تزریق فیلر پروفایلو

تزریق فیلر پروفایلو

تزریق فیلر پروفایلو

وقتی فرد با افزایش سن روبروی می گردد اولین نشانه ها در چهره پیری پوست  می باشد که جهت رفع موارد استفاده از روش‌های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.
انواع روش ها برای حفظ جوانی و شادابی پوست در کلینیک ها و مراکز معتبر مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

برخی از افراد نیز دوست دارند قبل از وقوع این مشکلات در سنین پایین‌تر اقدامات لازم و مراقبت های مناسب از پوست خود را انجام دهند تا در سنین بالا با چنین مشکلاتی کمتر مواجه گردند.
در دنیای امروزه برای افرادی که پوست‌های مختلف و شرایط سنی متفاوتی دارد.

استفاده از انواع روش های گوناگون برای رفع این مشکلات ابداع شده است.
روش هایی که به آنها کمک می‌کند تا بتوانند پیری پوست را به تاخیر بیندازند و جلوی از بین رفتن کلاژن و الاستین موجود در پوست را بگیرند.
یکی از عمده ترین روشها که می توان به رفع این موارد کمک کرد انجام  تزریق فیلر پروفایلو  می باشد.
انجام این شیوه می‌تواند باعث ایجاد تاثیرات فوق العاده پس از اولین استفاده گردد.

جهت آشنایی بیشتر با انجام این روش زیبایی می توانید به وب سایت کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد مراجعه نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

ژل پروفایلو چیست ؟

یکی از جدیدترین راه ها جهت جوانسازی و برجسته سازی نقاط مختلف صورت انجام تزریق ژل پروفایلو می باشد.
ترکیبات اصلی در این ژل ها بر پایه هیالورنیک اسید میباشد که توسط شرکت‌ ایبسا تولید می گردد.

استفاده از این ژل ها نتایج فوق العاده را به همراه دارد، زیرا این ژل ها به خوبی با بافت پوست و چربی ادغام پیدا می‌کند و اشکالات موجود در نواحی مختلف را از بین خواهند برد.
استفاده از این نوع ژل ها می‌تواند باعث ایجاد نتایج زیادی در درمان آسیب‌های پوستی گردد.
انجام این تزریق در نواحی حساس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از این روش ایمن می باشد و نتایج کاملاً طبیعی را به همراه دارد و با انجام این تزریق می توان علائم پیری در پوست را از بین برد.

کاندید مناسب پروفایلو:

انجام تزریق ژل پروفایلو جهت زیبایی و بازگرداندن جوانی به چهره برای تمام افرادی که از نظر جسمی در سلامت کامل هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
استفاده از این تزریق محدودیت سنی ندارد با این وجود پزشکان توصیه می‌کنند که انجام این تزریق برای افراد بالای ۳۰ سال صورت بپذیرد.
علاوه بر این موارد،بهتر است تا پیش از بروز چین و چروک های پوستی و آسیب های ایجاد شده از این تزریق استفاده نگردد.

استفاده از این ژل ها به دلیل اینکه خاصیت پر کنندگی و حجم دهندگی را به همراه دارد.

برای افراد جوان تر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انجام تزریق  به کمک ژل پروفایل  باعث ایجاد یک حالت طبیعی می گردد و در نواحی مختلف حالت غیرعادی و نامتقارن برای چهره را به همراه نخواهد داد.

علاوه بر این افرادی که به دنبال روش های بدون جراحی جهت رفع ایرادات در نواحی چهره خود هستند می‌توانند از تزریق ژل پروفایل استفاده نمایند.

انجام تزریق ژل برای آقایان و هم خانم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و با انجام این تزریق می توان باعث جوان تر شدن و جذاب تر شدن چهره شد.

با این حال بهتر است قبل از اقدام به انجام این تزریق توسط متخصصین مورد معاینه و مشاوره قرار بگیرد.

پیشنهاد ما به شما جهت اقدام انجام  به این تزریق مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد باشد .
در این کلینیک می‌تواند توسط متخصصین مورد مشاوره قرار بگیرید باتوجه به نظر متخصص می‌توانید اقدام به انجام این تزریق نمایید و اگر پزشک با توجه به دلایل پزشکی انجام این تزریق را برای شما مناسب ندانست می توانید از روش های دیگر جهت جوانسازی پوست استفاده کنید .
اما به طور کل استفاده از این درمان برای افراد  مختلف مناسب و بدون خطر می‌باشد.

نکته مهمی که باید قبل از انجام تزریق به آن توجه کنید این است که نتایج درمانی با این ژل در افراد مسن تر معمولاً بهتر خواهد بود .
استفاده از این ژل برای افرادی که سن آنها بالای ۶۰ سال می‌باشد و چین و چروک های عمیق  دارند و یا پوست آن ها انعطاف پذیر خود را از دست داده می‌تواند نتایج فوق العاده را به همراه داشته باشد.
اما لازم است که تعداد جلسات برای انجام این درمان بیشتر باشد تا  با میزان مناسب  ژل  و تعداد جلسات  باعث رفع موارد ایجاد شده در نواحی پوست گردید.

پروفایلو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه-پروفایلو

نواحی مختلف تزریق ژل:

معمولاً در طی انجام این تزریق اصلی ترین سوالاتی که در مورد انجام این ژل پرسیده می‌شود این است که انجام  پروفایلو برای تزریق در کدام نواحی مناسب تر می باشد ؟
در پاسخ به این سوال باید گفت به طور کلی استفاده از این تزریق برای برطرف کردن چین و چروک ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
تزریق این ژل در نواحی مختلف صورت می تواند علاوه بر رفع چین و چروک ها باعث ایجاد یک فرم طبیعی در صورت گردد.

اگر نواحی تزریق در صورت به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد خواهید دید که پنج نقطه اساسی جهت تزریق برای انجام تزریق ژل پروفایل وجود دارد .
این نقاط به عنوان نقاط زیبایی زیستی شناخته شده هستند و دارای بیشترین  مقدار هیالورونیک اسید می باشند.

بنابراین جهت کاهش حجم از دست رفته این ماده در این نقاط زیبایی می‌توان از تزریق ژل استفاده کرد و باعث رفع چین و چروک های عمیق درد در این ناحیه ها شد.

یکی از مهمترین ویژگی های مشترک نقاط زیبایی زیستی این است که رگ ها و اعصاب مهم دور می باشند. بنابراین تزریق در این نواحی کاملاً بی خطر است.

البته این موضوع به این معنا نمی باشد که انجام این درمان به صورت یک روش ساده می باشد و  حتماً باید قبل از انجام این تزریق در مورد کلینیک و تخصص پزشک تحقیقات کامل را انجام دهید، زیرا اگر تزریق در مراکز و کلینیک‌های نامعتبر صورت بپذیرد ممکن است که پزشک با نداشتن شناخت از پنج نقطه زیبا زیستی در صورت شما باعث ایجاد خطرات و عوارض ناخوشایند گردد.

نقطه‌های  زیستی زیبایی در نقاط صورت شامل موارد زیر می باشد:

برآمدگی گونه:

قسمت بالای گونه حدود ۲ سانتیمتر از گوشه خارجی چشم

پایه بینی:
جهت مشخص شدن این ناحیه خط فرضی از میان مردمک چشم به پایین در نظر گرفته خواهد شد و خطی نیز در امتداد لاله گوش به صورت افقی به سمت پرده های بینی کشیده می شود تا نقاط مربوط مشخص گردد.

تراگوس:
این نقطه کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش قرار دارد.

چانه:
جهت مشخص کردن این نقطه لازم است تا یک خط فرضی به صورت عمودی از وسط چانه ترسیم گردد و یک سوم بالایی همان هست یک خط فرضی ترسیم گردد و از محل تقاطع دو خط یک و نیم سانتی متر به سمت گوشه لب حرکت تا نقطه چانه به دست آید

زاویه ماندیبولار:
جهت مشخص کردن این نقطه لازم است تا از کنار گوش به سمت پایین حرکت و فک پایینی خود را لمس کنید زاویه احساس گرده زاویه  ماندیبولار اسب و به عنوان یکی از مهمترین نقاط زیبایی در صورت حد تزریق ژله پروفایل و محسوب می شود .

استفاده از تزریق ژل پروفایلو در نواحی مختلف صورت می تواند باعث کنترل  روند پیری گردد و علائم پیری را برطرف نماید.
علاوه بر این موارد می‌توان با استفاده از این شیوه جهت برجسته کردن گونه به صورت طبیعی مورد استفاده قرار داد.
انجام این درمان می‌تواند به عنوان یک روش موثر جهت رفع چین و چروک های سطحی و عمیق مورد استفاده قرار بگیرد و شاهد ایجاد نتایج مطلوب در کمترین زمان ممکن شد .
به علاوه استحکام و انعطاف پذیری در کنار شفافیت پوست می تواند به عنوان یکی از مزایای انجام این تزریق به شمار رود.

علاوه بر این موارد از انجام تزریق ژل لب می‌توان جهت رفع افتادگی و شل شدگی های پوست نیز استفاده کرد و به رفع افتادگی های پوست در ناحیه گردن ،سینه بازو و دست ها کمک کرد.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که حساسیت تزریق ژل در نواحی مختلف مثل گردن بسیار بالا می باشد،بنابراین جهت انجام این تزریق باید این روش را به دست افراد کاربلد و متخصص در کلینیک ها و مراکز معتبر انجام دهید .

منظور از انجام این تزریق در سینه نیز در ناحیه دکلته می‌باشد.
به هر حال انجام این تزریق در هر یک از نواحی می تواند باعث گردد تا پوست محکم تر و سفت تر گردد و خاصیت ارتجاعی خود را مجددا به دست آورد و باعث کوچکتر شدن منافذ پوستی شود.

مراقبت های پس از تزریق ژل پروفایلو:

جهت ایجاد نتایج مطلوب لازم است  مراقبت های پس از تزریق ژل انجام بپذیرد.
انجام مراقبت ها می توانند نتایج و اثرگذاری ژل ها را افزایش دهد  به علاوه انجام این مراقبت ها باعث می گردد تا احتمال هرگونه خطر و عوارض پس از اتمام تزریق به صفر برسد و یا زودتر از بین بروند.

در صورتی که تزریق ژل پروفایل را انجام داده اید باید مراقبت ها و توصیه های زیر را انجام دهید:

از فشار و لمس کردن محل های تزریق خودداری نمایید.

از مصرف انواع کرم های آرایشی در مدت زمان مشخص شده پس از تزریق ژل خودداری کنید .

حتی‌الامکان به مدت چند روز از خوابیدن بر روی صورت خودداری کنید.

از مصرف انواع دخانیات و الکل به مدت یک هفته پس از انجام تزریق خودداری کنی.

از مصرف انواع داروهای رقیق کننده خون به مدت سه روز بعد از انجام تزریق خودداری کنید.

از کمپرس یخ جهت کاهش تورم و التهاب ایجاد شده بر روی نواحی تزریق استفاده کنید.

به مدت چند روز از رفتن به سونا،حمام و استخر خودداری شود و جهت شستشوی محل ها از آب گرم استفاده نگردد

از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید و در صورت مجبور به خروج از خانه از کرم های مناسب با spf مناسب استفاده نمایید .

از انجام دادن فعالیت های سنگین و ورزش های شدید تا چند روز خودداری نمایید.

مزیت‌های تزریق ژل پروفایلو:

انجام تزریق ژل به عنوان یک روش موثر تاثیرگذاری سریع به همراه دارد که به عنوان مهمترین مزیت های انجام این درمان به شمار می‌رود.

شما بلافاصله پس از اتمام این تزریق می توانید نتایج را  مشاهده کنید .

البته به دلیل ایجاد تورم و التهابات پس از تزریق این ژل ممکن است نتایج به طور کامل قابل مشاهده نباشد و باید به مدت چند روز منتظر بمانید تا تورم‌ها به طور کامل برطرف  گردد .

انجام این تزریق نیاز به گذراندن مراقبت های پیچیده و استراحت مطلق ندارد و این عوامل می‌تواند به عنوان مزیت های بعدی جهت انجام این تزریق به شمار برود.

پس از اتمام این تزریق می توان بلافاصله کلینیک را ترک و فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرید، ولی جهت ایجاد نتایج با ماندگاری طولانی مدت باید توجه داشته باشید که از انجام فعالیت های بدنی سنگین و قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

استفاده از ژل ها به عنوان یک روش کاملا بی‌خطر و ایمن می باشد، زیرا موارد استفاده شده در ترکیبات این ژل ها با بدن سازگاری دارند.

بنابراین خیلی زود در نواحی تزریق ژل ها جا افتاده و باعث ایجاد یک نتیجه طبیعی و بازگرداندن جوانی به پوست می‌گردد.
استفاده از ژل ها تنها  به عنوان روش های جهت زیبایی پوست به شمار نمی روند بلکه از آنها برای درمان نیز می توان استفاده کرد.
با استفاده از تزریق ژل می توان باعث شد تا بافت چربی و بافت های زیر پوستی ترمیم شده و پوست نواحی، شاداب تر و شفافیت و جوان تر به نظر برسد.

علاوه بر این موارد انجام تزریق ژل پروفایلو می‌تواند به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و کمک زیادی کرده و باعث استحکام آن گردد .

توجه کنید که تزریق ژل پروفایلو نسبت به روش های زیبایی دیگر نیاز دارد تا تعداد جلسات کمتری را طی کند و برای برطرف کردن چین و چروک های عمیق و سطحی به عنوان یک روش کاملا مناسب می باشد.

عوارض تزریق ژل پروفایلو:

انجام این تزریق به عنوان یک روش ایده آل ایمن و بی خطر می باشد در صورتی که در کلینیک های معتبر انجام بپذیرد عارضه های زیادی را نیز برای فرد ایجاد نمی‌کند.
اصلی‌ترین عوارضی که انجام تزریق ژل پروفایلو به همراه دارد قرمزی و  التهاب در نواحی تزریق می باشد که کاملاً طبیعی است  و در صورت ایجاد می توان به کمک یک کمپرس سرد پس از تزریق به رفع موارد کمک کرد.
این عوارض معمولاً به مدت چند ساعت بعد از تزریق بر روی پوست باقی خواهند ماند.

در برخی از افراد نیز ممکن است که احساس بی حسی و سوزن سوزن شدن در ناحیه های تزریق ایجاد گردد که این احساسات کاملاً طبیعی می باشد و به دلیل استفاده از مواد بی حس کننده قبل از تزریق می باشد.

جهت برطرف شدن اثرات داروی بی حس کننده نیاز به گذر زمان دارید تا این عوارض نیز برطرف شود.

. برخی از افراد نیز ممکن است که پس از تزریق ژل تورم ،کبودی و خونمردگی در محل تزریق را مشاهده نمایند که در صورت وجود این عوارض باید مراقبت ها به خوبی رعایت گردد.
این عوارض نهایتاً تا ۴۸ ساعت برای فرد باقی خواهند ماند و از بین می‌روند.

توجه کنید که این عوارض در صورت انجام در کلینیک ها و مراکز معتبر در کوتاه مدت ایجاد می گردد و ظرف چند ساعت برطرف خواهند شد .
اما در صورتی که تزریق در کلینیک ها و مراکز نامعتبر به دست افراد کم تجربه صورت بپذیرد ممکن است که عوارض جدی و طولانی تری را همراه داشته باشد و حتی ممکن است عوارض تا پایان عمر با فرد باقی بماند و هرگز برطرف نشود.

پس در انتخاب کلینیک دقت و و تحقیقات کامل را داشته باشید.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط متخصصین انجام می پذیرد‌
در این کلینیک هیچ گزارشی مبنی بر استفاده از ژل پروفایلو برای زیبا سازی صورت نشده است.  بنابراین با خیال راحت می توانید اقدام به انجام این تزریق در این کلینیک نمایید.

پروفایلو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه-پروفایلو

هزینه‌ تزریق ژل پروفایلو:

مدت زمان ماندگاری ژل پروفایلو برای افراد حدود ۶ ماه می باشد.

بنابراین هر ۶ ماه یکبار جهت تمدید می توان به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه کنید به همین دلیل هزینه های تزریقی  اهمیت زیادی برای فرد به همراه ندارد.
به طور کلی هزینه های انجام این تزریق به عوامل زیادی وابسته  است.

یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند بر هزینه‌های این تزریق تاثیر بگذارد استفاده از برند و نوع ژل جهت تزریق می باشد.

بسته به میزان هیالورونیک اسید جهت تزریق در نوع ژل ها هزینه ها نیز متفاوت می باشد.
همچنین میزان ژل مورد استفاده در هر جلسه بر هزینه ها تاثیرگذار است، چراکه قیمت پایه انواع ژل های پروفایلو  بر اساس سی سی تعیین می گردد و در هر جلسه حداقل دو سی سی از این ژل جهت رفع مشکلات نیاز می‌باشد .

بسته به نوع و میزان آسیب در پوست شما تعداد جلسات برای تزریق متفاوت می باشد که هر دوره شش ماهه با توجه به میزان ژل مورد نیاز ممکن است تعداد جلسات بیشتری نیاز باشد .

فاصله این جلسات بین ۲ تا ۴ هفته می‌باشد و هزینه هر جلسه با توجه به مقدار ژل برای فرد در نظر گرفته می‌شود.
علاوه بر این موارد انتخاب کلینیک و موقعیت شهری نیز می تواند در هزینه ها تاثیرگذار باشد.

مقدار دستمزد پزشک استفاده از داروهای مورد نیاز پس از تزریق، سابقه کلینیک  بر هزینه‌های انجام این تزریق تاثیرگذار است.
پس بهتر است قبل از اقدام به انجام این تزریق در جلسات مشاوره که توسط پزشک برای شما تعیین می گردد حضور داشته و از هزینه‌های آن اطلاعات کافی به دست آورید .

جهت آشنایی با هزینه‌های انجام این درمان پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد می‌باشد.

شما میتوانید با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار گرفته و سپس از هزینه های انجام این درمان اطلاعات کافی به دست آورید .

میزان ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است ؟

با توجه به سن و سال، نوع پوست و مقدار آسیب دیدگی پوست برای هر فرد تزریق ژل ماندگاری متفاوتی را به همراه دارد که بین ۶ تا ۹ ماه متغیر است.

اما توصیه می‌شود که بیش از آنکه از این تزریق استفاده گردد جهت آشنایی به کلینیک ها و مراکز معتبر مراجعه کنید .

آیا می‌توان در کنار تزریق پروفایلو دیگر روش‌های درمانی را نیز امتحان کرد ؟

نتایجی که تزریق ژل به همراه دارد معمولا باعث ایجاد رضایت در فرد می‌گردد.

بنابراین نیازی به استفاده از دیگر شیوه‌های درمانی وجود ندارد، ولی با این موضوع اگر اصرار دارید که بدانید از چه روش هایی می توان در کنار انجام تزریق ژل پروفایلو استفاده کرد می‌توان به لیزر درمانی، انجام تزریق فیلر یا چربی اشاره کرد.

انجام این روش ها  هیچ مشکلی جهت تزریق پروفایلو ایجاد نمی‌کند اما باز هم توصیه می‌کنیم که حتی‌الامکان  از این کار اجتناب شود.

آیا تزریق ژل پروفایلو محدودیت سنی دارد ؟

معمولا نمی‌توان گفت که به طور دقیق از چه سنی میتوان از این نوع ژل استفاده کرد اما تجربه نشان می‌دهد که نتایج تزریق برای افرادی که در بازه زمانی ۳۰ تا ۴۵ سال هستند بهتر می باشد.

بنابراین توصیه می‌شود که پیش از ورود به سی سالگی از این شیوه درمانی استفاده نکنید.
برای سنین بالاتر نیز می‌توان انجام این تزریق بسیار موثر باشد و تنها نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که افراد بالای ۶۰ سال بهتر است در جلسات مشاوره و معاینه توسط متخصص حضور داشته باشند تا مقدار و نوع ژل مورد نیاز با دقت بیشتر برای آنها تعیین گردد.

آیا تزریق ژل پروفایلو درد دارد ؟

معمولا انجام این تزریق درد و ناراحتی کمی را به همراه دارد، زیرا جهت انجام این تزریق متخصص از مواد بی حس کننده موضعی استفاده می کند و یا ژل هایی که برای تزریق استفاده می کند همراه با ماده های بی حس کننده می باشد. بنابراین فرد حین انجام این روش زیبایی دردی را احساس نخواهید کرد .
علاوه بر این موارد به طور کلی این روش به عنوان یکی از روش های کم تهاجمی درد بسیار کمی را به همراه دارد

فاصله‌های زمانی بین جلسات تزریق چقدر است ؟

جهت تمدید این کار نیاز به تنها یک جلسه تزریق می باشد که فاصله زمانی جلسات بین ۶ تا ۹ ماه متفاوت است.
اما برخی از افراد با توجه به مقدار ژل مورد نیاز ممکن است که جلسات بیشتری را نیاز داشته باشند بنابراین با توجه به تشخیص پزشک فاصله جلسات بین دو تا ۴ هفته متغیر می باشد.

نتیجه گیری

افزایش سن پروسه ایی است که به راحتی نمی‌توان جلوی آن را گرفت و فرد وقتی با افزایش سن روبرو می گردد چین و چروک و افتادگی پوست ایجاد می گردد، بنابراین به دنبال راه‌کار ها و روش های پزشکی جهت رفع این موارد می باشد.

یکی از مطمئن ترین و موثرترین راه کار هایی  که می توان از سنین پایین تر برای کاهش چین و چروک در سنین بالا کمک گرفت انجام تزریق ژل پروفایلو می باشد.
انجام این تزریق توسط متخصصان به افراد بالای ۳۰ سال توصیه می‌گردد.
با انجام این تزریق می توان از ایجاد پیری و افتادگی پوست در سنین بالا جلوگیری کرد.
استفاده از این ژل می‌تواند باعث ايجاد نتایج فوق العاده در کمترین زمان ممکن گردد.

معمولاً عوارض و پیامدهای منفی زیادی را به همراه ندارد و دوره نقاهت کوتاهی را بعد ازاتمام تزریق سپری خواهید کرد .
شما نیز می توانید از خدمات مربوط به انجام تزریق پروفایلو در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد تحت درمان بهترین متخصصین پوست و مو بهره مند گردید.
با حضور در این کلینیک توسط متخصص مورد معاینه قرار بگیرید و سپس اقدام به انجام این تزریق نمایید.

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو انجام پذیر است که با حضور در کلینیک توسط متخصص می توانید بهترین نوع درمان را انتخاب و زیبایی و جوانی را به پوست خود هدیه دهید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

05191011307

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 23 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemiye

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/C4Rv2akf

ویکی پدیا: https://fa.wikipedia.org/wiki/clinichashemieh

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://www.youtube.com

تلگرام: https://t.me/clinichashemiye

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/GqfIgJFj

لینک آپارات:https://aparat.com/v/3JA1S

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir