رفتن تاثیرات درمان خواهد شد.  اگر عوارض ناشی از تزریق ژل در طی دو هفته از بین نرفت حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

پس از تزریق ژل محدودیتی برای انجام فعالیت‌ های روزانه نخواهید داشت و می توانید بلافاصله به محل کار خود باز گردید.  اما توصیه می شود از انجام فعالیت های شدید بدنی و فعالیت های ورزشی و جا به جایی اشیاء سنگین خودداری کنید.

استفاده از لوازم آرایشی مانند رژ لب میزان حساسیت را پس از تزریق افزایش می دهد پس سعی کنید تا یک هفته نسبت به این موضوع صبور باشید . استفاده از کمپرس سرد می‌ تواند در کاهش تورم و التهاب لب ها به شما کمک کند . در دوره بهبودی اگر با عوارضی مانند قرمزی شدید در ناحیه تزریق،  حساس شدن بیش از حد لب ها نسبت به لمس، درد شدید،  ایجاد لکه های پوستی تیره و روشن مواجه شدید  حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

تزریق ژل لب
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – تزریق ژل لب

تعداد جلسات تزریق ژل لب

تزریق ژل لب یک روش آسان و موثر برای جوانسازی و زیبایی لب است  که در یک جلسه کوتاه که حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان خواهد برد انجام می‌شود و شما بلافاصله می‌توانید کلینیک را ترک کنید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و باید به توصیه های ارائه شده توجه کنید اگر شما عزیزان نیز دوست دارید که به تزریق ژل لب برای حجیم و پر کردن لب های خود بپردازید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید

 

پرسش و پاسخ:

. چه زمانی برای تزریق مجدد ژل لب بهتر است؟

هر  یک از برندهای ژل لب ماندگاری متفاوتی دارد و سرعت جذب ژل در بدن هر فرد به فرد دیگر متفاوت است به همین دلیل افراد در زمان های مختلف برای تزریق مجدد باید مراجعه کنند اما توصیه ما به شما این است که تا زمانی که حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد حجم ژل قبلی روی لب های شما باقی می باشد برای انجام تزریق مجدد ژل می توانید اقدام کنید.

. گلوله ای شدن ژل لب خطرناک است؟

در برخی موارد دیده شده که ژل لب بعد از تزریق حالت گلوله‌ای به خود می‌گیرد و نقطه گرد کوچکی روی لب ها خود را نشان می دهد که مشاهده این نقاط هفته اول بعد از تزریق کاملا طبیعی می باشد اما در صورت ادامه دار شدن باید پزشک را در جریان قرارداد ، جهت جلوگیری از بروز چنین عارضه‌ای توصیه می‌شود تا چند روز از دستکاری و هرگونه فشار به آنها خودداری کنید.

. آیا امکان تزریق ژل لب قبل و بعد از عمل بینی وجود دارد؟

بهترین زمان برای تزریق ژل لب زمانیست که تورم بینی و لب کاملا از بین رفته باشد معمولاً بعد از جراحی بینی لب بالا متورم می‌شود و مدتی زمان میبرد تا این تورم از بین برود با اینکه این کار ممکن است اما توصیه ما به شما این است که همزمان این کار با هم انجام نشود.

. آیا ممکن است بعد از تزریق ژل لب تبخال بزنیم؟

توصیه می‌شود افرادی که مبتلا به عفونت فعال دهانی مانند تبخال هستند از تزریق ژل لب خودداری کنند و قبل از تزریق نسبت به درمان اقدام کنند افرادی که سابقه تبخال دارند حتماً باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارند چرا که احتمال بروز تبخال در افرادی که حتی بهترین تزریق برند ژل را انجام دادند وجود خواهد داشت.

. آیا تزریق ژل به لب درد دارد ؟

همان طور که می دانید ژل های حاوی هیالورونیک اسید دارای ماده  بی حسی است و در حین تزریق نیز از بی حسی استفاده می شود.  البته بی حسی با دو روش موضعی و تزریقی انجام می‌ شود.  اما،  از نظر متخصصین بهترین روش،  بی حسی موضعی است زیرا در هنگام تزریق بی حسی حرکت لب ها به درستی انجام نمی شود و نتایج تزریق به خوبی مشاهده نمی شود با هر دو روش بی حسی زیبا جویان هیچ دردی در حین تزریق احساس نمی کنند. اما  پس از،  از بین رفتن تاثیرات آن احساس درد خفیفی خواهند داشت که با مسکن رفع می شود.

. چگونه می توانم پس از تزریق ژل لب ، لب های  طبیعی داشته باشم ؟

عوامل موثر بر طبیعی بودن نتایج تزریق،  جای گذاری ژل در زیر بافت لب می باشد.  لب ها باید توسط پزشک قبل از تزریق از نظر شکل و تقارن مورد بررسی قرار گیرد این موضوع نقش مهمی در نتایج درمان خواهد داشت.  متخصصین برای طبیعی کردن نتایج تزریق مقطعی ژل را انجام می دهند بنابراین تزریق ژل در طی دو تا سه جلسه انجام خواهد شد و دوز  تزریق این گونه افزایش می یابد تا کم کم نتایج حاصل از این فرایند تثبیت شود و به فرم طبیعی و مورد نظر لب ها دست یافت.  در صورتی که در جلسه اول حجم زیادی ژل به لب تزریق شود لب ها از حالت طبیعی خود خارج شده و نمی توان به نتایج مطلوب دست یافت.  پس برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش به پزشک خود اعتماد کنید و در این زمینه صبور باشید.

. آیا نتایج تزریق ژل لب نچرال و طبیعی است؟

بله نتایج تزریق ژل میتواند کاملا نچرال و طبیعی باشد عوامل اثر گذار بر روی طبیعی بودن نتایج می تواند شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری ژل در زیر پوست باشد ، لب ها باید قبل از تزریق از نظر شکل و تقارن مورد بررسی قرار گیرند و در زمان تزریق میتوان ژل را در نواحی درستی جایگذاری کرد کار دیگری که برای بهتر شدن نتایج میتواند  موثر باشد تزریق منطقه ای می باشد یعنی در دو یا سه جلسه و به مرور حجم لب ها باید افزایش پیدا کند به این شکل که صبر کنید تا ژل تزریق شده در محل خود تثبیت شود و ببینید لب ها چه حالتی به خود میگیرند افزایش حجم تدریجی سبب می‌شود که توجه اطرافیان نیز بیش از اندازه به شما جلب نشود و به قولی نفهمند که شما تزریق ژل انجام داده اید خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار ژل زیادی برای شما تزریق شود و شما با ظاهر طبیعی از کلینیک‌ خارج شوید ، باید صبور باشید و به پزشک خود اعتماد داشته باشید شما می توانید با خیالی آسوده تزریق ژل لب را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

. آیا تزریق ژل لب باعث کشیده شدن و شل شدگی لب ها می شود ؟

خیر،  این تصور کاملا اشتباه است زیرا تزریق ژل به هیچ وجه  سبب کشیدگی و افتادگی لب ها نمی شود.  زمانی که ژل  به بافت لب تزریق می شود فرایند کلاژن سازی به طور غیر مستقیم آغاز شده و در نتیجه لب ها بر جسته تر به نظر می رسد و به مرور زمان با جذب ژل  تزریق شده فرم لب به حالت قبل باز می گردد.

. چه مقدار ژل  باید تزریق کنم؟

این موضوع به خواسته شما و همچنین وضعیت لب های شما بستگی خواهد داشت برای خیلی از افراد یک سی سی کافی می‌باشد البته در صورتی که بخواهید چهره طبیعی و نچرال خود را حفظ کنید به یک سی سی ژل نیاز دارید که می توانید آنها را پر کنید و شکل آنها از حالت طبیعی نیز خارج نشود حتی برای دفعات اول بهتر است که یک سی سی تزریق شود و سپس برای ترمیم و حجم دهی بیشتر دو هفته بعد به کلینیک دوباره مراجعه کنید به این ترتیب حفظ ظاهر طبیعی لب های شما راحت تر خواهد بود برای بیشتر افراد تزریق بیشتر از دو سی سی زیاد است ولی اگر بخواهید خیلی لب های خود را برجسته کنید می توانید این کار را انجام دهید.

. اگر از نتیجه تزریق ژل به لب رضایت نداشتم چه باید بکنم ؟

یکی از ویژگی های متمایز و خاص ژل های حاوی هیالورونیک اسید این است که دوام این ژل ها موقتی است و به مرور زمان نتایج آن از بین می رود.  بنابراین بهتر است که تا چند ماه صبور باشید تا فرم لب های شما  به حال قبل باز گردد.  در غیر این صورت می توانید با تزریق آنزیم های مخصوص هیالورونیک تزریق شده را تجزیه کنید.

. تفاوت تزریق ژل لب با تزریق چربی چیست ؟

تزریق چربی به لب یکی از روش‌ های دیگر برای حجم دهی به لب ها می باشد که در این روش بدون نیاز به فیلر های مصنوعی از چربی های بخش‌ های دیگر بدن مانند ران پهلو یا باسن استفاده می شود قطعاً با تزریق چربی شما شاهد عوارض حساسیت زا نخواهید بود زیرا چربی ها از بدن خود شما  تهیه می شود و سیستم ایمنی نسبت به سلول های چربی تزریق شده واکنشی نشان نمی دهد.  همچنین میزان ماندگاری تزریق چربی نسبت به فیلر ها بیشتر است اما احتمال عوارضی مانند عفونت، خونریزی،  تورم و حتی نکروز زیاد است.  بنابراین متخصصین تزریق ژل را گزینه مناسب تری  می دانند همچنین فرایند لیپوساکشن یا همان استخراج چربی ها روشی نیمه تهاجمی است و برای فرم دهی لب ها ارزش تحمل عوارض پس ساکشن چربی ها را ندارد.  مگر این که بخواهید از تزریق چربی برای بخش های دیگر صورت مانند گونه ها ،چانه و … استفاده کنید.  همچنین تزریق چربی بیشتر در جهت پر کردن  فرو رفتگی های صورت مورد استفاده قرار می گیرد و ممکن است پس از تزریق ژل لب ها حالتی غیر طبیعی و متورم داشته باشد و جذابیت چندانی ندارد.  اما ژل های حاوی هیالورونیک اسید نتایج طبیعی تری دارد و عوارض کمتری را تجربه می‌ کنید.  همچنین دیگر نیاز به عملیات استخراج چربی نمی باشد.

. برای بر جستگی و زیبا شدن لب ها چقدر ژل نیاز است؟

میزان تزریق ژل به لب ها به وضعیت لب ها مدل انتخابی بستگی دارد . برای داشتن لب های طبیعی و زیبا تقریباً یک سی سی ژل کافیست پس اگر  می خواهید لب ها از  حالت طبیعی خود خارج نشود از تزریق بیش از حد خودداری کنید.  متخصصین برای به دست آوردن نتایج بهتر و در صورت نیاز به تزریق ژل بیشتر ممکن است تزریق را در طی چند جلسه انجام دهند.

 

تزریق ژل لب در کلینیک ها :

شما میتوانید جهت انجام تزریق و اطمینان از روش درست و استفاده از مواد استاندارد به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد مراجعه نمایید در این مرکز مشاوران اطلاعات کاملی جهت تزریق انواع فیلر ها در اختیار شما قرار خواهند داد و به شما خواهند گفت که زمان مناسب برای تجدید تزریق چه زمانی است و چه مقدار باید تزریق انجام شود تزریق ژل به لب یک عمل دائمی نیست اما ماندگاری بالایی دارد به خاطر داشته باشید که تزریق ژل نه تنها مشکلی برای شما حاصل نمی کند بلکه زیبایی شما را می تواند دو چندان کند فقط در مورد میزان تزریق ژل و زمان مناسب باید با پزشک خود مشورت داشته باشید و به توصیه های آن نیز توجه کنید کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد با دریافت مجوز های مورد نیاز برای فعالیت در زمینه زیبایی و پزشکی و همچنین برخورداری از برترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا با متخصصین با تجربه و حرفه ای بهترین خدمات در زمینه تزریق ژل لب به مراجعه کننده ارائه می دهد در کنار مشتری مداری رعایت کامل اصول و استانداردهای وزارت بهداشت موارد دیگری است که این   کلینیک  زیبایی تلاش خود را برای اجرای آن به کار گرفته است.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

نتیجه گیری :

لب ها  یکی از اجزاء مهم صورت است که افزایش سن تاثیرات نا خوشایند ی بر حجم و فرم آن ها خواهد داشت زیرا به  تدریج حجم لب ها کم شده و ارتفاع لب ها کاهش می یابد در نتیجه برجستگی آن نیز از بین می‌ رود.  تزریق ژل لب یکی از راه کار های موثر برای بر طرف کردن تغییرات نا خوشایند و باز گرداندن زیبایی به چهره خواهد بود.  حجم ، ارتفاع و برجستگی لب ها تحت تاثیر افزایش سن قرار می گیرد.

به طور طبیعی لب پایینی نسبت به لب بالایی کمی حجیم و  برجسته تر است اما دو طرف گوشه لب باید حجم یکسانی داشته باشد تا بتوان لب هایی زیبا و متقارن حاصل کرد.  در تکنیک زیبایی تزریق ژل به لب ها متخصصین با برجسته کردن حاشیه لب ها ارتفاع آن را افزایش می‌ دهند و به این ترتیب زیبایی صورت و تناسب بین اجزاء آن حاصل خواهد شد .

تزریق ژل لب از روش‌هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی به لب ها امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته است این روش درمانی کاملاً بی‌خطر است و نتایج بسیار فوق‌العاده را با خود به دنبال دارد تمام افرادی که از حجم لب های خود راضی نیستند و می‌خواهند لب های خوش فرم و زیبایی داشته باشند می‌توانند در زمان بسیار کوتاهی از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره مند شوند در این روش زیبایی کناره های لب حجیم شده و زیبایی لب بیشتر خواهد شد ژل ها برای حجم دهی و بهبود فرم به لب ها تزریق می‌شود و تزریق آن بستگی به سلیقه فرد دارد ولی می‌تواند زیبایی و جوانی را برای افراد به دنبال داشته باشد اگر شما هم علاقه به تزریق ژل برای فرم دهی و حجم دهی لب های خود را دارید و می‌خواهید زیبایی و جوانی خود را همواره حفظ کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه مشهد تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط و نوع لب های خود بهترین روش را برای رسیدن به زیبایی و جذابیت خود استفاده کنید در این کلینیک انواع روش های زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

درباره کلینیک:

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با بهترین و تجهیزات و بهترین متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دور دیده می توانید از روش های کلینیکی جهت رفع مشکلات پوستی و مو استفاده کنید.
انواع خدمات به کمک بهترین تجهیزات و تکنولوژی در این کلینیک مورد تایید وزارت بهداشت ایران می‌باشد.

موقعیت مناسب و متنوع بودن تکنولوژی و تجهیزات مدرن در این کلینیک مورد و قابل اطمینانه تمام متقاضیان و زیبا جویان عزیز می باشد.

در این کلینیک دسترسی و مشاوره گرفتن از کارشناسان و اساتید برجسته پوست کشور امکان پذیر می باشد و بهترین روشهای درمانی و صحیح ترین درمان ها را برای رفع مشکلات پوست و موی شما در نظر می گیرد تا به راحتی بتوانید به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شما به راحتی می توانید با شماره گیری و تماس با این کلینیک یا حضور در کلینیک توسط کارشناسان و مشاوران حرفه ایی  به صورت کاملاً رایگان برای شما مشاوره در نظر گرفته می شود تا  به رفع مشکلات پوست و موی خود کمک کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

عکس انواع مدل های ژل لب

تزریق ژل لب طبیعی -هزینه مزایا عوارض

لیفت لب سانترال

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinichashemieh.ir/gb7g

لینک آپارات: https://aparat.com/v/KpTex

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/p8Ax5prz

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir