آنزیم بینی در مشهد

آنزیم بینی در مشهد

آنزیم بینی در مشهد

یکی از رایج ترین شیوه های بدون جراحی و ایمن برای فرم دهی به بینی افراد، کوچک کردن بینی با آنزیم بینی می باشد. بهتر از این می‌باشد که خود را به تیغ جراحی بسپارید که آیا بینی شما مطابق با میل یا خواسته شما فرم دهی می گردد یا خیر؟ به خاطر داشته باشید که پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار زیاد در زمینه پزشکی همواره بر این باور می‌باشد که ایمن ترین و اساسی ترین شیوه را برای رسیدن اشخاص به خواسته خود داشته باشند. تزریق آنزیم بینی نیز یکی از روش هایی می‌باشد که شخص می تواند با آن بینی کوچک و بسیار خوش فرمی را در صورت خود داشته باشد.

توجه داشته باشید که تزریق آنزیم بینی با تزریق کورتن بسیار متفاوت می‌باشد در این مطلب تصمیم داریم راجع به کوچک کردن بینی به وسیله آنزیم توضیحاتی را برای شما مطرح کنیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

تزریق آنزیم بینی چیست؟

تزریق آنزیم بینی یکی از شیوه های نوین و جدید برای اصلاح عیب و نقص های بینی می‌باشد. این شیوه می‌تواند در صاف و یکدست کردن برجستگی‌ های بینی، متقارن ساختن آن، اصلاح نوک یا کوچک کردن حلقه بینی به شما کمک شایانی کند.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید شکل ظاهری بینی خود را تغییر دهید، زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

کوچک کردن بینی با تزریق آنزیم

تزریق آنزیم بینی یک شیوه جایگزین بسیار کم هزینه تر و با حداقل زمان استراحت و بهبودی نسب به عمل جراحی بینی می باشد که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. از آنجا که بینی نقطه کانونی چهره می‌باشد، اولین چیزی می‌باشد که مورد توجه همگان قرار می گیرد و تأثیر بسزایی بر زیبایی ظاهر چهره دارد. با این تفاسیر، در شرایطی که احساس می‌کنید بینی شما ظاهری ناهمگون و نامتقارن با صورت شما دارد و همچنین نمی‌توانید ریسک رفتن به زیر تیغ جراحی را بپذیرید، تزریق آنزیم بینی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نحوه تزریق آنزیم بینی

ماده مورد استفاده در این شیوه زیبایی و درمانی، آنزیم هیالاز می‌باشد. همچنین امکان دارد پزشک متخصص زیبایی تشخیص دهد از مواد دیگری نظیر آپاتیت کلسیم نیز استفاده کند. تعداد جلسات مورد نیاز در این شیوه درمانی بسته به نظر پزشک متخصص می‌تواند متغیر باشد. عموما پزشکان متخصص یک تا شش جلسه را در نظر می‌گیرند. بنابراین پزشک متخصص زیبایی شما در جلسه مشاوره رایگان تعداد جلسات بسیار دقیق و مدت زمان بین جلسات را به افراد خواهد گفت.

در این شیوه، پزشک متخصص ابتدا قسمت مورد نظر را با مواد مناسب و باکیفیت استریل و ضد عفونی کرده و سپس تزریقات مورد نیاز را انجام می دهد. استفاده از دارو های بی‌حسی موضعی برای عدم احساس درد و ناراحتی می‌تواند بسیار مفید باشد.

مزایای تزریق آنزیم بینی

▪︎نیازی به بیهوشی عمومی و موضعی نیست.

▪︎دوره نقاهت و ریکاوری ندارد.

▪︎در حین عمل هیچ درد و ناراحتی احساس نمی‌شود.

▪︎یک شیوه بسیار سریع می‌باشد و حدود ۱۰ دقیقه زمان می‌برد.

▪︎عوارض و خطرات جانبی در حداقل سطح ممکن است.

▪︎پزشک متخصص با توجه به نوع بینی و انتظارات شما با ژل، مدل مناسب را ایجاد می‌کند.

▪︎نوک بینی را کمی برجسته می‌کند.

▪︎با ایجاد حجم، موجب تقارن در دو سمت بینی می‌شود.

▪︎در صورت عدم رضایت، قابل بازگشت به حالت اولیه می‌باشد.

▪︎می‌تواند برای اشخاصی که تصمیم به عمل جراحی زیبایی بینی دارند، یک شیوه آزمایشی باشد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار تزریق آنزیم به بینی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه زیر نظر دکتر متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض تزریق آنزیم بینی

از میان عوارض و خطرات جانبی تزریق آنزیم بینی، کبودی و تورم بعد از درمان معمول می‌باشد. جد‌ی ترین عارضه جانبی بعد از تجویز پزشک هیالورونیداز، واکنش آلرژیک و حساسیت است. علائم شامل ادم، اریتم، درد و خارش می‌باشد. کهیر و آنژیوادم در کمتر از 1/0 درصد موارد گزارش شده است.

به دنبال تزریق آنزیم بینی، فرد بیمار باید به مدت ۶۰ دقیقه در یک محیط بالینی تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرد و اطلاعات مناسب و مطلوب مربوط به عوارض احتمالی و مراقبت‌ های بعدی را به او بدهند.

شما می توانید تزریق آنزیم به بینی را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

از چه ماده ای در تزریق آنزیم بینی استفاده می شود؟

ماده مورد استفاده پزشکان متخصص در این شیوه درمانی، ماده‌ای عجیب و خاص نمی‌باشد. آن‌ ها از انواع درمان فیلر ها یا همان پرکننده‌ های پوستی که قبلا زیاد اسمشان را شنیده‌اید نيز استفاده می‌کنند. هیالورونیک اسید یکی از معمول‌ ترین موادی می‌باشد که در مراحل تزریق آنزیم بینی مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد.

پزشکان متخصص هیالورونیک اسید را به لایه‌ های عمیق زیر پوست بینی تزریق می‌کنند تا در آخر بینی شما فرم بگیرد و ظاهر دلخواهتان ایجاد شود. اثر این روش بسته به شرایط مراقبتی و کیفیت ماده تزریقی، می‌تواند بین شش ماه تا سه سال ماندگار و با دوام باشد.

آنزیم بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – آنزیم بینی

اثرات و نتایج تزریق آنزیم بینی

حتما این نکته مهم را شنیده‌اید که عمل جراحی بینی ریسک بسیار بالایی به همراه دارد و امکان دارد نتیجه و عملکرد پایانی، مورد پسند شما نباشد. اکثر ما اطرافمان کسی را دیده‌ایم که از نتیجه و عملکرد عمل جراحی بینی خود راضی نبوده است.

ریسک پایین در نتیجه و عملکرد پایانی یکی از مزایای تزریق آنزیم بینی به حساب می‌آید. مقدار فیلر تزریقی و ناحیه تزریق با ظرافت و دقت و توجه انتخاب می‌شود تا فرم بینی شما همانطور که می‌خواهید اصلاح شود. ضمن اینکه معمولا نتیجه و عملکرد کار آنقدر ظریف می‌باشد که چندان قابل توجه و محسوس نیست و تغییری متعادل ایجاد خواهد کرد.

شما می توانید از اثرات و نتایج تزریق آنزیم به بینی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

مراقبت های قبل از تزریق آنزیم بینی

▪︎یک هفته پیش از تزریق مصرف آسپرین، دارو های ضدالتهابی نظیر ایپوبروفن، مکمل‌ های ویتامین E و برخی مکمل‌ های رقیق کننده خون مانند آسپرین را قطع کنید. اگر دارو های رقیق کننده خون نظیر هپارین مصرف می‌کنید، حتما از پیش آن با پزشک متخصص در میان بگذارید.

▪︎اگر سطح ویتامین K بدنتان در حدود نرمال و طبیعی باشد، احتمال کبودی و تورم در شما بسیار کاهش خواهد یافت. از یکی دو هفته پیش از تزریق آنزیم از سبزیجات برگی استفاده کنید تا سطح ویتامین K در بدنتان افزایش یابد.

▪︎پیش از جلسه تزریق آب بنوشید، یک وعده غذایی سبک بخورید، پرخوری نکنید تا حالت تهوع نگیرید.

نکات مراقبتی بعد از تزریق آنزیم به بینی

یکی از مهم‎ترین عللی که سبب شده تزریق آنزیم به بینی طرفداران بسیار زیادی پیدا کند؛ دوران نقاهت و ریکاوری کوتاه و نیاز به مراقبت‌ های بسیار اندک بعد از انجام تزریق آنزیم است. به این نکته دقت داشته باشید که مراقبت‌ های پس از تزریق آنزیم به موفقیت این شیوه درمانی کمک بسیار فراوانی می‌کند. مهم‌ترین مراقبت‌ های بعد از تزریق آنزیم بینی عبارت‌ اند از:

▪︎از لمس بینی یا فشردن آن تا ۷۲ ساعت بعد از تزریق آنزیم خودداری شود.

▪︎حداقل تا یک هفته بعد از تزریق از مالش بینی پرهیز شود.

▪︎بهتر است به مدت ۲ تا ۳ هفته، روزی هشت ساعت از چسب بینی استفاده شود، زیرا این کار کمک شایانی می‌کند تا نتایج و عملکرد به‌ دست‌ آمده تثبیت شود.

▪︎شستشوی صورت تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ممنوع می‌باشد.

▪︎برای کم شدن التهاب پس از تزریق آنزیم بینی از کمپرس سرد استفاده شود.

▪︎اگر پزشک متخصص تشخیص دهد که به تزریق‌ های مجدد نیاز می‌باشد، مراجعه برای تزریق در تاریخ‌ های تعیین شده الزامی خواهد بود.

پس از تزریق آنزیم، بینی چقدر کوچک می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ و استرس های افرادی که مایل به تزریق آنزیم به بینی خود هستند، این می‌باشد که بینی آن‌ ها پس از تزریق آنزیم تا چه اندازه کوچک می‌شود. به‌ همین علت پزشکان متخصص قبل از تزریق آنزیم به‌ منظور کوچک کردن سایز بینی، حتماً باید حقیقت را به مراجعه‌ کنندگان بگویند تا آن‌ ها هم انتظارات و توقعات واقع‌بینانه‌ای نسبت به این روش‌ درمانی داشته باشند. همان‌طور که پیش‎تر هم گفته شد تزریق آنزیم به اشخاصی که دارای بینی استخوانی هستند، معمولاً تأثیر چندانی ندارد و تنها می‌تواند بینی‌ های گوشتی را به‌ اندازه کمی کوچک کند.

کاندید مناسب برای تزریق آنزیم بینی چه کسانی هستند؟

اگر می‌خواهید بدانید که آیا کاندید مناسبی برای تزریق آنزیم بینی میباشید یا خیر بهتر است به پزشک متخصص جراحی زیبایی مراجعه کنید. در صورت داشتن بینی پهن و بزرگ، پل بینی بی‌حالت، زاویه‌دار و سخت، سوراخ بزرگ، نامتقارن، نوک بینی افتاده و فرورفتگی و قوز بینی می‌توانید با استفاده از تزریق آنزیم به بینی نواقص را رفع کنید، اما چنانچه دوست دارید نتایج و عملکرد تغییرات به طور دائمی و ماندگار باقی بماند، باید از شیوه جراحی کمک بگیرید.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب تزریق آنزیم به بینی به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

تعداد جلسات مورد نیاز تزریق آنزیم بینی

تعداد جلسات برای هر شخص متفاوت بوده و بین 2 تا 6 جلسه می‌باشد که این جلسات با فاصله 1 تا 2 هفته از هم انجام می‌شوند.

دوره نقاهت تزریق آنزیم بینی

یکی از مهم‌ترین مزایا و کاربرد تزریق آنزیم بینی، دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه آن است. در واقع شما بلافاصله پس از تزریق آنزیم می‌توانید به روال معمولی زندگیتان برگردید و به استراحت خاصی نیاز ندارید.

در صورتی‌ که عمل جراحی بینی به حداقل دو هفته استراحت نیاز دارد و در روند زندگی مشکل ایجاد خواهد کرد. البته این دوره استراحت برای بسیاری از اشخاص مورد پذیرش قرار می‌گیرد، اما درصد قابل توجهی هم نمی‌توانند دو هفته استراحت داشته باشند و به همین علت سراغ جراحی بینی نمی‌روند.

آنزیم بینی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد – آنزیم بینی

کاربرد تزریق آنزیم بینی

استفاده از تزریق آنزیم بینی کاربردهای بسیار زیادی دارد، به‌ خصوص برای اشخاصی که بینی گوشتی دارند، استفاده از این شیوه بسیار کار آمد می‌باشد و به کمک تزریق این آنزیم به‌ آسانی می‌توانند سایز آن را کاهش دهند.

همچنین افرادی که روی بینی خود برآمدگی یا قوز دارند و بافت چربی موجود بر روی آن‌ ها هم به طور واضح معلوم است؛ می‌توانند با استفاده از تزریق آنزیم هیالاز برآمدگی یا قوز را محو کنند و ظاهر بینی خود را زیباتر و صاف‌ تر کنند. کسانی که دو طرف بینی آن‌ ها نامتقارن است هم این امکان را دارند تا از طریق تزریق آنزیم هیالاز نیم‌رخ زیباتری داشته باشند. در ادامه این نوشته به برخی از کاربرد های تزریق آنزیم در بینی اشاره می‌کنیم:

▪︎تخلیه ژل یا فیلر تزریق شده به بینی

گاهی مواقع پیش می‌آید که پزشکان متخصص جراحی به‌ منظور رفع نمودن سایر اختلالات بینی از جمله قوز و هم چنین فرورفتگی‌ های روی آن اقدام به تزریق ژل یا فیلر می‌کنند. در این شرایط امکان دارد گاهی اوقات فیلر بیش از اندازه تزریق شود و  اشخاص تحت درمان از نتیجه کار رضایت نداشته باشند. معمولاً در این مواقع با استفاده از شیوه تزریق آنزیم بینی این امکان وجود دارد که ژل تزریق شده، تجزیه شود و از بین برود.

▪︎درمان افتادگی بینی

معمولاً با افزایش سن، نوک بینی دچار افتادگی می‌شود در این شرایط می‌توان برای سربالا کردن نوک آن از تزریق آنزیم بینی استفاده کرد.

سوالات متداول

۱. آیا تزریق آنزیم بینی درد دارد؟

خیر این شیوه درد و ناراحتی بسیار جزئی دارد که آن هم با کرم بی حس کننده به طور کامل از بین می رود و شما در حین تزریق آنزیم بینی دردی را احساس نخواهید کرد.

۲. انزیم بینی چقدر ماندگاری دارد؟

معمولا ماندگاری و دوام آنزیم بینی حدود 2 الی 5 سال است. البته برخی موارد نظیر بارداری و چاقی مفرط می توانند موجب کم شدن ماندگاری و دوام آنزیم بینی شوند.

۳. تفاوت انزیم بینی با کورتون در چیست؟

کورتون معمولا پس از جراحی بینی برای کم شدن التهابات ناشی از جراحی استفاده می شود. تاثیرگذاری و همچنین مواد تشکیل آنزیم با کورتون کاملا متفاوت است.

نتیجه گیری

کوچک کردن بینی با آنزیم یک شیوه غیرتهاجمی است که به‌ دلیل سهولت انجام به نسبت جراحی پلاستیک بینی طرفداران بسیار زیادی دارد. آنزیم هیالاز ماده‎ای است که در بدن انسان‌ ها هم یافت می‌شود، به‌ همین دلیل استفاده از آن واکنش‌ های آلرژیک به وجود نمی‌آورد. تزریق آنزیم به بینی نه‌ تنها عوارض کمتری نسبت به جراحی پلاستیک دارد، بلکه دوران نقاهت آن کوتاه ‎تر است و هزینه انجام آن هم کمتر خواهد بود. به‌ طور کلی برای بینی‌ های استخوانی کارایی چندانی ندارد و البته ماندگاری و دوام این روش زیبایی 2 تا 5 سال تخمین زده می‌شود.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی هاشمیه تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش تزریق آنزیم به بینی خود را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی هاشمیه مشهد با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیزمی باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinichashemieh

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آراد اصفهان توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinichashemieh.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

آپارات:

https://aparat.com/v/JY8du

نماشا:

https://www.namasha.com/v/yogBNtqD

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

لیفت پلک بدون جراحی
انواع مدل ژل لب روسی
عکس قبل و بعد پاکسازی صورت
عوارض ژل هیالورونیک اسید
تاثیر استرس بر پوست صورت
جراحی تامی تاک شکم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران مشهد کلینیک بین المللی زیبایی هاشمیه
  • 09120043630-2191012756
  • info@clinichashemieh.ir