بهترین دکتر متخصص برای افزایش قطر آلت تناسلی

بهترین دکتر متخصص برای افزایش قطر آلت تناسلی

بهترین دکتر متخصص برای افزایش قطر آلت تناسلی

تکنیک های گوناگونی جهت بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی آقایان نیز ارائه شده است که به صورت جراحی یا غیر جراحی به افراد ارائه می شود که البته سایر تکنیک ها بر پایه تبلیغات بسیار گسترده و فریب دهنده اشخاص در سایت ها و ماهواره ها نیز می باشد که مدعی می‌باشند با دستگاه یا دارو ها می توانند سایز و قطر آلت تناسلی مرد را افزایش دهند. در صورتی که این تکنیک ها کاملاً غیر علمی می‌باشد و حتی ممکن است آسیب و صدمه بسیار فراوانی به دستگاه تناسلی آقایان و سلامتی اجزاء دیگر بدن افراد وارد کنند.

اگر شما با اختلال بسیار کوچکی آلت تناسلی مواجه هستید به هیچ وجه فریب این روش ها را نخورید و حتماً در این زمینه با پزشکان کاربلد متخصص مربوطه مشورت و معاشرت داشته باشید. پزشکان متخصص با تجربه و کار بلد پس از معاینه و بررسی و ارزیابی شرایط شما روش های درمانی کارآمد و تأثیرگذاری را به شما عزیزان ارائه می دهند. سایر افراد متقاضی به دلیل وسواس فکری و یا کم شدن اعتماد به نفس احساس می کنند که آلت تناسلی آن ها بسیار کوچک می‌باشد.

در شرایطی که طبق تحقیقات و مطالعات انجام شده ۹۵ درصد از آقایان از آلت تناسلی متناسب و ایده آل نیز برخوردار می باشند و تنها چند درصد از مردان با اختلال کوچکی آلت تناسلی روبرو هستند بنابراین پزشکان متخصص با تجربه و کار بلد و حرفه ای در این شرایط شما را کمک شایانی خواهند کرد و با توضیحات کاملی در این زمینه این عارضه جانبی شما را رفع خواهند کرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

آیا روشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان وجود دارد؟

تنها روش تایید شده جهت افزایش سایز و قطر آلت تناسلی آقایان عمل جراحی می‌باشد، که آن هم عوارض و خطرات جانبی ای را به دنبال دارد و ممکن است بعد از عمل جراحی شخص بخشی از قابلیت نعوظ آلت تناسلی خود را به طور کامل از دست بدهد و آلت تناسلی وی کاملا سفت و بر انگیخته نشود.

بزرگ و حجیم کردن آلت تناسلی آقايان یکی از خواسته های هر مردی نیز می باشد. از گذشته های دور تا به امروز داشتن آلت تناسلی بزرگ یکی از دغدغه های دوران نوجوانی تا میانسالی آقایان بوده است، یکی از دلایل مهم اضطراب و نگرانی و عدم توانایی در برقراری ارتباط با جنس مخالف در دوران نوجوانی و جوانی را می‌توان کوچک بودن آلت تناسلی شخص دانست، کوچک بودن الت تناسلی مرد سبب ترس و کاهش یافتن بیش از حد اعتماد بنفس آنها در برقراری ارتباط با جنس مخالف نیز می‌شود.

طبق تحقیقات و مطالعات صورت گرفته افرادی که آلت متوسط و یا بسیار بزرگی دارند از نظر روحی و روانی دارای اعتماد به نفس بسیار بیشتری نسبت به بقیه آقایان دارند. در نتیجه با جنس مخالف خود با اعتماد بنفس بسیار بیشتری ارتباط برقرار کرده و در ایجاد رابطه جنسی موفق تر خواهند بود.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری آلت تناسلی خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

پزشکان متخصص از پرکننده‌ های اسید هیالورونیک (HA) بهره بسیار زیادی میبرند که با مقاومت در برابر فشرده‌ سازی خارجی، سبب افزایش دور فوق‌العاده نیز به حساب می‌آید و به آلت تناسلی مرد. در صورت شل و نعوظ احساس طبیعی و نرمال بودن می‌دهد. اثرات و عملکرد با ظاهر بسیار رضایت بخش و خوب و مطلوب آرایشی با دوام و ماندگار هستند. استفاده از پرکننده‌ های اسید هیالورونیک برای تزریق به آلت تناسلی ترجیح داده می‌شود زیرا در صورت نیاز می‌توان به آسانی و راحتی این ماده را حل کرد.

پزشک متخصص با استفاده از کرم بی‌حس کننده موضعی آلت تناسلی مرد را به طور کامل بی‌حس می‌کند. سپس فیلر اسید هیالورونیک به آرامی و با ملایمت درست زیر لایه سطحی درم با استفاده از یک میکروکانولا تزریق می‌شود. همگی فیلر ها حاوی لیدوکائین میباشند که هر گونه درد و ناراحتی و نگرانی را در طول عمل کم می‌کند.

این یک تکنیک اداری می‌باشد که کمتر از ۱ ساعت زمان میبرد. شخص بیمار می‌تواند بلافاصله پس از عمل جراحی به فعالیت‌ های عادی روزانه خود ادامه دهد.

بهترین پزشک متخصص افزایش قطر آلت تناسلی از چه روش هایی برای درمان استفاده می کند؟

بهترین پزشک متخصص افزایش سایز و قطر آلت تناسلی مردان ؛ بعد از بررسی و ارزیابی وضعیت آلت تناسلی مرد از طریق شیوه هایی نظیر سونوگرافی و … از شیوه های عمل جراحی و غیر جراحی جهت درمان آلت تناسلی استفاده می کند.

در مراحل اولیه پزشک متخصص توصیه می کند تا مردان با تغییر تکنیک زندگی خود بتوانند موجب افزایش سایز آلت تناسلی شخص بیمار شوند. در حقیقت تناسب اندام و کم شدن وزن از عواملی است که موجب می شود آلت تناسلی بسیار بزرگ تر به نظر برسد.

در صورتی که شخص با وجود رعایت رژیم غذایی و کم شدن وزن؛ باز هم از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج و عذاب می برد؛ پزشک متخصص از طریق عمل جراحی به درمان این وضعیت حاد نیز می پردازد. چنان چه هدف از انجام عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مرد یا افزایش طولی آلت باشد، پزشک متخصص با تکیه بر دانش و مهارت خود؛ رباط هایی را از ناحیه تناسلی جدا می کنند و آلت تناسلی را به بدن متصل می کنند. انجام این عمل جراحی موجب می شود تا حداقل یک تا دو اینچ به سایز آلت تناسلی مرد افزوده شود.

در صورتی که هدف از افزایش سایز و قطر آلت تناسلی؛ افزایش قطر آلت تناسلی باشد؛ پزشک متخصص با انجام عمل ساکشن و تزریق چربی خود شخص به آلت تناسلی؛ سبب افزایش سایز و قطر آلت تناسلی می شود. بهترین پزشکان متخصص در اغلب اوقات توصیه می کنند تا برای دریافت نتایج و عملکرد بهتر و داشتن آلت تناسلی با حالت طبیعی و نرمال؛ عمل جراحی پنوپلاستی و تزریق چربی باهمدیگر انجام شود.

بهترین پزشک افزایش سایز آلت تناسلی از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

قطعاً انجام این عمل جراحی برای مردان با خطرات و عوارض جانبی متعددی همراه می‌باشد؛ اما افرادی که تصمیم به افزایش سایز و قطر آلت تناسلی را دارند؛ می توانند با انتخاب آگاهانه پزشک متخصص یا جراح خود؛ خطرات و عوارض ناشی از این عمل جراحی را به شدت کاهش دهند. بهترین پزشک متخصص افزایش سایز و قطر آلت تناسلی از ویژگی هایی برخوردار است که مهم ترین آن ها عبارت هستند از:

▪︎بهترین پزشکان متخصص اورولوژی از شیوه های جدید و نوین افزایش قطر آلت تناسلی آگاه هستند و مطابق با وضعیت فرد بیمار، از بهترین شیوه درمانی موجود برای درمان استفاده می کنند

▪︎یکی از خصوصیات بهترین پزشک متخصص افزایش سایز و قطر آلت تناسلی این می‌باشد که محیطی تمیز و بهداشتی را جهت معاینه و درمان نیز فراهم می کند و از تجهیزات بسیار پیشرفته برای معاینه و درمان استفاده می کند

▪︎بهترین پزشکان متخصص اورولوژی برای تشخیص و معاینه تنها به معاینه فیزیکی اکتفا نمی کنند و از شیوه های پیشرفته تر و مطلوب تری برای تشخیص دقیق و بررسی و ارزیابی وضعیت فرد بیمار کمک می گیرند

▪︎پزشک متخصص خوب پیش از انجام جراحی شرح حالی از سوابق بیماری شخص دریافت می کند و فرد بیمار خود را برای انجام عمل جراحی آماده می کند. بهترین پزشکان متخصص با انجام مشاوره پیش از عمل تا حدودی  موجب تسکین و کم شدن استرس بیماران خود می شوند.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – آلت تناسلی

مراقبت های قبل از بزرگ کردن آلت تناسلی با عمل جراحی

پزشک جراح تمامی دستورالعمل های مراقبتی قبل و پس از عمل جراحی را به شما به درستی ارائه خواهد داد، به تمامی پرسش های شما پاسخ داده خواهد شد، سابقه ی پزشکی شما را به دقت بسیار زیادی ارزیابی و بررسی خواهد کرد و نیز معاینه ی فیزیکی بسیار دقیقی برای تعیین آمادگی شما برای عمل جراحی انجام خواهد داد.

پزشک جراح از شما می خواهد تا پیش از انجام عمل جراحی:

  • پیش از انجام عمل جراحی برای بهبود بهتر، سیگار را ترک کنید.
  • از مصرف آسپرین، دارو های ضد التهابی خاص و برخی دارو های گیاهی که می توانند باعث تشدید احتمال خونریزی شوند، پرهیز کنید.
  • صرف نظر از نوع عمل جراحی که باید انجام شود، هیدراته ماندن (نوشیدن آب به اندازه کافی) قبل و پس از عمل جراحی برای تسهیل بهبودی حائز اهمیت می‌باشد.
  • جراحی فالوپلاستی معمولا عملی می‌باشد که به صورت سرپایی انجام می شود. حتما با یکی از نزدیکان خود هماهنگ کنید تا پس از عمل جراحی شما را به منزل برده و حداقل یک شب را کنار شما بماند.

مراقبت های بعد از بزرگ کردن آلت تناسلی مردان به روش جراحی

دقت  داشته باشید که پیروی از دستورالعمل های مراقبتی ارائه شده توسط پزشک جراح، بسیار ضروری و حائز اهمیت می‌باشد. این دستورالعمل ها شامل مصرف آنتی بیوتیک در صورت تجویز، اقدامات مورد نیاز برای مراقبت از پیوند چربی و میزان فعالیت جنسی خواهد بود.

  • به مدت حداقل 6 هفته بعد از عمل جراحی از رابطه جنسی خودداری کنید.
  • به پشت بخوابید.
  • معمولا پس از 4 تا 6 هفته میتوانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
  • در زمان درد از مسکن‌ های خوراکی تجویز شده توسط پزشک متخصص استفاده کنید.
  • برای پیشگیری از متورم شدن ناحیه جراحی شده، سعی کنید به گونه ای بخوابید که سر شما از سایر بخش های بدن پایین تر قرار بگیرد (این کار با بالا اوردن قسمت پایینی تخت امکان پذیر خواهد بود).
  • پانسمان ها بعد از یک هفته برداشته خواهند شد و بخیه‌ ها نیز چون از نوع جذبی است نیازی به کشیدن ندارند.
  • در هفته دوم یا سوم بعد از عمل میتوانید حرکت کردن را به مرور زمان آغاز کنید.
  • از بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت های شدید ورزشی تا 6 هفته پس از جراحی پرهیز کنید.

کاندیدای مناسب بزرگ کردن آلت تناسلی مردان به روش جراحی

در اصل، تقریباً هر آلت تناسلی مرد قابل بزرگ شدن است ، اما بعضی از شرایط مورد نیاز برای عمل جراحی وجود دارد:

  • وضعیت فرد بیمار: فرد بیمار باید به سن قانونی رسیده و از نظر سلامتی کلی برای عمل جراحی مناسب باشد. به خصوص با عمل جراحی زیبایی شناسی یا پلاستیک که از نظر پزشکی لازم نمی‌باشد ، مهم است که بیماران در معرض خطرات جانبی غیر ضروری قرار نگیرند.
  • مشاوره: در طول مشاوره پزشک متخصص راجع به خواسته هایتان با شما بحث خواهد کرد و آناتومی و ابعاد آلت تناسلی شما را مشخص می‌کند.
  • روشن کردن انتظارات: علاوه بر این ، انتظارات شما برای بزرگ شدن آلت تناسلی جراحی مورد بحث قرار خواهد گرفت. برای پیشگیری از نا امیدی و اطمینان از رضایت شما از نتیجه ، پزشک متخصص دقیقاً آنچه را که از نظر پزشکی امکان دارد و آنچه در آن محدودیت‌ های درمان بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد ، مشخص می‌کند. مهم است که به وعده‌ های نادرست نپردازیم و انتظارات دروغین را بالا نبریم.
  • برنامه ریزی دقیق: یک عمل جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی ، نظیر هر عمل جراحی دیگر ، نیاز به توجه و برنامه ریزی دارد.
  • تخصص پزشک: جراح خود را با دقت انتخاب کنید! تخصص پزشک معالج در جراحی دستگاه تناسلی و داشتن تجربه در بزرگ شدن آلت تناسلی برای دستیابی به نتیجه و عملکرد مطلوب بسیار مهم است و هنگام جستجوی یک متخصص باید این موارد را در ذهن خود داشته باشید.

مزایای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان

  • بهره‌گیری از شیوه هایی که به پشتوانه ده‌ ها سال تحقیق و پژوهش ابداع شده است.
  • ایمنی درمان و دائمی بودن نتایج و عملکرد
  • امکان افزایش همزمان طول و قطر آلت
  • ممکن بودن رشد تدریجی و بزرگ‌ تر شدن آلت در آینده

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مجبور هستید از این شیوه درمانی برای خود استفاده کنید و می خواهید از مزایای آن بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش بپردازید.

عوارض بزرگ کردن آلت تناسلی

عمل افزایش طول آلات تناسلی عوارض متعددی دارد از جمله:

  • کجی آلت، ورم و عفونت حاصل از جراحی
  • آسیب به بافت آلت تناسلی که منجر به نعوظ ضعیف تر می شود.
  • نیاز به تکرار مداخله درمانی برای حفظ قطر آلت، در زمان تزریق سلول های چربی.
  • افزایش نگرانی ها در صورتی که هیچ پیشرفتی حاصل نشود.
  • هدر رفتن پول بابت محصولاتی که کار آمد نیستن

شما می توانید تزریق چربی و ژل به آلت تناسلی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

اثرات و نتایج بزرگ کردن آلت تناسلی مردان به روش جراحی

تورم، کبودی و یا حساسیت در ناحیه کشاله ران پس از درمان قابل انتظار است، اما بسیار جزئی خواهد بود. این‌ ها تقریباً در دو هفته برطرف می‌شوند. اکثر بیماران حدود 24 ساعت برای استراحت و بهبودی نیاز دارند. برای حدود یک هفته، باید از پیاده روی طولانی، ایستادن طولانی مدت و فعالیت‌ های سنگین، از جمله بلند کردن اجسام سنگین اجتناب کنید.

در عرض دو هفته، ممکن است ورزش سبک و آمیزش جنسی را از سر بگیرید. برخی از بیماران تا یک ماه پس از عمل در حین نعوظ احساس درد خفیفی می‌کنند، اما این طبیعی است. اگر درد شدید است، لطفا با ما تماس بگیرید. اگرچه نتایج اولیه بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود، اما نتایج نهایی حدود 5 یا 6 ماه پس از عمل تناسلی آشکار خواهد شد. برخی از بیماران ممکن است برای دستیابی به نتایج دلخواه خود به جلسات متعدد نیاز داشته باشند.

دوره نقاهت بزرگ کردن آلت تناسلی مردان به روش جراحی

جراح شما مجموعه ای از دستورالعمل‌ های مربوط به مراقبت‌ های بعد از عمل را به شما می‌دهد. این موارد مربوط به دوره ریکاوری است و باید طبق آن رعایت شود. وقتی جراح در نظر گرفت شما به اندازه کافی خوب هستید که به خانه بازگردید ، مرخص خواهید شد. اگر شما یک بی حسی موضعی داشته باشید در همان روز قادر خواهید بود به خانه بازگردید. اما اگر بیهوشی عمومی داشتید ، ممکن است یک شب در بیمارستان یا مطب بستری شوید و فردای آن روز در صورتی که مشکلی نداشته باشید، مرخص شوید.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید.

هزینه جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان به روش جراحی

مسلماً حق الزحمه جراح معیار مناسبی برای تشخیص مهارت یا تجربه جراح و یا نشان دهنده موفقیت آمیز و رضایت بخش بودن جراحی نیست. طبیعی است که حق الزحمه جراحان مجرب بالا تر باشد. این موضوع را به این جهت یادآوری کردیم که تصمیم گیری را صرفاً بر مبنای دستمزد پایین‌ تر انجام ندهید و به توصیه‌ های بیماران قبلی جراح انتخابی خود و اعتبار و خوش نامی ایشان نیز توجه کنید.

به خاطر داشته باشید که این جراحی بر روی یکی از حساس‌ ترین و سرنوشت‌ سازترین نقاط بدن انجام می‌شود، پس زندگی و آرامش خود را به بهای صرف مبلغی کمتر به دست جراحان بی‌دقت نسپارید. باز هم یادآوری می‌کنیم که مهارت تمام جراحان یکسان نیست.

اگر می خواهید از هزینه‌ ها و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی هاشمیه مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان با تجربه ما تماس حاصل فرمایید مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملاً رایگان می‌باشد.

آلت تناسلی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – آلت تناسلی

نتیجه گیری

اگر شما جزء  افرادی هستید که احساس می کنید از کوچکی آلت برخوردارید باید با  پزشکان ماهر و با تجربه مشورت کنید زیرا، ممکن است  با مشورت  با افراد که تجربه در این زمینه  راه کار های خطرناکی را به شما معرفی کنند و آسیب زیادی به بدن و روحیات شما وارد کند . برای بزرگ کردن آلت تناسلی باید روش های مناسبی را به کار بگیرید.

داشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن می تواند در این زمینه به شما کمک کند.  استفاده از روش های تبلیغاتی از قبیل استفاده از قرص ها ، دارو های گیاهی،  لوسیون ها  و ژل ها تاثیری بر بزرگ شدن آلت تناسلی نخواهد داشت بنابراین استفاده از این روش ها به غیر از این که زمان شما را می گیرد و هزینه زیادی را پرداخت می کنید نتیجه ای نخواهد داشت.

مساله اینجاست که این روش های تبلیغاتی فریبنده و پر سر و صداست اما مورد تایید نمی باشد و تا کنون هیچ شواهدی علمی مبنی بر مفید بودن آن ها حاصل نشده است. بنابراین به هیچ وجه به طور خود سرانه این روش‌ ها را انتخاب نکنید.

طبق تحقیقات به عمل آمده اکثر مردانی که فکر می کنند اندازه آلت آن ها کوچک است و نگران عدم رضایت  شریک جنسی خود هستند کاملا در اشتباه اند در صورتی که ۸۵ درصد از خانم ها از اندازه آلت تناسلی شریک جنسی خود رضایت دارند و فقط ۱۵ درصد از آن ها به آلت بزرگ تر تمایل دارند . بنابراین برای از بین بردن این مشکل و همچنین افزایش سایز آلت تناسلی باید روش های موثری را به کار گرفت.

با توجه به اینکه شواهد و مدارک در مورد اکثریت روش های گفته شده بسیار کم است یا در برخی موارد کلا هیچ شواهدی موجود نیست. به همین دلیل تعیین بهترین روش برای بزرگ کردن آلت تناسلی و افزایش سایز یا حجم آن امری دشوار است. علاوه بر این تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت برای هر فرد متفاوت است. مثلا در افرادی به میکروپنیس یا کوچکی بیش از اندازه آلت مبتلا هستند، استفاده از روش های جراحی پیشنهاد می شود. پس برای تعیین بهترین روش بزرگ کردن آلت بهتر است با متخصص اورولوژیست مشورت شود. با کمک او و تجاربش و شناخت انواع روش ها و عوارض جانبی آن ها می توان بهترین روش افزایش سایز آلت را مشخص کرد.

حال اگر شما هم جزء نفراتی هستید که از کوچک بودن آلت تناسلی خود رنج میبرید، می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید. همچنین در این کلینیک تمام خدمات زیبایی پوست و مو انجام می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/7grqb

نماشا:

https://www.namasha.com/v/a1RiXHiw

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir